Iggi1365380924 Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Hei Jeg er ei jente på 32, gift i 8,5 år, 3 barn på 4,8,9 år. Mannen er 30 år. Problemet er at etter et samliv i 10 år, som har vært nesten problemfritt har han mistet følelsene sine for meg. Ser på meg mere som ei søster. Vi krangler ikke. Hva som har utløst dette syns han er vanskelig å sette fingeren på, men mener det kan ha noe med at jeg har forandret meg så siden han ble forelsket i meg. Har mistet den spontaniteten og uansvarligheten jeg hadde. Var litt vill før. Hatt et godt sexliv,men det har blitt stort sett han som har tatt initiativet mye av samlivet vårt. Vi flyttet utenlands for 1,5 år siden. Problemene startet for ca 6 mnd siden. Han jobber og jeg er hovedsakelig hjemme med ungene. Noe jeg sliter litt med i det siste, da jeg virkelig begynner å kjenne behovet for å møte utfordringer på andre plan enn i hjemmet... Jeg er reist hjem til Norge i en periode på 4 uker, som han styrer hus, jobb og unger. Han sliter med det praktiske, men slapper mere av når jeg ikke er hjemme...Det virker som om han ikke ser noe løsning på dette, og vil vel at jeg skal flytte til Norge.. Så jeg trenger å vite: -Er det noe håp? -Er det mulig å finne tilbake kjærligheten? -Hva bør jeg gjøre? Jeg mener om jeg flytter så blir det vnskelig for oss å jobbe med dette. Ungene flytter i såfall med meg. Han der og jeg her, det er vel ikke måten å gjøre det på? -Hvordan får man noen til å elske en igjen? Hilsen fortvilet mamma som ikke vil skilles. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/207060-mistet-f%C3%B8lelser/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpionfisken Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Så lenge det ikke er andre inne i bildet skulle det være mulig å redde et godt forhold, om dere begge er villige til å se den andres side, og prøve å jobbe med dere selv. Familieterapi? Finnes det noe sånt i landet dere bor i. Og om du skal flytte hjem? Hva med barna, hvor skal de være. Pendle mellom to land? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/207060-mistet-f%C3%B8lelser/#findComment-1491988 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pablito Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Hvis dere er glade i hverandre i utgangspunktet, er det alltid muligheter for endringer. Det virker som om du har gått litt i frø på hjemmebane. Når du heller ikke er interessert i sex er det ikke så rart han begynner å miste interessen heller. Jeg tror man må begynne med seg selv og endre på tingene. Gjør noe slik at livet ditt blir mer innholdsrikt. Ta opp igjen tidligere interesser, ta en jobb eller hva som helst. Fortell mannen din hvordan du har det. Kanskje han kan minne deg på noen gode sider/egenskaper ved deg som du har gjemt. Parterapi er et flott tiltak; når det er små barn inne i bildet er det viktig å gjøre sitt ytterste for å få samlivet på sporet igjen. Hvis dere bor fra hverandre for lenge, kan andre personer lett komme inn og ødelegge det skjøre forholdet. Det er en risiko å ta.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/207060-mistet-f%C3%B8lelser/#findComment-1492709 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iggi1365380924 Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Hvis dere er glade i hverandre i utgangspunktet, er det alltid muligheter for endringer. Det virker som om du har gått litt i frø på hjemmebane. Når du heller ikke er interessert i sex er det ikke så rart han begynner å miste interessen heller. Jeg tror man må begynne med seg selv og endre på tingene. Gjør noe slik at livet ditt blir mer innholdsrikt. Ta opp igjen tidligere interesser, ta en jobb eller hva som helst. Fortell mannen din hvordan du har det. Kanskje han kan minne deg på noen gode sider/egenskaper ved deg som du har gjemt. Parterapi er et flott tiltak; når det er små barn inne i bildet er det viktig å gjøre sitt ytterste for å få samlivet på sporet igjen. Hvis dere bor fra hverandre for lenge, kan andre personer lett komme inn og ødelegge det skjøre forholdet. Det er en risiko å ta.. Takk for gode og fornuftige ord Pablito. Problemet nå er at det virker som omhan ikke vil mere, og da kan ikke jeg fortsette og bo i utlandet. Det er pga jobben hans vi flyttet ut. Jeg kan ikke gå det å gruble og syke meg ned,. Jeg må hjem å få finne meg en jobb slik at jeg får noe anna å tenke på i det daglige. Så får jeg håpe at et halvt år fra hverandre kan virke bra på han. Eller motsatt. Ikke vet jeg. Selvsagt er det dumt, det lar seg jo ikke jobbe med et forhold når vi er på hver vår side av verden. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/207060-mistet-f%C3%B8lelser/#findComment-1494542 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.