Gå til innhold

Mistet følelser

Anbefalte innlegg

Iggi1365380924

Hei

Jeg er ei jente på 32, gift i 8,5 år, 3 barn på 4,8,9 år. Mannen er 30 år.

Problemet er at etter et samliv i 10 år, som har vært nesten problemfritt har han mistet følelsene sine for meg. Ser på meg mere som ei søster. Vi krangler ikke. Hva som har utløst dette syns han er vanskelig å sette fingeren på, men mener det kan ha noe med at jeg har forandret meg så siden han ble forelsket i meg. Har mistet den spontaniteten og uansvarligheten jeg hadde. Var litt vill før. Hatt et godt sexliv,men det har blitt stort sett han som har tatt initiativet mye av samlivet vårt. Vi flyttet utenlands for 1,5 år siden. Problemene startet for ca 6 mnd siden. Han jobber og jeg er hovedsakelig hjemme med ungene. Noe jeg sliter litt med i det siste, da jeg virkelig begynner å kjenne behovet for å møte utfordringer på andre plan enn i hjemmet...

Jeg er reist hjem til Norge i en periode på 4 uker, som han styrer hus, jobb og unger. Han sliter med det praktiske, men slapper mere av når jeg ikke er hjemme...Det virker som om han ikke ser noe løsning på dette, og vil vel at jeg skal flytte til Norge..

Så jeg trenger å vite:

-Er det noe håp?

-Er det mulig å finne tilbake kjærligheten?

-Hva bør jeg gjøre?

Jeg mener om jeg flytter så blir det vnskelig for oss å jobbe med dette. Ungene flytter i såfall med meg. Han der og jeg her, det er vel ikke måten å gjøre det på?

-Hvordan får man noen til å elske en igjen?

Hilsen fortvilet mamma som ikke vil skilles.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/207061-mistet-f%C3%B8lelser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...