mensana Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 http://www.bergensentrum.no/ Ser du, må innom Dol hver dag, får med seg masse da ;-) Hihi.. alt man kan lære her inne! :-) Barnefri og kjærestehelg... kanskje vi skal ta oss en tur ut og spise vi også.. *gleder meg til helgen* 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Hihi.. alt man kan lære her inne! :-) Barnefri og kjærestehelg... kanskje vi skal ta oss en tur ut og spise vi også.. *gleder meg til helgen* Må gjøre litt koselige ting innimellom ) Her har det gått i sykdom og husbygging så lenge, så vi prøver og være flinke til og ikke glemme hverandre oppi alt. Tror det vil lønne seg i det lange løp. 0 Siter
Baronessa Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Steakers nede på bryggen har gode biff-alternativ med mye godt tilbehør og gode viner å velge imellom. I gamle Maxime-bygget er det kommet en ny, bra og trendy restaurant, som en venninnegjeng testet i helgen. For eksempel, det kommer jo litt an på hvilken mat dere liker å kose dere med da... Uansett, ha en kjempefin helg !!! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Steakers nede på bryggen har gode biff-alternativ med mye godt tilbehør og gode viner å velge imellom. I gamle Maxime-bygget er det kommet en ny, bra og trendy restaurant, som en venninnegjeng testet i helgen. For eksempel, det kommer jo litt an på hvilken mat dere liker å kose dere med da... Uansett, ha en kjempefin helg !!! Takker for tips ) Vi liker det meste vi. Sambo er veldig glad i biff da, så han blir nok ikke lei seg om jeg foreslår det. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Takk for det :-) Jeg bodde i Bergen når jeg var liten, så det skal bli koselig og få oppleve julegateåpningen igjen. Og så er det jo aldri og forrakte litt alenetid med sambo da ;-) Det høres så kjekt ut! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.