Gå til innhold

Harry Potter bøker og dvd, hvilken rekkefølge?

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert på julegavejakt
Skrevet

Noen som kan rekkefølgen på Harry P. bøkene? Og filmene?

takk :)

laguna1365380434
Skrevet

De vises sten, Mysteriekammeret, Fangen fra Azkaban, ldbegeret, Fønikspordenen, og Halvblodsprinsen.

:-)

Gjest ikke lenger så frustrert
Skrevet

De vises sten, Mysteriekammeret, Fangen fra Azkaban, ldbegeret, Fønikspordenen, og Halvblodsprinsen.

TAKK!!!

laguna1365380434
Skrevet

TAKK!!!

Bare hyggelig! De to siste er ikkre film enda og nr 4 er på kino(men kommer kanskje på DVD før jul?) Så intill videre, 6 bøker ( i nevnte rekkefølge) og tre DVDer og en kinofilm! :-)

Skrevet

Bare hyggelig! De to siste er ikkre film enda og nr 4 er på kino(men kommer kanskje på DVD før jul?) Så intill videre, 6 bøker ( i nevnte rekkefølge) og tre DVDer og en kinofilm! :-)

De tidligere filmene har vel ikke kommet på dvd før et halvt års tid etter at filmen kom på kino så den er garantert ikke ute på dvd til årets jul!

laguna1365380434
Skrevet

De tidligere filmene har vel ikke kommet på dvd før et halvt års tid etter at filmen kom på kino så den er garantert ikke ute på dvd til årets jul!

Ok, bare gjetting. Jeg antok at det ville være et hot julegave-item.. Og det er jo kortere og kortere mellom kino og kjøpe DVD..Jeg synes noen filmer knapt er satt opppå kino før jeg kan handle dem i sjappa.

Skrevet

Ok, bare gjetting. Jeg antok at det ville være et hot julegave-item.. Og det er jo kortere og kortere mellom kino og kjøpe DVD..Jeg synes noen filmer knapt er satt opppå kino før jeg kan handle dem i sjappa.

Men disse filmene trekker så utrolig mange til kinoene, så de vil nok vente lengst mulig før filmen blir gitt ut på dvd.

Skrevet

Joda, men neppe denne. Stoooore kassasuksesser sparer man litt så de fleste bruker penger på å se dem på kino før de kjøper dem på dvd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...