Gå til innhold

sms'er som aldri tar slutt.:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei har du det bra?

ja jeg har det bra, har du det bra?

ja, her er det flott.

hils så mye hjem da, klem...

ja hils tilbake

ja det skal jeg gjøre klem

fint

ja ha det bra

ja ha det bra klem...

klem fra meg også

også videre og så videre

hvorfor er det så vanskelig å få avsluttet en sms-samtale?

Skrevet

Sånn der kaller jeg intetsigende pjatt!*S*

Når sms'ene antar den formen, besvarer jeg dem ikke mer.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg er hard og brutal og skriver jeg over og ut, da mener jeg det..;-)

Jeg fatter ikke hvorfor folk ikke bare kan se til å ringe når det viser seg at de har 100.000 ting på hjertet allikevel.

Smser skal i min verden være korte og konsise og to the point, og operer sjelden som føljetong!

*streng*

:-)

Skrevet

Det problemet har jeg ikke. På et tidpunkt må man bare slutte.

Skrevet

Jeg er hard og brutal og skriver jeg over og ut, da mener jeg det..;-)

Jeg fatter ikke hvorfor folk ikke bare kan se til å ringe når det viser seg at de har 100.000 ting på hjertet allikevel.

Smser skal i min verden være korte og konsise og to the point, og operer sjelden som føljetong!

*streng*

:-)

he he:)

Skrevet

Hehe.. slutt å skriv da vel =)

må benytte anledningen nå som søskenbarnet mitt på 13 endelig har penger på kortet til å sms'e litt med meg. Men skjønner godt at pengene går fort unnå når samtalene foregår slik.

Skrevet

må benytte anledningen nå som søskenbarnet mitt på 13 endelig har penger på kortet til å sms'e litt med meg. Men skjønner godt at pengene går fort unnå når samtalene foregår slik.

Ja, da er det ikke rart at hun "endelig har penger på kortet" (altså som regel ikke har det) dersom dere sender x antall av det slaget i slengen.

;o)

Skrevet

Ja, da er det ikke rart at hun "endelig har penger på kortet" (altså som regel ikke har det) dersom dere sender x antall av det slaget i slengen.

;o)

jeg tenkte at jeg får smi mens liket er varmt. Hun bor så langt unna og vi ser hverandre kanske en gang i året. Da får det heller bli noen utgifter på sms når hun har fyllt opp kortet :)

Skrevet

Himmel og hav. Jeg svarer bare på SMSer med spørsmål eller kommentarer som MÅ ha svar.

Skrevet

jeg tenkte at jeg får smi mens liket er varmt. Hun bor så langt unna og vi ser hverandre kanske en gang i året. Da får det heller bli noen utgifter på sms når hun har fyllt opp kortet :)

Det hørtes ikke ut som dere egentlig sa hverandre noe dere ikke allerede hadde sagt i første sms. Men hvis dere har glede av det, så er det jo greit.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...