Gjest Lurer litt på det. Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Jeg har vært på 4-årskontroll i dag, og kom 1 og en halv time senere på jobb. Bør jeg være lenger i dag? Hadde i grunnen tenkt det da, men så har jeg et stramt program i dag. Jeg er ferdig kl.14.00, men føler det forventes av meg at jeg blir lenger, fordi det har jeg ofte gjort tidligere når det har vært noe. De som jeg fullt her, tar det jo ikke igjen når de er hos legen. Blir ikke det å dra på 4-årskontroll det samme? Bare lurer litt. Tror jeg har vært veldig grei tideligere når det gjeder dette. 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Selvfølgelig har du rett på fri med lønn når du er på kontroll. Det heter noe sånt som velferdspermisjon... Ingen fare! 0 Siter
Gjest Burcka Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Selvfølgelig har du rett på fri med lønn når du er på kontroll. Det heter noe sånt som velferdspermisjon... Ingen fare! Velferdsperm er kun for off ansatte. 0 Siter
Atene Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Selvfølgelig har du rett på fri med lønn når du er på kontroll. Det heter noe sånt som velferdspermisjon... Ingen fare! Jeg har aldri hatt rett til det. 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Velferdsperm er kun for off ansatte. Jeg er da ikke off. ansatt - men har alltid hatt rett på fri med lønn ved kontroller, legebesøk osv osv.... ?! Til og med i vikarbyrå! 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Jeg har aldri hatt rett til det. Er du sikker på det? 0 Siter
Atene Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Er du sikker på det? Ja. Fri til svangerskapskontroll er lovfestet, så det har jeg hatt. Men ellers har beskjed vært klar: Legebesøk gjøres utenom arbeidstid. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Jeg er da ikke off. ansatt - men har alltid hatt rett på fri med lønn ved kontroller, legebesøk osv osv.... ?! Til og med i vikarbyrå! Jeg tror det kommer an på hvilke avtaler en har på arbeidsplassen. Et sted jeg jobbet tidligere hadde vi fri med betalt til lege, tannlege og fysioterapeut.Det var ikke et offentlig sted. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.