Gå til innhold

Anbefal meg en god resturant i Bergen

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.bergensentrum.no/

Ser du, må innom Dol hver dag, får med seg masse da ;-)

Hihi.. alt man kan lære her inne! :-)

Barnefri og kjærestehelg... kanskje vi skal ta oss en tur ut og spise vi også..

*gleder meg til helgen*

Skrevet

Hihi.. alt man kan lære her inne! :-)

Barnefri og kjærestehelg... kanskje vi skal ta oss en tur ut og spise vi også..

*gleder meg til helgen*

Må gjøre litt koselige ting innimellom :o)

Her har det gått i sykdom og husbygging så lenge, så vi prøver og være flinke til og ikke glemme hverandre oppi alt.

Tror det vil lønne seg i det lange løp.

Skrevet

Steakers nede på bryggen har gode biff-alternativ med mye godt tilbehør og gode viner å velge imellom. I gamle Maxime-bygget er det kommet en ny, bra og trendy restaurant, som en venninnegjeng testet i helgen. For eksempel, det kommer jo litt an på hvilken mat dere liker å kose dere med da... Uansett, ha en kjempefin helg !!!

Skrevet

Steakers nede på bryggen har gode biff-alternativ med mye godt tilbehør og gode viner å velge imellom. I gamle Maxime-bygget er det kommet en ny, bra og trendy restaurant, som en venninnegjeng testet i helgen. For eksempel, det kommer jo litt an på hvilken mat dere liker å kose dere med da... Uansett, ha en kjempefin helg !!!

Takker for tips :o)

Vi liker det meste vi. Sambo er veldig glad i biff da, så han blir nok ikke lei seg om jeg foreslår det.

hare1365380455
Skrevet

Takk for det :-)

Jeg bodde i Bergen når jeg var liten, så det skal bli koselig og få oppleve julegateåpningen igjen.

Og så er det jo aldri og forrakte litt alenetid med sambo da ;-)

Det høres så kjekt ut! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...