mamajo Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Jeg har vært plaget med en prolaps mellom 4 og 5 ryggvirvel på min høyre side siden april i år. Har den senere tid vært nummen i lysken på begge sider, samt innsiden av lårene. Har også hatt diverse ubehag i underlivet, med smerter i urinveiene og ubehag rundt klitoris. Tisser også oftere enn før. Nå har jeg også ved 2 tilfeller hatt spor etter blod i urinen, noe legen min ikke mener er uvanlig. Ikke tegn til urinveisinfeksjon, har til og med dyrket urinen.(Ikke synlig blod, men kommet fram på urinprøven.) Skal i MMR-røntgen i nærmeste framtid, men er skikkelig redd for hva de kommer til å finne. Blodet i urinen skremmer meg mest. Lurer på om det kan ha en sammenheng med prolapsen i ryggen? Kan det være nerver som ligger i klem og forårsaker blødning? Eller er ned mere alvorlige symptomer jeg har. Vennlig hilsen meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/207125-blod-i-urinen-og-prolaps/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.