Gå til innhold

lotto vinn med ett tall

Anbefalte innlegg

Gjest Lille bethen
Skrevet

Hvordan fungerte egentlig dette? Noen som vet?

Fortsetter under...

Skrevet

De trakk ut ett tall, 31. Så trakk de fem spillerkortnr. som igjen vant 1.mill på dette ene tallet.

Gjest Lille bethen
Skrevet

De trakk ut ett tall, 31. Så trakk de fem spillerkortnr. som igjen vant 1.mill på dette ene tallet.

Så man måtte være registrert? H...... narvesen dame som sa jeg ikek trengte å være det. Hehe, Jeg som skulle bli rik!

Skrevet

Tallet var 32 :o)

Skrevet

Du trenger ikke være registrert. De trekker blandt alle de kupongene som har dette tallet i en eller annen rekke (veldig mange er med i kampen med andre ord)

Annonse

Skrevet

Du trenger ikke være registrert. De trekker blandt alle de kupongene som har dette tallet i en eller annen rekke (veldig mange er med i kampen med andre ord)

Ja guttungen hadde 8 rekker med 32 på sin kupong så jeg tror det var mange "om beinet".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...