Gjest Hys_tericA Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Hadde en utskrapning for snart to uker siden (to uker imorgen). De første dagene hadde jeg litt smerter og blødde noe (men langt langt mindre enn normal mens) Så gikk det over til brunt i noen dager, men så ble det mer vondt (ringe sykehuset og gynekologen sa at det var ingen fare om jeg ikke fikk feber). Så var det litt brunt igjen, og igår kom en større blødning (da med mye friskere blod) kun ett bind tilsammen) det var ikke HELT rødt, men nesten. Idag er det fullstendig stopp igjen. Men mens smertene kommer og går, og er ganske sterke både i korsryggen og magen til tider, men ikke så vondt at jeg må legge meg ned. Jeg har ikke hatt feber og heller ikke illeluktende utflod (har jo ikke hatt annet enn den brune utfloden). Ringe pånytt til sykehuset og fikk igjen beskjed om at sålenge det var midnre enn vanlig mens var det ingen fare. Og det var jo kun en dag (så mensen kan det ikke ha vært). Nå er det som sagt ikke kommet blod siden igår ettermiddag, men jeg har mye mye mensmurringer. Bør jeg kreve en ultralyd? Dette er min andre utskrapning og sist gang var det ikke slik. Da var det meste over etter 7-8 dager. Er svært bekymret over evt. å ikke kunne bli gravid igjen. Embyroet døde 8+4, og ble oppdaget en uke senere (9+4) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/207118-smerter-etter-utskrapning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.