Gå til innhold

Hva ha på seg på julebord?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kilhæler er IKKE stygt!!!!! Du har bare ikke ett de rette ennå ;-) Det er faktisk utrolig stilb. Tok litt tid før jeg syntes det , ble litt for sånn platå fjortiss for meg.. Men har nå sett de rett, PÅ de rett og det er skikkelig stilig.

Usj. nei. ;o) Men du kan jo forsøke å komme opp med et stilig bilde og overbevise meg om at jeg tar feil?

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• serendipity

17

• cecily

8

• Lillemus

3

• Mrs. Wallace

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Usj. nei. ;o) Men du kan jo forsøke å komme opp med et stilig bilde og overbevise meg om at jeg tar feil?

Jeg skal legge min "sjel" idet faktisk ;-)

Skrevet

http://shop.hm.com/shop/do?action=viewcampaign399xmaswoman&dept=DAM_SEN_HMJUL

Om du ser der og venter litt så kommer det en dame med rød jakke, og kort sort skjørt. hun er på DE lekre kilhelstøvlettene, og de passet SÅÅÅ godt til antrekket.

Man kan jo ikke se dem på det bildet, den ene synes jo forfra og den andre er skjult bak en juletrekule.

Hun dama med den brune "buksedressen" hadde også kilhelsko - gyyyselig! De så ut som to svære klumper jo.

Skrevet

Man kan jo ikke se dem på det bildet, den ene synes jo forfra og den andre er skjult bak en juletrekule.

Hun dama med den brune "buksedressen" hadde også kilhelsko - gyyyselig! De så ut som to svære klumper jo.

Enig, kilehæl er skikkelig, skikkelig stygt!

Skrevet

Jge sytnes heller ikke de hun hadde til den brune dresen passet antrekket særlig godt. Selv har jeg kun et par sko (sandaler) med kilhæler, og de ser svært kule til jeans (brune skinn). Men jeg syntes ikke kilhæler er så stilig på "oss" "eldre" ;-) Men hadde jeg vært yngre så .. he he

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...