Gå til innhold

Finne normale vennepar?

Anbefalte innlegg

Gjest kvinne som er 27

De fleste vi besøker serverer te eller kaffe.

Noen tilbyr et glass vin eller en øl, men det er aldri snakk om store mengder alkohol.

Selv så ser vi det an når vi får besøk. Noen tilbyr vi alkohol, andre ikke. Men det er aldri snakk om å drikke seg fulle, vi drikker bare en "alkoholenhet" hver.

Sukk ja dere høres normale ut;o) Tydeligvis ikke lik noen i vår omgangskrets.

Fortsetter under...

Gjest kvinne som er 27

Rart å se hvor forskjellige omgangskrets vi har.

Ingen av mine venner sitter å drikker hverken midt i uka eller i helgene. I alle fall ikke som jeg har sett. Noen kan sikkert ta seg et glass vin eller en øl, men kjenner ingen som det blir festing eller noe krav til å drikke.

Besøker vi noen så sitter vi bare å snakker sammen uten å drikke alkohol.

Jeg selv drikker svært lite, men et glass vin eller to til maten på en lørdagskveld kan jeg ta, men ikke stort mer. Har heller ikke vært full å over 15 år. Jeg gidder ikke å ha noen "dagen derpå" lenger, det er jeg ferdig med.

Jeg skrev nok litt uklart i innlegget mitt. Jeg mente ikke at mange av de vi kjenner drikker seg fulle midt i uka. Det jeg mente var at de ikke vil ha besøk eller komme på besøk på hverdagene da det ikke kan drikkes alkohol(jobb dagen etter). De kommer heller ikke i helgene uten at det skal være "festing". De kan ikke stikke innom et par timer for å skravle og kjøre sin egen bil hjem liksom.

Skulle ønske vennekretsen vår var litt mer slik som flere av dere som har svart på innlegget mitt.

Jaja kanskje jeg får sette inn kontaktannonse i avisen;o)

Annonse

Jeg skrev nok litt uklart i innlegget mitt. Jeg mente ikke at mange av de vi kjenner drikker seg fulle midt i uka. Det jeg mente var at de ikke vil ha besøk eller komme på besøk på hverdagene da det ikke kan drikkes alkohol(jobb dagen etter). De kommer heller ikke i helgene uten at det skal være "festing". De kan ikke stikke innom et par timer for å skravle og kjøre sin egen bil hjem liksom.

Skulle ønske vennekretsen vår var litt mer slik som flere av dere som har svart på innlegget mitt.

Jaja kanskje jeg får sette inn kontaktannonse i avisen;o)

Ok, jeg misforsto nok litt av innlegget ditt.

Jeg har ikke slike venner du beskriver her, det er vel heller motsatt tror jeg. Det er svært få av mine venner som drikker noe spesielt utenom når vi er på fest. Utover det så besøker vi hverandre på "normalt" vis uten alkohol.

Vi hadde nok ikke ønsket å besøke hverandre hvis det ble servert alkohol hver gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...