Gå til innhold

Festbremser! ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bortsett fra at jeg haaaater alt som lukter av selskapsleker er jeg hjertens enig med deg! Selskapseleker der man skal gjøre idiotiske ting eller iføre seg papptallerkener til ører og sånt, blir for "NÅ skal vi ha det moro, dere!" (les krampaktig morsomt) for meg. Eller er jeg helt med på avkledning, utkledning, hæla i taket og tenna i tapeten.

Og du, de som absolutt ikke vil sitte ved siden av andre enn gubben er bare sykelig sjalu. De er livredde for at han skal få en søt og sjarmerende dame ved sin side;-)

• Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

28

• musikeren

11

• amber sun

6

• tonie

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jaaaa! Jeg liker akkurat det samme som deg!!! Leker på fest er jo kjempemoro. Jeg var på en meget vellykket fest for noen mnd siden. Vi hadde rebusløp ute og etterpå hadde gubben og noen kompiser "strippeshow" for verten (en mann). Han var ikke særlig høy i hatten da for å si det sånn *ler*

Jeg har også vært på låvefest der vi hadde kjerringbæring, melkespannkasting, tautrekking osv. Kjempekult!!

Altså... Riktig nok er jeg på ditt lag i denne saka her. Men dette vil jeg bare ha sagt: Hadde noen av mine kompiser begynt å strippe for meg, så hadde de fått knoke.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Gudbedre... Kjerringer. Enkelte ting forandrer seg aldri. Sukk.

He he..du må bare komme på fest du også =)

Skrevet

Altså... Riktig nok er jeg på ditt lag i denne saka her. Men dette vil jeg bare ha sagt: Hadde noen av mine kompiser begynt å strippe for meg, så hadde de fått knoke.

*kremt*

Skrevet

Hehe, de strippa ikke da, men hadde på seg skjørt og boaskjerf osv. De dansa forførende (og noe klossete) rundt bursdagsbarnet mens de fikk av seg noen få plagg. Ingen av dem turde engang å gå så langt at de fikk bar overkropp, så det blir kanskje litt feil å kalle det stripping ;-)

Det morsomste var egentlig å se på muslimen i kameratgjengen. Ha kom i skjørt og hårete legger. Under hadde han sin egen boxershorts og utenpå der igjen en stringtruse. Når han dro fram stringtrusa under skjørtet ble bursdagsbarnet ganske bleik et øyeblikk..

Vi fikk oss iallefall en god gapskratt :-))

Skrevet

He he..du må bare komme på fest du også =)

Nuvel. Du og ambern ville nok ikke ha prata med en ukjent gnom som meg.

Skrevet

Ja, hallo. Var det noe? :-)

Nja...Kom bare til å tenke på et par strippehistorier der dine venner, og i særlig grad _du_ var involvert. Du liker det så godt atte! *S*

Skrevet

Nja...Kom bare til å tenke på et par strippehistorier der dine venner, og i særlig grad _du_ var involvert. Du liker det så godt atte! *S*

Tenker du på at vi liker å drikke øll i bar overkropp? DET kan vel knapt kalles stripping:-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Du må ikke ha sånn fordommer :P

Jeg prater med alle, jeg. =)

Skrevet

Hehe, de strippa ikke da, men hadde på seg skjørt og boaskjerf osv. De dansa forførende (og noe klossete) rundt bursdagsbarnet mens de fikk av seg noen få plagg. Ingen av dem turde engang å gå så langt at de fikk bar overkropp, så det blir kanskje litt feil å kalle det stripping ;-)

Det morsomste var egentlig å se på muslimen i kameratgjengen. Ha kom i skjørt og hårete legger. Under hadde han sin egen boxershorts og utenpå der igjen en stringtruse. Når han dro fram stringtrusa under skjørtet ble bursdagsbarnet ganske bleik et øyeblikk..

Vi fikk oss iallefall en god gapskratt :-))

Okay... Kanskje LITT formildende. Men det lukter litt homofilt uansett;-)

Skrevet

Du må ikke ha sånn fordommer :P

Jeg prater med alle, jeg. =)

Jammen du sier det jo sjøl! :-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jammen du sier det jo sjøl! :-)

Hæ? Hvor gjør jeg det?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Synes det høres morro ut på festene dine jeg, men når det kommer til avkledning tror jeg at jeg hadde meldt pass;)

Festene jeg har vært på de siste 15 årene har man stort sett sittet ved bordet og pratet hele kvelden.Noen ganger blir det dans, men slett ikke alltid.

Man setter da seg ikke ved siden av partneren når man først er på fest.Hvis det ikke er bordplassering, passer jeg på å ikke sette meg ved siden av han. Ikke fordi han ikke er hyggelig å prate med, men det kan jeg gjøre hjemme.

Skrevet

Hæ? Hvor gjør jeg det?

Snakk om å være litt nedsnødd... : "Men ikke legg opp til tvungent samvær med en eller annen gnom som jeg ikke vil ha noe til felles med, bare for at alle skal snakke med alle."

ENIG! =D"

Der.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det kommer helt an på hvem man er sammen med.

Dersom en ikke kjenner en eneste en på julebordet, festmiddagen eller bryllupet, så er det fint å kunne ha noen en kjenner godt ved siden av seg. Bryllupsmiddager har jo en tendens til å vare i evigheter. Da må det være drepen å ha blitt plassert ved siden av noen dølle folk som enten ikke prater, eller som kun prater internt med de de kjenner.

Temafester har jeg faktisk ikke vært på, men jeg hadde garantert stilt opp dersom jeg ble invitert på en.

Fantasispillet f.eks kan være enten utrolig morsomt eller utrolig pinlig og flaut. Det kommer helt an på hvem en er sammen med.

De fleste prater etter litt alkohol innabords.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Karaoke er jo så teit at det blir konge! Hvis en husker på å gjøre det riktig, riktig sjelden..;-)

Karoke er kjempegøy. Har vært med bare en gang da. Flere år siden, men gøy var det ihvertfall.

Skrevet

Okay... Kanskje LITT formildende. Men det lukter litt homofilt uansett;-)

Hehe, fyrene er garantert ikke homser!

Gubben sa i ettertid at han aldri hadde gjort det uten noe innabords....

Gjest M.Angelica
Skrevet

Snakk om å være litt nedsnødd... : "Men ikke legg opp til tvungent samvær med en eller annen gnom som jeg ikke vil ha noe til felles med, bare for at alle skal snakke med alle."

ENIG! =D"

Der.

Da har vi nok en ulik oppfatning av hva tvunget samvær er.

Jeg skrev også dette:

"Jeg liker også å være med samboeren på fest, men jeg/vi klarer fint å prate med andre for det. Men noen ganger er det gøy å være uten samboeren også =)"

Skrevet

Klart vi ville det!

Bare bli med på en av festene våre, så vil du lett finne ut det. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...