Gå til innhold

Hvor mange har vært utro en eller flere ganger?

Anbefalte innlegg

Ja, jeg har vært utro...og har som regel ikke behov for å forsvare meg, hverken på den ene eller annen måte.. Blåser egentlig i hva andre måtte tro og tenke..:-)

Ser ikke noe grunn for at jeg skal fortelle det, hvis grunnen er at jeg må lette min samvittighet...Har man vært utro, så får man leve med den dårlige samvittigheten selv....syns jeg da...

Fortsetter under...

Ørkenvandreren

Jeg har aldri vært utro.

Så hvorfor man kan/bør holde det hemmelig får andre svare på.

Jeg kan godt forstå at man i en gitt setting kan få lyst på andre enn sin partner. Men forhåpentligvis har de fleste av oss et "moralsk filter" mellom primat-tankegangen og handlingen, som gjør at vi behersker oss.... ;-)

Gjest Anonymus

Joda, var det flere ganger i mitt forrige forhold. Holdt det hemmelig helt til det siste. Da fortalte jeg det for at det skulle bli slutt mellom oss. (Vært sammen i 10 år).

I mitt nye forhold (9 år) har jeg ikke vært det. Dette er så seriøst i forhold, og jeg trives så mye bedre. Hadde ikke vært aktuelt å være utro. Og jeg synes heller ikke man skal holde det hemmelig om man er det. Tror det kommer fram en eller annen gang uansett. Det er alltid noen som vet....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...