Gjest adventskalender Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Jeg er på jakt etter en julekrybbe der de forskjellige personene og dyrene kan pakkes inn som julekalendergaver. Er det noen som har noen tips om hvor jeg kan finne dette i Oslo? Det er til en barnehage... Også hadde det vært hyggelig om vi fant en litt koselig en da :-) 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 nille, Bohus eller jysk pleier iallefall å selge sånne krybber. Sikkert på europris også. 0 Siter
Atene Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 St.Olav bokhandel i Akersveien har de fineste, men de er veldig dyre. Så har du den bokhandelen som ligger ved Citypassasjen (Akersgaten ved siden av Dagbladet), som pleier å ha julekrybbeutstilling før jul. 0 Siter
Gjest en veldig god ide Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 De har stort utvalg av julekrybber i Bok og Media i Akersgaten (ved siden av VG/Dagbladet). (Butikken het Lutherstiftelsen for lenge siden). I kjelleren der har de utstilling og salg av julekrybber fra mange land. Jeg har selv brukt dette som adventskalender i mange år, jeg bare pakker inn hver av figurene og legger dem i en ferdigsydd strie-kalender med lommer i. Første søndag i advent lager vi "Betlehemsmarkene" med natthimmel bak, og så kommer figurene etter hvert, inkludert stjernene til himmelen. 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Kanskje du finner på Pytt i panne på Gunerius eller på Storo. De hadde i fjor i hvert fall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.