Gå til innhold

Festbremser! ;-)

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Jeg er kjempeglad i å leke i godt selskap. =) Alle må selvsagt være med. Det er sosialt og bryter isen.

Men er det noe synging, karaoke eller noe sånt tøv, så melder jeg pass. Finner meg heller en annen fest.

Karaoke er jo så teit at det blir konge! Hvis en husker på å gjøre det riktig, riktig sjelden..;-)

• Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

28

• musikeren

11

• amber sun

6

• tonie

4

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434
Skrevet

Hvorfor skal man være sammen med sambo på fest? At man "har kontakt" med en dans i ny og ne eller møter blikket og smiler i blant, det skjønner jeg, men jeg må si at jeg ikke fatter visten med å være sammen med den man er sammen med hver dag når man skal være sosial, prate og danse med de man er kommet for å prate og danse med.

Jeg syns også at snakkeselskaper er dødskjedelige. Dansing er flott, synging er flott. Leker kan gå an hvis de er morsomme og ikke bare pinlige.

Etter denne Doldagen (og noen andre før) begynner jeg å ønske jeg var sosiolog, da skulle jeg for søren sjekke ut om det er en egen type som sitter her og doler.

Her er vi pålinje! :-)

Og artig sosiologisk ekspriment;-)

Skrevet

Vi hadde sikkert hatt det kjempegøy sammen på fest, laguna! ;o)

laguna1365380434
Skrevet

Vi hadde sikkert hatt det kjempegøy sammen på fest, laguna! ;o)

Kult! Tviler ikke:-)

Og det stemmer det, vi har vært pålinje på dette temaet tidligere..Godt det er noen som forstår seg på å ha det kjekt!

:-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg liker å feste og være sosial.

På mine fester tar det alltid av med lek og sang og dans (bare spør Amber, hare og Cecily ;)

Men jeg liker ikke sånne teite drikkeleker som "Jeg har aldri" etc. Noen drikkeleker kan gå, men de aller fleste er gørr kjedlige.

Jeg liker også å være med samboeren på fest, men jeg/vi klarer fint å prate med andre for det. Men noen ganger er det gøy å være uten samboeren også =)

Dere som ikke liker å gå med kjæresten på fest, må ha noen kjedlige kjærester!! Heheheh :P

Skrevet

"På mine fester tar det alltid av med lek og sang og dans (bare spør Amber, hare og Cecily ;)"

Jepp! Stemmer det som M.Angelica sa under her. *S*

Det har vært konge fester!! :-D

Forøvrig kan jeg ikke fordra selskapsleker a la "Nå skal vi ha det gøy dere!" osv.

Det må være frivillig og spontant det en gjør, og da kan en finne på mye gøy med sang og dans osv, uten at man må legge opp til noen leker av ulik slag som alle _må_ være med på.

Hvis vi er i bryllup ville jeg nok også likt å sitte sammen som par, men man går da ikke alltid på samme fest. Og jeg snakker med andre selv om vi sitter sammen når vi spiser f eks.

Jeg ville ikke satt pris på å bli satt sammen med gamle tante Beate som jeg overhode ikke har noe til felles med for at vi skal snakke sammen, det med å blande mer eller mindre kjente funker bare dersom typer og alder osv stemmer noenlunde overens. Hvis ikke blir det påtvunget "det er fin vær idag-samtale".

Sist, men ikke minst: jeg er alt annet enn en festbrems når jeg er ute. Bare spør de jeg har vært ute med, hehe.

Men ikke legg opp til tvungent samvær med en eller annen gnom som jeg ikke vil ha noe til felles med, bare for at alle skal snakke med alle.

:)

Skrevet

hehe, jeg er 47 år og helt enig med deg Laguna. Fest uten fanteri er et møte

Skrevet

Det kommer helt an på hvem man er sammen med.

Dersom en ikke kjenner en eneste en på julebordet, festmiddagen eller bryllupet, så er det fint å kunne ha noen en kjenner godt ved siden av seg. Bryllupsmiddager har jo en tendens til å vare i evigheter. Da må det være drepen å ha blitt plassert ved siden av noen dølle folk som enten ikke prater, eller som kun prater internt med de de kjenner.

Temafester har jeg faktisk ikke vært på, men jeg hadde garantert stilt opp dersom jeg ble invitert på en.

Fantasispillet f.eks kan være enten utrolig morsomt eller utrolig pinlig og flaut. Det kommer helt an på hvem en er sammen med.

Skrevet

Jaaaa! Jeg liker akkurat det samme som deg!!! Leker på fest er jo kjempemoro. Jeg var på en meget vellykket fest for noen mnd siden. Vi hadde rebusløp ute og etterpå hadde gubben og noen kompiser "strippeshow" for verten (en mann). Han var ikke særlig høy i hatten da for å si det sånn *ler*

Jeg har også vært på låvefest der vi hadde kjerringbæring, melkespannkasting, tautrekking osv. Kjempekult!!

Skrevet

Jeg har noen venninner som er sånn. De steller alltid i stand til temafester med leker, miming og jeg vet ikke hva. Jeg har aldri vært så glad i konkurranser og slikt. Vet ikke hvorfor.. For meg er kvelden fullkommen med gode diskusjoner og prating uten påtvungne leker og morsomheter. Noen ganger tenker jeg at de som absolutt må leke, har litt angst for å prate skikkelig med andre. Jeg vet ikke. Vi er vel mest sannsynlig bare forskjellige.

Nei, det tror jeg ikke er sant!

Jeg er kjempesosial og elsker pratedelen på fester også, men synes litt lek høyner stemningen enda et hakk :-)

Skrevet

"På mine fester tar det alltid av med lek og sang og dans (bare spør Amber, hare og Cecily ;)"

Forøvrig kan jeg ikke fordra selskapsleker a la "Nå skal vi ha det gøy dere!" osv.

Det må være frivillig og spontant det en gjør, og da kan en finne på mye gøy med sang og dans osv, uten at man må legge opp til noen leker av ulik slag som alle _må_ være med på.

Hvis vi er i bryllup ville jeg nok også likt å sitte sammen som par, men man går da ikke alltid på samme fest. Og jeg snakker med andre selv om vi sitter sammen når vi spiser f eks.

Jeg ville ikke satt pris på å bli satt sammen med gamle tante Beate som jeg overhode ikke har noe til felles med for at vi skal snakke sammen, det med å blande mer eller mindre kjente funker bare dersom typer og alder osv stemmer noenlunde overens. Hvis ikke blir det påtvunget "det er fin vær idag-samtale".

Sist, men ikke minst: jeg er alt annet enn en festbrems når jeg er ute. Bare spør de jeg har vært ute med, hehe.

Men ikke legg opp til tvungent samvær med en eller annen gnom som jeg ikke vil ha noe til felles med, bare for at alle skal snakke med alle.

Jeg kan egentlig bare underskrive her.

Dessuten har det så utrolig mye å si hvem en er på fest sammen med, hva som vil skje spontant eller ikke.

Gjest M.Angelica
Skrevet

"Sist, men ikke minst: jeg er alt annet enn en festbrems når jeg er ute. Bare spør de jeg har vært ute med, hehe."

Amber er IKKE en festbrems! Det kan jeg skrive under på. De artigste festene er de amber er med på.. hehe ;)

"Men ikke legg opp til tvungent samvær med en eller annen gnom som jeg ikke vil ha noe til felles med, bare for at alle skal snakke med alle."

ENIG! =D

Gjest M.Angelica
Skrevet

Dersom en ikke kjenner en eneste en på julebordet, festmiddagen eller bryllupet, så er det fint å kunne ha noen en kjenner godt ved siden av seg. Bryllupsmiddager har jo en tendens til å vare i evigheter. Da må det være drepen å ha blitt plassert ved siden av noen dølle folk som enten ikke prater, eller som kun prater internt med de de kjenner.

Temafester har jeg faktisk ikke vært på, men jeg hadde garantert stilt opp dersom jeg ble invitert på en.

Fantasispillet f.eks kan være enten utrolig morsomt eller utrolig pinlig og flaut. Det kommer helt an på hvem en er sammen med.

Enig! =D

Skrevet

Jeg kan egentlig bare underskrive her.

Dessuten har det så utrolig mye å si hvem en er på fest sammen med, hva som vil skje spontant eller ikke.

Stemmer det, cecily. Det har ganske mye å si med sammensetningen av de som er med ja. :)

Skrevet

"Sist, men ikke minst: jeg er alt annet enn en festbrems når jeg er ute. Bare spør de jeg har vært ute med, hehe."

Amber er IKKE en festbrems! Det kan jeg skrive under på. De artigste festene er de amber er med på.. hehe ;)

"Men ikke legg opp til tvungent samvær med en eller annen gnom som jeg ikke vil ha noe til felles med, bare for at alle skal snakke med alle."

ENIG! =D

;-D

Gleder meg til helgen om tre uker!

Skrevet

Helt enig, cecily! :)

Skrevet

Er så hjertens enig med deg!

Takk, og amen!

Gnuretryner!

Skrevet

ENIG! =D

Gudbedre... Kjerringer. Enkelte ting forandrer seg aldri. Sukk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...