Åsemor Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Jøss, trodde til og med jeg svarte deg på det innlegget jeg, men nå ser det ikke sånn ut. Vel vel, da har jeg lest Se&Hør til ingen nytte. 0 Siter
org Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Jøss, trodde til og med jeg svarte deg på det innlegget jeg, men nå ser det ikke sånn ut. Vel vel, da har jeg lest Se&Hør til ingen nytte. Jeg så også at du svarte på det innlegget der. Men nå er det borte. Merkelig. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Jøss, trodde til og med jeg svarte deg på det innlegget jeg, men nå ser det ikke sånn ut. Vel vel, da har jeg lest Se&Hør til ingen nytte. Nei, du svarte på samme innlegg som ligger på foreldre småbarn. Tror jeg............ 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Jøss, trodde til og med jeg svarte deg på det innlegget jeg, men nå ser det ikke sånn ut. Vel vel, da har jeg lest Se&Hør til ingen nytte. Tråden ligger på Foreldre/Småbarn, og der har du definitivt svart... Det ser ut som om trådstarter har glemt å sjekke "svar til meg", og det er jo synd når du var så hjelpsom 0 Siter
Åsemor Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Tråden ligger på Foreldre/Småbarn, og der har du definitivt svart... Det ser ut som om trådstarter har glemt å sjekke "svar til meg", og det er jo synd når du var så hjelpsom Der var det ja! Har fått en takk da, så vedkommende fant det nok ut pga meg. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Der var det ja! Har fått en takk da, så vedkommende fant det nok ut pga meg. Bra h*n hadde vett på å takke da, selv om h*n tok æren selv... 0 Siter
Åsemor Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Bra h*n hadde vett på å takke da, selv om h*n tok æren selv... Hehe, det er da ikke så nøye. Var bare forundret over at jeg trodde innlegget mitt var slettet jeg. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Hehe, det er da ikke så nøye. Var bare forundret over at jeg trodde innlegget mitt var slettet jeg. Du har nok rett i at det ikke er en stor sak, men innimellom irriter det meg at folk ikke takker når andre helt åpenbart har lagt seg i selen for å hjelpe dem... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.