serendipity Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 He he.. vi kunne nok trives på samme fest !!! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 21. november 2005 Forfatter Skrevet 21. november 2005 Synes det høres morro ut på festene dine jeg, men når det kommer til avkledning tror jeg at jeg hadde meldt pass;) Festene jeg har vært på de siste 15 årene har man stort sett sittet ved bordet og pratet hele kvelden.Noen ganger blir det dans, men slett ikke alltid. Man setter da seg ikke ved siden av partneren når man først er på fest.Hvis det ikke er bordplassering, passer jeg på å ikke sette meg ved siden av han. Ikke fordi han ikke er hyggelig å prate med, men det kan jeg gjøre hjemme. "Ikke fordi han ikke er hyggelig å prate med, men det kan jeg gjøre hjemme." Så hjertens enig og my point excatly! Høres ut som vi er enige her, du er sikkert morsom å feste med1 :-) 0 Siter
serendipity Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Hva bør en fest inneholde da? Roting med folk, klining og utroskap? Inneholder ikke alle fester det da ????? ;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 21. november 2005 Forfatter Skrevet 21. november 2005 Jeg synes det er gøy å leke på fest, men det bør være ganske impulsivt og frivillig. Jeg personlig stiller på det meste (bortsett fra drikkeleker som jeg faktik synes er litt barnslig, det var gøy som tenåring), men det er pinlig å se folk føle seg tvunget til å være med på noe de ikke føler seg komfortable med. Og karaoke er jeg gjerne med på. Elsker å få gævla litt. Ellers elsker jeg å snakke med "nye" folk, så å få en annen bordkavaler enn mannen min i et bryllup synes jeg er helt topp. Og om jeg skulle være "uheldig" med akkurat det mennesket, så er det jo en på andre sida, og folk over bordet som gjør at det stort sett er helt mulig å få trivelige samtaler uansett. Sympatisk innstilling! Jeg kunne ikke vært mere enig! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 21. november 2005 Forfatter Skrevet 21. november 2005 Tja - for egen del liker jeg nok best å dyrke den gode samtalen over en del øl og vin; samt god mat. Anekdoter og selvdigging i samtaleform er kjedelig - men diskusjoner er gøy. Selskapsleker og slikt blir nok litt vel harry for min del; og ikke blir man kjent spesielt godt med menneskene man leker med heller. På samme tid avskyr jeg sosiale settinger med kleskode, etiketteregler og strenge sosiale kodekser som skal følges. De uformelle sammenkomstene, hvor joggebukse og t-skjorte er et like akseptabelt antrekk som pene festklær er det foretrukne; at samtalen flyter så godt at man dropper den fine middagen og heller bestiller noen billige pizzaer fra sjappa på hjørnet er helt topp. Så får det heller være at trådstarter og andre sikkert synes at dette er både harry og kjedelig *s* Jeg synes ikke det er harry og kjedelig,det kan være helt toppmed avslappa sammenkomster der en sitter og skravler og koser seg. Men jeg synes alt til sin tid,og jeg setter pris på forskjellige typer festeligheter. Det jeg ikke skjønner med folk er at de ikke vil ha det noe gøy, når ting ligger til rette for more seg voldsomt! Jeg er en barnslig sjel og setter pris pålitt rock og gøy! Det er stas! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 21. november 2005 Forfatter Skrevet 21. november 2005 Jeg er i allefall med på selskapsleker. Det er de festene jeg har likt best i ettertid. Syns at det bestandig er de samme som ikke vil være med å leke. Utrolig dumt - for det er i høyeste grad de som trenger å mykes opp. Enig! Det tror jeg også:-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 21. november 2005 Forfatter Skrevet 21. november 2005 He he.. vi kunne nok trives på samme fest !!! ;-) Så kult! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 21. november 2005 Forfatter Skrevet 21. november 2005 Tror neppe du har opplevd å være sammen med en du bare liker på alle måter? Da er det faktisk også gøy å være i nærheten på en fest, og man har ikke en uhørt stor trang til å måtte flørte eller ha sex med andre. Er du 15 år? HÆ? Men jeg tror det er akkurat sånne som deg jeg ikke liker å møte på fest (om du non sinne er på sånt) Og neida jeg er 32.:-P 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 21. november 2005 Forfatter Skrevet 21. november 2005 Hva bør en fest inneholde da? Roting med folk, klining og utroskap? Ja, det drar alltid opp ;-P Bruk samme nicket, hvis ikke tror jeg du kan risikere kjeft fra webbis. Bare et godt råd altså.;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 21. november 2005 Forfatter Skrevet 21. november 2005 "Du høres jo alltid tvers igjennom morsom og grei ut! " Takk det samme. *S* Tviler ikke på at det hadde vært kjempeartig å feste med deg. Kult! Du får si fra om du er i tigerstaden en dag, så får vi gå ut å slå ut håret:-) 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Synging og spill er gøy! Drikkeleker er patetisk! Blir det for mye organisering går hele kvelden med uten at det blir noe snakking, det er ikke bra. Det skal være mye skrål, latter og gjerne dansing. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 21. november 2005 Forfatter Skrevet 21. november 2005 Synging og spill er gøy! Drikkeleker er patetisk! Blir det for mye organisering går hele kvelden med uten at det blir noe snakking, det er ikke bra. Det skal være mye skrål, latter og gjerne dansing. Selvsagt skal det ikke være gjennomorganisert og kjipt! Det er døden i bøtta det og, om man skal løpe seg fra en krampeaktivitet til den neste. Men innslag av morsomme ting og tilrettelegging for at gøy kan skje, sånn vil jeg ha det! :-) 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 STRÅÅÅÅLENDE INNLEGG! og - enig med du 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 21. november 2005 Forfatter Skrevet 21. november 2005 STRÅÅÅÅLENDE INNLEGG! og - enig med du :-) Så hyggelig! 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Selvsagt skal det ikke være gjennomorganisert og kjipt! Det er døden i bøtta det og, om man skal løpe seg fra en krampeaktivitet til den neste. Men innslag av morsomme ting og tilrettelegging for at gøy kan skje, sånn vil jeg ha det! :-) He-he! Jeg er ikke like glad i leker, ser det som noe som av og til er nødvendig for å tø opp de kjedeligste i laget ;-) 0 Siter
tonie Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 "Og du, de som absolutt ikke vil sitte ved siden av andre enn gubben er bare sykelig sjalu." Haha, du kan jo tro det! Ok, jeg får vel nyansere det litt. Noen av dem er livredde for at gubben skal ta for mange glass vin og bli for livlig, og må derfor sitte klint inntil ham for å følge med. 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Ok, jeg får vel nyansere det litt. Noen av dem er livredde for at gubben skal ta for mange glass vin og bli for livlig, og må derfor sitte klint inntil ham for å følge med. Jeg har en ektefelle jeg trives kjempegodt sammen med, han er morsom og finner ikke på stunt eller drikker for mye. Heller sitte å glise av humor jeg liker enn å risikere å havne sammen med en sjarmløs trøtting. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Kan du ikke bare invitere til fest med overnevnte innslag - og se hvem som dukker opp da? *melder meg på i forkant* 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Jeg synes ikke det er harry og kjedelig,det kan være helt toppmed avslappa sammenkomster der en sitter og skravler og koser seg. Men jeg synes alt til sin tid,og jeg setter pris på forskjellige typer festeligheter. Det jeg ikke skjønner med folk er at de ikke vil ha det noe gøy, når ting ligger til rette for more seg voldsomt! Jeg er en barnslig sjel og setter pris pålitt rock og gøy! Det er stas! "Det jeg ikke skjønner med folk er at de ikke vil ha det noe gøy, når ting ligger til rette for more seg voldsomt!" Blant mellom 4 og 5 millioner mennesker i Norge skal det godt gjøres at alle definerer å ha det gøy likt. 0 Siter
Gyda Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Sympatisk innstilling! Jeg kunne ikke vært mere enig! :-) Da tar vi oss en fest sammen! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.