Gå til innhold

Hjelpe og trøste! Aktiv på dol, får man si...

Anbefalte innlegg

• Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Aryane

7

• yellow

5

• pip

4

• Åsemor

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Men fordelt på mange år, så er det jo ikke så mye.

Hm. Det slår meg at denne tellinga kanskje ikke går så mange år bakover i tid?

Skrevet

Hm. Det slår meg at denne tellinga kanskje ikke går så mange år bakover i tid?

Nettopp, det går bare tilbake til 2001. Begytne å lure litt her og nå, det var plutselig noen tusen innlegg som mangla her.

Skrevet

Nettopp, det går bare tilbake til 2001. Begytne å lure litt her og nå, det var plutselig noen tusen innlegg som mangla her.

Aha! det forklarer saken. Jeg får bare opp 2433, og jeg har vært noenlunde aktiv her helt siden 1996.

Skrevet

Aha! det forklarer saken. Jeg får bare opp 2433, og jeg har vært noenlunde aktiv her helt siden 1996.

Ja, det forklarte litt for meg også, jeg har vært lite aktiv siden det.

Skrevet

Hvor/hvordan går man egentlig fram for å finne ut hvor mange innlegg man har hatt??

Skrevet

Hvor/hvordan går man egentlig fram for å finne ut hvor mange innlegg man har hatt??

Gå på søkesiden. Skriv nick inn i søkeruta, og velg Forfattersøk.Trykk på Søk. Ikke velg forum.

Så står antall innlegg øverst når resultatet kommer fram.:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...