Gå til innhold

hvor mye betyr alderen..?

Anbefalte innlegg

Gjest jeg er en for mye

Hei igjen!!!

Når har vi som jeg skrev tidligere snakket en del mer sammen. Vi er blitt litt mer kjennt med hverandre.

men så var det alderen da... Jeg er 23 år og fant ut at han er 34 år...!!! Han ser ikke slik ut i det hele tatt....!!!

Skal jeg bry meg så mye om det eller er det altfor stor aldersforskjell mellom oss til at det i det hele tatt er noen vits å fortsette å flørte med hverandre??

Jeg liker denne gutten bare mer og mer for hver gang vi snakker sammen...!!

Han presenterte meg for en kammerat her om dagen på trening. Litt flaut siden vi ikke er ute sammen eller sammen bare flørter..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/206995-hvor-mye-betyr-alderen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

UndrendePåDetMeste

Går vel bra det.. Kjenner flere som har den aldersforskjellen =)

Men det kommer jo sef helt an på personligheten til de det gjelder =)

Og jeg er "bare" tyve;)

Alder har noe å si når man er barn og ung ungdom. Fra et sted rundt attenårsalderen så modnes mann forskjellig. Opplevelser i livet har alt å si! Ingen tenker over vhorfor det er så mange på samme alder som ikke passer sammen, enda det jo burde være ideelt dersom man skal gå kun etter alder.

Samspill og energi to mennesker imellom har ingenting med alder å gjøre! Trives dere, så trives dere.

Eller hva? :)

Lykke til:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...