Gå til innhold

Bør det tas igjen.

Anbefalte innlegg

Gjest Lurer litt på det.
Skrevet

Jeg har vært på 4-årskontroll i dag, og kom 1 og en halv time senere på jobb.

Bør jeg være lenger i dag?

Hadde i grunnen tenkt det da, men så har jeg et stramt program i dag.

Jeg er ferdig kl.14.00, men føler det forventes av meg at jeg blir lenger, fordi det har jeg ofte gjort tidligere når det har vært noe.

De som jeg fullt her, tar det jo ikke igjen når de er hos legen. Blir ikke det å dra på 4-årskontroll det samme?

Bare lurer litt. Tror jeg har vært veldig grei tideligere når det gjeder dette.

Fortsetter under...

Skrevet

Selvfølgelig har du rett på fri med lønn når du er på kontroll. Det heter noe sånt som velferdspermisjon... Ingen fare!

Skrevet

Selvfølgelig har du rett på fri med lønn når du er på kontroll. Det heter noe sånt som velferdspermisjon... Ingen fare!

Velferdsperm er kun for off ansatte.

Skrevet

Jeg har aldri hatt rett til det.

Skrevet

Velferdsperm er kun for off ansatte.

Jeg er da ikke off. ansatt - men har alltid hatt rett på fri med lønn ved kontroller, legebesøk osv osv.... ?! Til og med i vikarbyrå!

Annonse

Skrevet

Er du sikker på det?

Ja. Fri til svangerskapskontroll er lovfestet, så det har jeg hatt.

Men ellers har beskjed vært klar: Legebesøk gjøres utenom arbeidstid.

Skrevet

Jeg er da ikke off. ansatt - men har alltid hatt rett på fri med lønn ved kontroller, legebesøk osv osv.... ?! Til og med i vikarbyrå!

Jeg tror det kommer an på hvilke avtaler en har på arbeidsplassen. Et sted jeg jobbet tidligere hadde vi fri med betalt til lege, tannlege og fysioterapeut.Det var ikke et offentlig sted.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...