Gjest kalendria Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 HVor får man kjøpt fine og spesielle knotter til skapdører, Oslo-området? Ikke tre eller stål - gjerne glass av noe slag. Takker for hjelpen! 0 Siter
keinstein Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 I Bogstadveien er det en, en diger jernvarebutikk i flere etasjer. Skuffer og hyller og rare ekspeditører a la Wesenlund med fustasjeopphengsforkoblinger :-) http://www.hegdehaugen.no/ 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Inntrykket mitt er at knotter/håndtak er veldig overpriset i Norge. På ebay.com finner du utallige varianter. Og der koster de ofte en brøkdel. Kjøpte nylig porselensknotter til en kommode jeg pusset opp. Kjøpte 8 knotter på ebay til 23 kroner stykket (pluss 50 kroner i frakt). I Norge kostet tilsvarende knotter 79 kroner.. 0 Siter
Gjest kalendria Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Inntrykket mitt er at knotter/håndtak er veldig overpriset i Norge. På ebay.com finner du utallige varianter. Og der koster de ofte en brøkdel. Kjøpte nylig porselensknotter til en kommode jeg pusset opp. Kjøpte 8 knotter på ebay til 23 kroner stykket (pluss 50 kroner i frakt). I Norge kostet tilsvarende knotter 79 kroner.. Tusen takk for tipset! Skal sjekke det ut. Takk til keinstein også! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.