Gå til innhold

jeg blir gal av å ikke få mensen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle hatt mensen for 2 uker siden, og føler meg j... premenstruell. har gått på p-piller og vet ikke om det er det som har forsinket det hele (jeg er ikke gravid). Men det er så jævlig å gå rundt i en slik PMS-suppe og ikke ane når mensen skal innfinne seg og når jeg skal komme til sans og samling igjen

jeg blir sprø av å være så deppa og tiltaksløs.

bare et hjertesukk fra meg

Skrevet

Jeg skjønner at det er slitsomt. Som om de vanlige få dagene med PMS ikke er nok, når det er rot med menstrasjonen så får man ofte dobbelt opp.

Men du får kjøpe sjokolade, et kvinneblad og se favorittprogrammene på tv helt fram til mensen kommer, da. Forlang også at samboer/mann/venner/familie trår ekstra forsiktig rundt deg og duller litt. Er man pre-menstruell, så er man pre-menstruell, ikke din feil at det varer så lenge ;)

Skrevet

Jeg skjønner at det er slitsomt. Som om de vanlige få dagene med PMS ikke er nok, når det er rot med menstrasjonen så får man ofte dobbelt opp.

Men du får kjøpe sjokolade, et kvinneblad og se favorittprogrammene på tv helt fram til mensen kommer, da. Forlang også at samboer/mann/venner/familie trår ekstra forsiktig rundt deg og duller litt. Er man pre-menstruell, så er man pre-menstruell, ikke din feil at det varer så lenge ;)

takk for svar:)

skulle gjerne kost meg med litt sjokolade men har gått opp så mange kilo at det eneste stedet jeg bør være nå det er i treningssalen

men jeg skal forsøke å dulle med meg selv så langt det går

Skrevet

takk for svar:)

skulle gjerne kost meg med litt sjokolade men har gått opp så mange kilo at det eneste stedet jeg bør være nå det er i treningssalen

men jeg skal forsøke å dulle med meg selv så langt det går

Kakao uten sukker, kanskje? Eller en lang tur i høst/vinterkulda, før du kryper sammen under et pledd på sofaen?

Orgasme er forresten en god idè om du ønsker at mensen skal komme, så sett i gang med et multiorgasme-prosjekt ;)

Skrevet

Ikke for å være ufin, men er du sikker på at det er PMS du har?

PMS følger eggløsning og det har man ikke når man bruker P-piller.

Bare noe å tenke på. Vet du sliter ellers også.

Skrevet

Ikke for å være ufin, men er du sikker på at det er PMS du har?

PMS følger eggløsning og det har man ikke når man bruker P-piller.

Bare noe å tenke på. Vet du sliter ellers også.

vel jeg sluttet på p-piller for 6 uker siden og har hatt mensen og eggløsning etter det. Men nå har det stoppet opp.

Selvfølgelig er det mye i livet mitt som er trøblete ellers også men PMS'en er det som forsterker det hele

Skrevet

vel jeg sluttet på p-piller for 6 uker siden og har hatt mensen og eggløsning etter det. Men nå har det stoppet opp.

Selvfølgelig er det mye i livet mitt som er trøblete ellers også men PMS'en er det som forsterker det hele

Har hatt det likt selv. Psykiske problemer som ble til totalkriser under PMS. Krisene er like reelle uansett grunn.

Men hvorfor sluttet du på pillen når du plages sånn av PMS?

Skrevet

Det skal visstnok være slik at det kan ta tid fra du sluttet på pillen til du får menstruasjonen tilbake. Dersom det går mer enn tre måneder skal en kontakte lege for å utelukke at det ikke er noe hormonelt galt.

Håper du får det bedre..

Skrevet

Har hatt det likt selv. Psykiske problemer som ble til totalkriser under PMS. Krisene er like reelle uansett grunn.

Men hvorfor sluttet du på pillen når du plages sånn av PMS?

jeg ble så mye dårligere psykisk av å ha PMS, at jeg rett og slett kuttet det ut. Det er visst sånn at mange som har hatt depresjoner eller er bipolare ikke kan bruke visse typer p-piller pga de får tilbakefall av depresjon

Skal prøve det nyeste på markedet nå, Ceracette, Hvis det ikke hjelper så får jeg prøve med nattlysolje og diverse naturlegemidler

men ser visst ut til at jeg så smått begynner å få mensen nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...