Lillemus Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Kilhæler er IKKE stygt!!!!! Du har bare ikke ett de rette ennå ;-) Det er faktisk utrolig stilb. Tok litt tid før jeg syntes det , ble litt for sånn platå fjortiss for meg.. Men har nå sett de rett, PÅ de rett og det er skikkelig stilig. Usj. nei. ;o) Men du kan jo forsøke å komme opp med et stilig bilde og overbevise meg om at jeg tar feil? 0 Siter
serendipity Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Usj. nei. ;o) Men du kan jo forsøke å komme opp med et stilig bilde og overbevise meg om at jeg tar feil? Jeg skal legge min "sjel" idet faktisk ;-) 0 Siter
serendipity Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Usj. nei. ;o) Men du kan jo forsøke å komme opp med et stilig bilde og overbevise meg om at jeg tar feil? http://shop.hm.com/shop/do?action=viewcampaign399xmaswoman&dept=DAM_SEN_HMJUL Om du ser der og venter litt så kommer det en dame med rød jakke, og kort sort skjørt. hun er på DE lekre kilhelstøvlettene, og de passet SÅÅÅ godt til antrekket. 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 http://shop.hm.com/shop/do?action=viewcampaign399xmaswoman&dept=DAM_SEN_HMJUL Om du ser der og venter litt så kommer det en dame med rød jakke, og kort sort skjørt. hun er på DE lekre kilhelstøvlettene, og de passet SÅÅÅ godt til antrekket. Man kan jo ikke se dem på det bildet, den ene synes jo forfra og den andre er skjult bak en juletrekule. Hun dama med den brune "buksedressen" hadde også kilhelsko - gyyyselig! De så ut som to svære klumper jo. 0 Siter
Freya Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Man kan jo ikke se dem på det bildet, den ene synes jo forfra og den andre er skjult bak en juletrekule. Hun dama med den brune "buksedressen" hadde også kilhelsko - gyyyselig! De så ut som to svære klumper jo. Enig, kilehæl er skikkelig, skikkelig stygt! 0 Siter
serendipity Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Man kan jo ikke se dem på det bildet, den ene synes jo forfra og den andre er skjult bak en juletrekule. Hun dama med den brune "buksedressen" hadde også kilhelsko - gyyyselig! De så ut som to svære klumper jo. Jge sytnes heller ikke de hun hadde til den brune dresen passet antrekket særlig godt. Selv har jeg kun et par sko (sandaler) med kilhæler, og de ser svært kule til jeans (brune skinn). Men jeg syntes ikke kilhæler er så stilig på "oss" "eldre" ;-) Men hadde jeg vært yngre så .. he he 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.