Gjest cecilia26 Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Jeg har ikke hatt mensen på ca et halvår nå. Det begynte med at jeg fikk brun utflod. Jeg gikk til legen og fikk gyn- undersøkelse. Legen fant ut at jeg hadde litt sopp men det var ikke så mye så at jeg måtte få behandling.Utan jeg fikk resept på en ny type p-piller. Legen min mente at utfloden kunne bero på at jeg hadde spist den samme p-pillern i mange år. Men den nye pillerne hjalp ikke. Så jeg fikk resept på ennå en ny type (Jasmin) men dem hjalp ikke heller og jeg fikk masse kviser. Så jeg fikk prøve enda en ny. Av dem fikk jeg ikke noe utflod men ikke noen mens heller. Legen min sa at det var helt normalt. Men etter 3 mnd med dem så droppet jeg p-pillerne helt. Før jeg ville se om mensen kom tilbake men den har fortsatt ikke gjort det. Hva kan ha skjedd? Har tatt graviditets test og den var negativ. Etter at jeg sluttet med p-pillern gikk jeg nemlig opp i vekt. Og jeg har fått masse kviser på bryste og på ryggen. Jeg som nesten aldrig får kviser. Hva skjer med meg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/206956-hvor-blir-det-av-mensen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.