Gå til innhold

Skiathos

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er neste års ferie i boks. Turen går til Skiathos.Vi er 2 voksne uten barn som drar. Er det noen her som har vært der og kan gi oss hint og tips om hva vi bør se og gjøre der?

.

• 2 uker senere...
Gjest Dior femme
Skrevet

Har vært der. Nydelige strender, koselige små steder. Ingen store ting å se egentlig. Øya er jo ganske liten så det er meste er sett etter en dags kjøre tur. Dere kan jo leie mopeder og kjøre rundt? Det arrangeres båtturer til andre øyer i nærheten.

Skrevet

Fin øy å slappe av på. Husker ikke at det var noe spesielt å se der. Grekerne er jo heller ikke veldig flinke til å skilte til det som er. Dere kan leie bil og ta ferge over til Skopelos. Den er fin å kjøre tur på. Hvis jeg ikke husker feil, gikk det an å kjøre rundt? :-)

Skrevet

Har bodd der i flere hele somre jeg! Nydelig øy. Anbefaler dere å leie bil for å komme litt rundt til forskjellige strender. Agia Eleni er min personlige favoritt. Og dere spiser selvsagt på Taverna Lyhnari øverst i hovedgaten, til venstre og så første til høyre. Øyas beste mat. Ellers er det fint å bare rusle rundt i de koselige smågatene, eller drive med vannsportaktiviteter. God tur!

Skrevet

Har bodd der i flere hele somre jeg! Nydelig øy. Anbefaler dere å leie bil for å komme litt rundt til forskjellige strender. Agia Eleni er min personlige favoritt. Og dere spiser selvsagt på Taverna Lyhnari øverst i hovedgaten, til venstre og så første til høyre. Øyas beste mat. Ellers er det fint å bare rusle rundt i de koselige smågatene, eller drive med vannsportaktiviteter. God tur!

Takk for det. Kommer til å leie bil eller moped. Skal være der i 3 uker å bare spise, bade, sole og slappe av.

Skrevet

Fin øy å slappe av på. Husker ikke at det var noe spesielt å se der. Grekerne er jo heller ikke veldig flinke til å skilte til det som er. Dere kan leie bil og ta ferge over til Skopelos. Den er fin å kjøre tur på. Hvis jeg ikke husker feil, gikk det an å kjøre rundt? :-)

Vi har ikke tenkt å være så veldig kulturelle av oss denne gang, så at det er lite å se på gjør ikke noe. Skal bare slappe av.

Skrevet

Har vært der. Nydelige strender, koselige små steder. Ingen store ting å se egentlig. Øya er jo ganske liten så det er meste er sett etter en dags kjøre tur. Dere kan jo leie mopeder og kjøre rundt? Det arrangeres båtturer til andre øyer i nærheten.

Båtturer er OK. En dag på sjøen med mulighet for strandhugg og bading. Vi har vært på noen andre greske øyer og mye av historien og ruinene er like. Var på Lefkas nå sist og var ikke å så på en eneste ruin og savnet det ikke i det hele tatt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...