Gå til innhold

Festbremser! ;-)

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Her leser jeg i tråd etter tråd at selskapsleker er treigt uansett hvor innovative de måtte være, at alle over 12 er for store til å få pakke..Og jaggu kommer det ikke frem at opp til flere av dere helst vil sitte å gnu ved siden av TYPEN når man først er invitert i storlag!

Dere hadde neggu ikke trivdes på fest hos meg altså! Jeg vil både ha temaer, jeg vil leke, jeg vil at alle skal snakke, hvertfall litt, og jeg vil hvertfall ikke bare gnu med kjæresten! (eller andre jeg ser opp tilflere ganger i uka!)

I værste fall kan jeg til og med insistere på utkledning eller avkledning og til og med SYNGING! :-o

Come on folkens! Er alle her så jævlig "modne" (les pensjonerte;-))

Er sosialt sammvæer bare å sitte å drikke opp en sekspakning og fortelle kjedelig anekdoter? Bor dere i sangen til Jokke om gutta? ;-)

Er middagespisingen det spenstigste som skal skje på en fest? (mat er konge, det er ikke DET altså..;-))

Er det bare meg som synes det er gøy å sosialisere og leke eller er det flere av dere der ute?

• Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

28

• musikeren

11

• amber sun

6

• tonie

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest var på fest i går
Skrevet

Jeg har det gøy uten leker! Vi kan da danse og snakke sammen. Og jeg snakker heller lite med typen når vi er på fest.

Skrevet

Det kommer helt an på menneskene og lekene. Sammen med mine beste venner synes jeg det er kjempemorro å ha drikkeleker og underholdning og fjase.

Å "bli kjent" med nye mennesker ved å løpe rundt å leke apekatter og si jeg heter Minni Mus Tjohei mens man står på et ben, det liker jeg _ikke_.

Skrevet

Jeg vil være sammen med sambo på fest, men sier ikke med det at jeg ikke vil være med på leken.

Skrevet

Jeg syns det er pyton å gå på fest hvor man har temaer med utkledning osv. Det blir så arrangert at det føles kunstig!

Det er mye bedre å gå på fest hvor man ikke har planlagt aktiviteter men hvor man avslappet kan gå rundt å prate, drikke og danse med hvem man vil:)

Skrevet

Jeg syns det er pyton å gå på fest hvor man har temaer med utkledning osv. Det blir så arrangert at det føles kunstig!

Det er mye bedre å gå på fest hvor man ikke har planlagt aktiviteter men hvor man avslappet kan gå rundt å prate, drikke og danse med hvem man vil:)

Jepp sånn skal en fest være og sånn blir det spennende!

Skrevet

Jeg har noen venninner som er sånn. De steller alltid i stand til temafester med leker, miming og jeg vet ikke hva. Jeg har aldri vært så glad i konkurranser og slikt. Vet ikke hvorfor.. For meg er kvelden fullkommen med gode diskusjoner og prating uten påtvungne leker og morsomheter. Noen ganger tenker jeg at de som absolutt må leke, har litt angst for å prate skikkelig med andre. Jeg vet ikke. Vi er vel mest sannsynlig bare forskjellige.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har det gøy uten leker! Vi kan da danse og snakke sammen. Og jeg snakker heller lite med typen når vi er på fest.

Det ene utelukker ikke dety andre..Jeg synes det blir kjedlig om det skal være det samme hele tiden! Selvom dansing,prating og spising selvsagt er greit til sitt bruk.

:-)

laguna1365380434
Skrevet

Det kommer helt an på menneskene og lekene. Sammen med mine beste venner synes jeg det er kjempemorro å ha drikkeleker og underholdning og fjase.

Å "bli kjent" med nye mennesker ved å løpe rundt å leke apekatter og si jeg heter Minni Mus Tjohei mens man står på et ben, det liker jeg _ikke_.

Man ser an laget..Så klart;-)

Men jeg vil påstå at de fleste som sier de hater opplegg og leking har måttet innrømme at det har vært gøy allikevel når jeg har anstrengt meg for å finne på gøye fester..Noen sabotører finnes det jo ALLTID,men de er gjerne håpløse i enhver sammenheng..Og er folk jeg helst ikke vil drikke, danse og skravle med generelt, om jeg får slippe..;-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg vil være sammen med sambo på fest, men sier ikke med det at jeg ikke vil være med på leken.

Det er bra;-) En av delene kan passere, men både intern type-skravling og leke boikott? Nope! ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Alt til sitt bruk og hver sin smak..Er alt jeg kan si til det..;-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har noen venninner som er sånn. De steller alltid i stand til temafester med leker, miming og jeg vet ikke hva. Jeg har aldri vært så glad i konkurranser og slikt. Vet ikke hvorfor.. For meg er kvelden fullkommen med gode diskusjoner og prating uten påtvungne leker og morsomheter. Noen ganger tenker jeg at de som absolutt må leke, har litt angst for å prate skikkelig med andre. Jeg vet ikke. Vi er vel mest sannsynlig bare forskjellige.

Jeg mener alt til sin tid..Jeg bare ELSKER å skravle, men gjør gjerne andre ting i tillegg, så jeg tror ikke det er der skoen trykker;-)

Men jeg innrømmer at jeg kjeder meg lett, og jeg kan bare ikke få meg tilå forstå stasen med å være moden tilenhver tid. Det er ikke nødvendigvis noe hederstegn i min bok.

Skrevet

Jeg mener alt til sin tid..Jeg bare ELSKER å skravle, men gjør gjerne andre ting i tillegg, så jeg tror ikke det er der skoen trykker;-)

Men jeg innrømmer at jeg kjeder meg lett, og jeg kan bare ikke få meg tilå forstå stasen med å være moden tilenhver tid. Det er ikke nødvendigvis noe hederstegn i min bok.

Jeg får vel innrømme at jeg kanskje er litt redd for å drite meg ut og at det er deilig og gøy å leke litt. Det gir en god følelse etterpå, men jeg gruer meg alltid til det. Men jeg blir alltid med. Ingen sure miner.. Liker ikke folk som setter seg i en krok, men de har sikkert sine grunner. Angst, kanskje..

laguna1365380434
Skrevet

Jeg får vel innrømme at jeg kanskje er litt redd for å drite meg ut og at det er deilig og gøy å leke litt. Det gir en god følelse etterpå, men jeg gruer meg alltid til det. Men jeg blir alltid med. Ingen sure miner.. Liker ikke folk som setter seg i en krok, men de har sikkert sine grunner. Angst, kanskje..

Har folk grunner, så skjønner jeg jo godt..Da får man jo bare finne på noe alle kan tørre og utfordre seg litt etterhvert kanskje? Det er joikke meningen at folk skal ha det kjipt, tvert om! :-) Jeg skjønner bare ikke folk som ikke VIL og som synes det er kjedelig å lekse seg..:-o Jeg klarer ikke å forstå det, det gjør jolivet verdt å leve å være litt umoden å teit. Eller mye;-)

Skrevet

Jeg er enig i gnu-delen. Slike par er seriøst skada. Sammen hele jævla døgnet og gnur (er det et ord?) på fest også.

Helt utrolig.

En kompis er ille der. Sender en melding til ham og spør f.eks. om han vil være med ut og ta en øl, og svaret jeg gjerne får er.

"Nei, VI kan dessverre ikke i dag. VI får ikke barnebakt".

Akkurat som om jeg spurte DEM.

Vel, nå er det ikke lenger noen som spør om noen av dem vil være med ut...

Skrevet

Har folk grunner, så skjønner jeg jo godt..Da får man jo bare finne på noe alle kan tørre og utfordre seg litt etterhvert kanskje? Det er joikke meningen at folk skal ha det kjipt, tvert om! :-) Jeg skjønner bare ikke folk som ikke VIL og som synes det er kjedelig å lekse seg..:-o Jeg klarer ikke å forstå det, det gjør jolivet verdt å leve å være litt umoden å teit. Eller mye;-)

Ja, enig med deg. :-) Jeg tror faktisk ikke at finnes folk som ikke vil. Det at de ikke vil er sikkert en unnskyldning for at de ikke tør. Sånn er det vel egentlig med alt..

Skrevet

Det ene utelukker ikke dety andre..Jeg synes det blir kjedlig om det skal være det samme hele tiden! Selvom dansing,prating og spising selvsagt er greit til sitt bruk.

Hvorfor skal man være sammen med sambo på fest? At man "har kontakt" med en dans i ny og ne eller møter blikket og smiler i blant, det skjønner jeg, men jeg må si at jeg ikke fatter visten med å være sammen med den man er sammen med hver dag når man skal være sosial, prate og danse med de man er kommet for å prate og danse med.

Jeg syns også at snakkeselskaper er dødskjedelige. Dansing er flott, synging er flott. Leker kan gå an hvis de er morsomme og ikke bare pinlige.

Etter denne Doldagen (og noen andre før) begynner jeg å ønske jeg var sosiolog, da skulle jeg for søren sjekke ut om det er en egen type som sitter her og doler.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg er enig i gnu-delen. Slike par er seriøst skada. Sammen hele jævla døgnet og gnur (er det et ord?) på fest også.

Helt utrolig.

En kompis er ille der. Sender en melding til ham og spør f.eks. om han vil være med ut og ta en øl, og svaret jeg gjerne får er.

"Nei, VI kan dessverre ikke i dag. VI får ikke barnebakt".

Akkurat som om jeg spurte DEM.

Vel, nå er det ikke lenger noen som spør om noen av dem vil være med ut...

Det skjønner jeg godt! Overdreving gnuing ( jeg tror det er et ord..Dvs ihvertfall synes jeg det passer..;-)) er en uting, og jævlig lite sosialt.

Hvis folk er helt nyforelsket kan jeg se mellom fingerne med det, men vedvarer ti evig tid..Blæh..:-I

Og det gjelder meg selv også. Har jeg kjæreste er det selvsagt kjekt å kose og klenge og være intern, men ikke på byen med andre. Det er faktisk kjedelig for angjeldende gnuer også, spør du meg. ( Jeg har blitt motvillig dratt inn i gnuing noen ganger..Men høflig og bestemt avslått,enten fyren eller gnuingen, sånn på sikt..;-))

Skrevet

Jeg er kjempeglad i å leke i godt selskap. =) Alle må selvsagt være med. Det er sosialt og bryter isen.

Men er det noe synging, karaoke eller noe sånt tøv, så melder jeg pass. Finner meg heller en annen fest.

Skrevet

Hvorfor skal man være sammen med sambo på fest? At man "har kontakt" med en dans i ny og ne eller møter blikket og smiler i blant, det skjønner jeg, men jeg må si at jeg ikke fatter visten med å være sammen med den man er sammen med hver dag når man skal være sosial, prate og danse med de man er kommet for å prate og danse med.

Jeg syns også at snakkeselskaper er dødskjedelige. Dansing er flott, synging er flott. Leker kan gå an hvis de er morsomme og ikke bare pinlige.

Etter denne Doldagen (og noen andre før) begynner jeg å ønske jeg var sosiolog, da skulle jeg for søren sjekke ut om det er en egen type som sitter her og doler.

Hehe, vet du, det har jeg også lurt på.

Bare det at 50/75% av de aktive guttene her inne har en Prins Albert...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...