Gjest printa Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Jeg skal forminske et bilde til et arbeid jeg holder på med. Siden jeg kjøpte ny harddisk i sommer, ble dette programmet slettet. Jeg må last det ned på nytt. Er det noen som kjapt kan gi meg adressen? Nå står det bom still for meg......... *** 0 Siter
Klara Q Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Photoshop er gøy. Her kan du laste ned en tryout http://www.adobe.com/products/photoshop/main.html 0 Siter
Gjest printa Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Photoshop er gøy. Her kan du laste ned en tryout http://www.adobe.com/products/photoshop/main.html Takk skal du ha ;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 For noe så banalt som å endre størrelsen på et bilde, så er det ve rimelig overkill å laste ned Photoshop. Selv MSPaint kan vel gjøre det. "............................................." 0 Siter
Gjest printa Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 For noe så banalt som å endre størrelsen på et bilde, så er det ve rimelig overkill å laste ned Photoshop. Selv MSPaint kan vel gjøre det. "............................................." *Forklar meg* Jeg greier ikke engang å laste "try versjonen" av photoshop ordentlig. 0 Siter
Prozak Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 *Forklar meg* Jeg greier ikke engang å laste "try versjonen" av photoshop ordentlig. I paint (start-kjør-mspaint) kan du velge Strech/Skew under Image menyen. Da kan du angi bredde og høyde i prosenter. Men hvis jeg ikke tar feil, så gjør photoshop dette bedre mht. til å ivareta kvaliteten på bildet. Men prøve-versjonen har jeg aldri sett på. "..........................................." 0 Siter
Gjest printa Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 I paint (start-kjør-mspaint) kan du velge Strech/Skew under Image menyen. Da kan du angi bredde og høyde i prosenter. Men hvis jeg ikke tar feil, så gjør photoshop dette bedre mht. til å ivareta kvaliteten på bildet. Men prøve-versjonen har jeg aldri sett på. "..........................................." *takk for hjelpen* Har rota med den før, men fikk ikke til redigeringen. Kom ikke på at jeg kunne bruke stekk/forskyv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.