Gjest togli Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Ja, hallo. Var det noe? :-) Avslørt!!!! *knegg* 0 Siter
Gyda Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Jeg synes det er gøy å leke på fest, men det bør være ganske impulsivt og frivillig. Jeg personlig stiller på det meste (bortsett fra drikkeleker som jeg faktik synes er litt barnslig, det var gøy som tenåring), men det er pinlig å se folk føle seg tvunget til å være med på noe de ikke føler seg komfortable med. Og karaoke er jeg gjerne med på. Elsker å få gævla litt. Ellers elsker jeg å snakke med "nye" folk, så å få en annen bordkavaler enn mannen min i et bryllup synes jeg er helt topp. Og om jeg skulle være "uheldig" med akkurat det mennesket, så er det jo en på andre sida, og folk over bordet som gjør at det stort sett er helt mulig å få trivelige samtaler uansett. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Tja - for egen del liker jeg nok best å dyrke den gode samtalen over en del øl og vin; samt god mat. Anekdoter og selvdigging i samtaleform er kjedelig - men diskusjoner er gøy. Selskapsleker og slikt blir nok litt vel harry for min del; og ikke blir man kjent spesielt godt med menneskene man leker med heller. På samme tid avskyr jeg sosiale settinger med kleskode, etiketteregler og strenge sosiale kodekser som skal følges. De uformelle sammenkomstene, hvor joggebukse og t-skjorte er et like akseptabelt antrekk som pene festklær er det foretrukne; at samtalen flyter så godt at man dropper den fine middagen og heller bestiller noen billige pizzaer fra sjappa på hjørnet er helt topp. Så får det heller være at trådstarter og andre sikkert synes at dette er både harry og kjedelig *s* 0 Siter
musikeren Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Avslørt!!!! *knegg* Neida. Les svaret mitt:-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Neida. Les svaret mitt:-) Okei da, så var det ikke sånn stripping dere bedrev ;-) 0 Siter
musikeren Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Okei da, så var det ikke sånn stripping dere bedrev ;-) Nei, det får da være grenser;-) 0 Siter
Idéfix Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Jeg er i allefall med på selskapsleker. Det er de festene jeg har likt best i ettertid. Syns at det bestandig er de samme som ikke vil være med å leke. Utrolig dumt - for det er i høyeste grad de som trenger å mykes opp. 0 Siter
cecily Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 De fleste prater etter litt alkohol innabords. Mulig det. Jeg har selv opplevd å sitte alene fremmed blant kjente, og da er alle veldig opptatt av å prate internt og ikke bry seg med å prate med meg. Sånt er veldig kjedelig og uhøflig. Jeg kan forstå det til et visst punkt, dersom det er lenge siden disse kjente traff hverandre, men det var like kjedelig for meg. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Mulig det. Jeg har selv opplevd å sitte alene fremmed blant kjente, og da er alle veldig opptatt av å prate internt og ikke bry seg med å prate med meg. Sånt er veldig kjedelig og uhøflig. Jeg kan forstå det til et visst punkt, dersom det er lenge siden disse kjente traff hverandre, men det var like kjedelig for meg. Det er jeg enig i. Da blir jo vitsen borte. 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Bortsett fra at jeg haaaater alt som lukter av selskapsleker er jeg hjertens enig med deg! Selskapseleker der man skal gjøre idiotiske ting eller iføre seg papptallerkener til ører og sånt, blir for "NÅ skal vi ha det moro, dere!" (les krampaktig morsomt) for meg. Eller er jeg helt med på avkledning, utkledning, hæla i taket og tenna i tapeten. Og du, de som absolutt ikke vil sitte ved siden av andre enn gubben er bare sykelig sjalu. De er livredde for at han skal få en søt og sjarmerende dame ved sin side;-) "Og du, de som absolutt ikke vil sitte ved siden av andre enn gubben er bare sykelig sjalu." Haha, du kan jo tro det! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 21. november 2005 Forfatter Skrevet 21. november 2005 "På mine fester tar det alltid av med lek og sang og dans (bare spør Amber, hare og Cecily ;)" Jepp! Stemmer det som M.Angelica sa under her. *S* Det har vært konge fester!! :-D Forøvrig kan jeg ikke fordra selskapsleker a la "Nå skal vi ha det gøy dere!" osv. Det må være frivillig og spontant det en gjør, og da kan en finne på mye gøy med sang og dans osv, uten at man må legge opp til noen leker av ulik slag som alle _må_ være med på. Hvis vi er i bryllup ville jeg nok også likt å sitte sammen som par, men man går da ikke alltid på samme fest. Og jeg snakker med andre selv om vi sitter sammen når vi spiser f eks. Jeg ville ikke satt pris på å bli satt sammen med gamle tante Beate som jeg overhode ikke har noe til felles med for at vi skal snakke sammen, det med å blande mer eller mindre kjente funker bare dersom typer og alder osv stemmer noenlunde overens. Hvis ikke blir det påtvunget "det er fin vær idag-samtale". Sist, men ikke minst: jeg er alt annet enn en festbrems når jeg er ute. Bare spør de jeg har vært ute med, hehe. Men ikke legg opp til tvungent samvær med en eller annen gnom som jeg ikke vil ha noe til felles med, bare for at alle skal snakke med alle. Jeg tviler ikke et sekund på at du er konge å feste med! :-) Du høres jo alltid tvers igjennom morsom og grei ut! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 21. november 2005 Forfatter Skrevet 21. november 2005 hehe, jeg er 47 år og helt enig med deg Laguna. Fest uten fanteri er et møte "fest uten fanteri er et møte" *LOL* :-) Det skriver jeg under på! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 21. november 2005 Forfatter Skrevet 21. november 2005 Det kommer helt an på hvem man er sammen med. Dersom en ikke kjenner en eneste en på julebordet, festmiddagen eller bryllupet, så er det fint å kunne ha noen en kjenner godt ved siden av seg. Bryllupsmiddager har jo en tendens til å vare i evigheter. Da må det være drepen å ha blitt plassert ved siden av noen dølle folk som enten ikke prater, eller som kun prater internt med de de kjenner. Temafester har jeg faktisk ikke vært på, men jeg hadde garantert stilt opp dersom jeg ble invitert på en. Fantasispillet f.eks kan være enten utrolig morsomt eller utrolig pinlig og flaut. Det kommer helt an på hvem en er sammen med. Enig. Det kommer selvsagt helt an på setting og hvemsom ellers er med..Men det meste kan i allefall bli morsommere om en klemmer til litt og gjør en insats for at en skal ha det litt gøy. Mange "fester" blir fort til at det bare blir gjenger med folk som kjenner hverandre fra før som sitter rundt og promper og forteller gamle historier alle har hørt fra før..;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 21. november 2005 Forfatter Skrevet 21. november 2005 Jaaaa! Jeg liker akkurat det samme som deg!!! Leker på fest er jo kjempemoro. Jeg var på en meget vellykket fest for noen mnd siden. Vi hadde rebusløp ute og etterpå hadde gubben og noen kompiser "strippeshow" for verten (en mann). Han var ikke særlig høy i hatten da for å si det sånn *ler* Jeg har også vært på låvefest der vi hadde kjerringbæring, melkespannkasting, tautrekking osv. Kjempekult!! *lol* Hørtes gøy! Jeg liker det når det skjer litt ting på fest, og folk finner på saker. Det er kjekt! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 21. november 2005 Forfatter Skrevet 21. november 2005 Live and let live. Selvsagt! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 21. november 2005 Forfatter Skrevet 21. november 2005 Er så hjertens enig med deg! Takk, og amen! Gnuretryner! Jupp, gnuretryner! Nettopp! ;-) 0 Siter
Gjest nutrylitt Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Enig. Det kommer selvsagt helt an på setting og hvemsom ellers er med..Men det meste kan i allefall bli morsommere om en klemmer til litt og gjør en insats for at en skal ha det litt gøy. Mange "fester" blir fort til at det bare blir gjenger med folk som kjenner hverandre fra før som sitter rundt og promper og forteller gamle historier alle har hørt fra før..;-) Hva bør en fest inneholde da? Roting med folk, klining og utroskap? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 21. november 2005 Forfatter Skrevet 21. november 2005 Bortsett fra at jeg haaaater alt som lukter av selskapsleker er jeg hjertens enig med deg! Selskapseleker der man skal gjøre idiotiske ting eller iføre seg papptallerkener til ører og sånt, blir for "NÅ skal vi ha det moro, dere!" (les krampaktig morsomt) for meg. Eller er jeg helt med på avkledning, utkledning, hæla i taket og tenna i tapeten. Og du, de som absolutt ikke vil sitte ved siden av andre enn gubben er bare sykelig sjalu. De er livredde for at han skal få en søt og sjarmerende dame ved sin side;-) DET tror jeg også..En eller annen årtsak må de jo ha til å MÅTTE være ved siden av ham absolutt alltid. Og enig..Vi snakker selvsagt om gøy gøy, ikke teit og anstrengt gøy. Ingenting er dog kjedeligere enn å være på "fest" der man blir plassert i en sofa med andre folk med sekspakning der folk sitter og gnur internt med kjærester og kjedelige bestekompiser og alt vi gjør er å høre på plater og fyllehistorier fra ca 1996 på begge punkter..Blæh..Da lurer jeg påom jeg ikke heller hadde tatt de pappørene i ren desperasjon! ;-) 0 Siter
amber sun Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Jeg tviler ikke et sekund på at du er konge å feste med! :-) Du høres jo alltid tvers igjennom morsom og grei ut! "Du høres jo alltid tvers igjennom morsom og grei ut! " Takk det samme. *S* Tviler ikke på at det hadde vært kjempeartig å feste med deg. 0 Siter
Gjest lapphans Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 DET tror jeg også..En eller annen årtsak må de jo ha til å MÅTTE være ved siden av ham absolutt alltid. Og enig..Vi snakker selvsagt om gøy gøy, ikke teit og anstrengt gøy. Ingenting er dog kjedeligere enn å være på "fest" der man blir plassert i en sofa med andre folk med sekspakning der folk sitter og gnur internt med kjærester og kjedelige bestekompiser og alt vi gjør er å høre på plater og fyllehistorier fra ca 1996 på begge punkter..Blæh..Da lurer jeg påom jeg ikke heller hadde tatt de pappørene i ren desperasjon! ;-) Tror neppe du har opplevd å være sammen med en du bare liker på alle måter? Da er det faktisk også gøy å være i nærheten på en fest, og man har ikke en uhørt stor trang til å måtte flørte eller ha sex med andre. Er du 15 år? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.