Gå til innhold

Hjelpe og trøste! Aktiv på dol, får man si...

Anbefalte innlegg

• Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Aryane

7

• yellow

5

• pip

4

• Åsemor

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Fy Fela!!!!

Jeg har skrevet 7067 innlegg...... Riktignok har jeg vært her noen år da, men likevel!!!

Gudbedre :-/

Kanskje vi skulle oppfordre alle til å sjekke sitt antall innlegg, så får vi litt konkurranse her? ;-)

Ja, du kan se deg skikkelig slått av meg da ...:-) 19071

Skrevet

27484, noen bedre?

Og tenk på alle han har skrevet som har blitt slettet og. ;)

Skrevet

1458. Og jeg har svevd i den villfarelse at det er mye. He he.

Skrevet

Jeg har vært her inne i temmelig nøyaktig åtte år... men pga skifte av e-postadresse og nick og sånn, så er ikke loggen min fullstendig..Urettferdig!

Skrevet

I forhold til deg har jeg knapt vært innlogget ;)

Da puster jeg litt lettere...

Det er vel ikke nå jeg skal minne deg på at alle innlegg før ca 2001 ikke er blitt tatt vare på?

Aha! Lur ting å vite. At man ikke finner innlegg fra før 2001.Da slipper jeg å tenke at jeg har "mistet" en haug med innlegg..Jeg bodde på graviditetsforumet da jeg var gravid med førstemann, og siden på foreldreforum...Artig forresten, å lese innlegg jeg har skrevet for leeeeenge siden.. :-) *mimre, mimre*

Skrevet

*LOL*

Det blir rene såpeoperaen ;)

Jepp, sånne saker som gjør at hverdagen med ett fortoner seg litt lysere ;-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

27484, noen bedre?

SDD har visst over 35 000, står det i en tråd lenger nede..

Skrevet

Ja, du kan se deg skikkelig slått av meg da ...:-) 19071

Hehe, jeg tror jeg er litt letta for det ;-)

Skrevet

1458. Og jeg har svevd i den villfarelse at det er mye. He he.

Du er bare for aspirant å regne ;-)

Skrevet

mmm...har ikke flere enn 648.....siden 2000....det var labert om jeg så skal si det selv....

*finne på noe å skrive om*

Nei, det er for dårlig. Du får jammen meg sette opp farta!

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jepp, sånne saker som gjør at hverdagen med ett fortoner seg litt lysere ;-)

*S*

Bare en glede å "opptre" for deg!

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Aha! Lur ting å vite. At man ikke finner innlegg fra før 2001.Da slipper jeg å tenke at jeg har "mistet" en haug med innlegg..Jeg bodde på graviditetsforumet da jeg var gravid med førstemann, og siden på foreldreforum...Artig forresten, å lese innlegg jeg har skrevet for leeeeenge siden.. :-) *mimre, mimre*

Jeg lurer på om jeg tok feil, at det var i 2002 de skiftet server eller noe sånt...

Jeg innbiller meg at de fra tiden før det bare har tatt vare på tråder med fagsvar.

Uansett er det greit at en del av historikken er borte...

Skrevet

Jeg fikk opp 1130 innlegg. Og jeg som har trodd at jeg ikke er særlig mye på DOL...

Skrevet

Jeg lurer på om jeg tok feil, at det var i 2002 de skiftet server eller noe sånt...

Jeg innbiller meg at de fra tiden før det bare har tatt vare på tråder med fagsvar.

Uansett er det greit at en del av historikken er borte...

Innleggene mine på et annet nick (amette) startet på 2001.. tror jeg het det før 2001 også..

Men ja.. kanskje like greit at innlegg ikke blir her for alltid.. :-)

Skrevet

27484, noen bedre?

Syntes jeg hadde mange jeg med 20955.... Hjelpe meg.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Innleggene mine på et annet nick (amette) startet på 2001.. tror jeg het det før 2001 også..

Men ja.. kanskje like greit at innlegg ikke blir her for alltid.. :-)

Egentlig skulle det ikke være noe problem at gamle innlegg blir liggende. Det kan være litt fornøyelig å se at man (forhåpentligvis) har utviklet seg og forandret mening på enkelte områder.

Problemet er at noen velger å finne så mange tilfeldige opplysninger om et nick at de finner ut hvem vedkommende er og begynner å trakasere vedkommende.

Det har det dessverre vært eksempler på her på dol.

Skrevet

Huff og huff!

Men de er jo fordelt over mange år da!

Også over maaaange år, men likevel...

*huff - så skravlesjuk jeg må være *

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...