Gå til innhold

Hva ha på seg på julebord?

Anbefalte innlegg

Gjest utakknemlig, - nei da
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor du ber om råd, du kommer jo bare med sure oppstøt tilbake til de som kommer med råd.

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• serendipity

17

• cecily

8

• Lillemus

3

• Mrs. Wallace

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest ikke lett det der
Skrevet

Jeg er 30 :-) Mitt skjørt er kun i ett lag, med ett påsydd fra midten og ned under, og det er ingen blonder!

Ok. No offense, men etter å ha sett bilder av sko og sånn som du beskriver har vi nok litt ulik smak, eller stil kanskje.

Jeg får ta meg en ny runde, evt bare hoppe inn i den lille sorte fra i fjor.. (det er vel helt ut... ;))

Gjest ikke lett det der
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor du ber om råd, du kommer jo bare med sure oppstøt tilbake til de som kommer med råd.

Sure oppstøt? Javel.. Jeg må da kunne synes at noe ikke er så fint og sånn?

Hvis du har store problemer med meg så kan du vel holde deg utenfor tråden?

Skrevet

Hmm.. hvor gammel er du?

De skjørtene jeg har sett hadde grusomt mange kapper og lag og blonder og greier da...

Se etter merker som Fillippa K, Mexx, Night Birger (under merket av Day Birger et Mikkelsen) osv. de er ikke svært dyre, men litt mer "damete" enn feks. Vero Moda osv. uten at det er kjerring.

Gjest ikke lett det der
Skrevet

Se etter merker som Fillippa K, Mexx, Night Birger (under merket av Day Birger et Mikkelsen) osv. de er ikke svært dyre, men litt mer "damete" enn feks. Vero Moda osv. uten at det er kjerring.

Er det slike butikker på fesk oslo city eller byporten?

Skrevet

Ok. No offense, men etter å ha sett bilder av sko og sånn som du beskriver har vi nok litt ulik smak, eller stil kanskje.

Jeg får ta meg en ny runde, evt bare hoppe inn i den lille sorte fra i fjor.. (det er vel helt ut... ;))

He he.. Mulig vi er litt ulik smak. Jeg skulle øsnke jeg fant et bildet av et kult antrekk jeg kunne legge link til, men finner ikke noe på nettet akkurat nå.

Annonse

Skrevet

Er det slike butikker på fesk oslo city eller byporten?

Jepp. Match butikkene er iallefall Fillippa K og Mexx.

Vic for damer kan også ha mye av det.

Gjest ikke lett det der
Skrevet

He he.. Mulig vi er litt ulik smak. Jeg skulle øsnke jeg fant et bildet av et kult antrekk jeg kunne legge link til, men finner ikke noe på nettet akkurat nå.

Men du har hjulpet meg du, kommet med mye så jeg fikk i sving tankene. Takk skal du ha:)

Skrevet

http://www.lillevinkelsko.no/showId.asp?id=3986

Omtrent sånne skal jeg ha, men de er spisse.

De var tøffe. Kanskje jeg skulle spandert på meg et par nye sko. Eller kanskje jeg kan bruke de gamle finskoene jeg har, bruker nesten aldri sånne sko. De jeg har er litt robuste, har stor firkantet hæl, litt sånn stroppete, svarte med sølvskimmer. Disse du har bilde av her er mye penere enn de jeg har, mye voksnere.

Skrevet

De var tøffe. Kanskje jeg skulle spandert på meg et par nye sko. Eller kanskje jeg kan bruke de gamle finskoene jeg har, bruker nesten aldri sånne sko. De jeg har er litt robuste, har stor firkantet hæl, litt sånn stroppete, svarte med sølvskimmer. Disse du har bilde av her er mye penere enn de jeg har, mye voksnere.

Om støvlettene er mer slik robuste har du nok kjøpt de fordi du liker den slags stil bedre. Kjøp heller noen kule pensko.(ikke så dyre som penere støvletter) Mine pensko bruker jeg til hvit skjorte og dressjakke og jeans, til en tøff topp med masse farger, jeans og gull eller sølvbelte, og evt. kort skinnjakke. Og de kan også brukes til drakt med både skjørt og bukse (de gangene jeg MÅ ha på meg dress/drakt)

Mine er kanskje litt mer slik når jeg ser etter, Bare at mine er skikkelig spisse på tuppen.

http://www.lillevinkelsko.no/showId.asp?id=2782

Du ser slike spisser på flere andre sko på Lillevinkel.

Skrevet

Jeg ville sagt pensko. Stølvetter er stilig, men de bør ikke være av den typen man også anvender ute. Bør nesten være noe slikt

http://www.lillevinkelsko.no/showId.asp?id=3934

Eller evt. med kilhæl (det er så stilig, men kanskje ikke til den typen skjørt)

De der var lekre!!!

Men kilhæl er stygt - stygt - stygt! *Grøss*

Skrevet

De der var lekre!!!

Men kilhæl er stygt - stygt - stygt! *Grøss*

Kilhæler er IKKE stygt!!!!! Du har bare ikke ett de rette ennå ;-) Det er faktisk utrolig stilb. Tok litt tid før jeg syntes det , ble litt for sånn platå fjortiss for meg.. Men har nå sett de rett, PÅ de rett og det er skikkelig stilig.

Skrevet

Om støvlettene er mer slik robuste har du nok kjøpt de fordi du liker den slags stil bedre. Kjøp heller noen kule pensko.(ikke så dyre som penere støvletter) Mine pensko bruker jeg til hvit skjorte og dressjakke og jeans, til en tøff topp med masse farger, jeans og gull eller sølvbelte, og evt. kort skinnjakke. Og de kan også brukes til drakt med både skjørt og bukse (de gangene jeg MÅ ha på meg dress/drakt)

Mine er kanskje litt mer slik når jeg ser etter, Bare at mine er skikkelig spisse på tuppen.

http://www.lillevinkelsko.no/showId.asp?id=2782

Du ser slike spisser på flere andre sko på Lillevinkel.

Støvlettene er mer damete enn de andre paret jeg bruker, kanskje derfor jeg ikke har brukt dem til nå.... hehe.

Finskoene mine er jeg rett og slett ikke så glad i, så kanskje jeg slår til og kjøper noen som dine. Kjempefine!

Annonse

Skrevet

Støvlettene er mer damete enn de andre paret jeg bruker, kanskje derfor jeg ikke har brukt dem til nå.... hehe.

Finskoene mine er jeg rett og slett ikke så glad i, så kanskje jeg slår til og kjøper noen som dine. Kjempefine!

Jepp... Du er sikkert "verdt" noe nytt :-)))

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Og du er en skjønner jeg...

du blir vant til henne (no offense cecily) ;) Hun liker å rette på feilene.

mens...ikke mensen...mens ikke mensen....mens....må huske

Gjest papirtiger
Skrevet

I år kan det være korte kjoler :) Det er derfor det ikke er så mange lange silkekjoler i butikkene (Heldigvis, spør du meg).

Synes det er mye glitter og slikt i butikkene jeg da..

Skrevet

Hey!

*gjøre seg klar til catfight*

Jeg gjør det ikke sååååå ofte dah. Helst når en feil gnurer skikkelig i det stakkars hodet mitt eller når folk er småsure og trenger en liten rapp på lanken. Du tilhørte absolutt ikke siste kategori. Og jeg forsøkte å gjøre det på en vennlig, men bestemt måte.

c",)

Skrevet

Bukser på damer på julebord blir litt for kjerring med fleskete lår for meg, og rocka er litt for fjortiss.

Jeg ser etter pynting i min aldersgruppe altså 30 ågr, ikke kjerring eller fjortiss.

Da mener vi nok forskjellige ting med utrykket "rocka". Jeg er 32 og liker å rocke opp et klassisk antrekk, uten at jeg blir noen fjortis av den grunn. ;o)

Men nok om det - har du en Neste Stopp-butikk i nærheten? Der har de mye fint i laget mellom fjortis og kjerring.

Skrevet

Hun kan også være svææært overbærende med enkelte ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...