Gå til innhold

Til dere som kaster ob i do fyfy fra avisa!

Anbefalte innlegg

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Petrine Eiffel

6

• keinstein

6

• Aryane

6

• fyrlykt

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det står ingenting om tamponger der så jeg kan se.

Bare q-tips, bind og våtservietter.

Skrevet

"Kun tiss, bæsj og toalettpapir skal i toalettet"

Gjest blomsterløk
Skrevet

Men det står "kun tiss, bærsj og toalettpapir skal spyles ned i do"

Skrevet

"Kun tiss, bæsj og toalettpapir skal i toalettet"

Men det sto ingenting om at akkurat tamponger var ille.

*kverulerer*

;)

Petrine Eiffel
Skrevet

Men det sto ingenting om at akkurat tamponger var ille.

*kverulerer*

;)

Fy faan, er det virkelig mulig?!?! Alle må da vel skjønne at man ikke skal bruka toalettet som søppelkasse?? Kun tiss, bæsj og toalettpapir skal i do, det står jo der jo!! Kan vel ikke være noe mer å diskutere da vel?

Skrevet

Fy faan, er det virkelig mulig?!?! Alle må da vel skjønne at man ikke skal bruka toalettet som søppelkasse?? Kun tiss, bæsj og toalettpapir skal i do, det står jo der jo!! Kan vel ikke være noe mer å diskutere da vel?

hehe, tar du dette veldig personlig eller?

På tampongpakkene står det forøvrig at de kan kastes i do.

:)

Petrine Eiffel
Skrevet

hehe, tar du dette veldig personlig eller?

På tampongpakkene står det forøvrig at de kan kastes i do.

Ikke så veldig personlig nei...og dessuten: hvilke tampongpakker kjøper du? På mine er det bilde av en do med kryss over:-)

Petrine Eiffel
Skrevet

Hvem i alle dager hiver bind i do?

Dessverre så er det utrolig mange som kaster bind i do. Hørte også engang (tror det var et innlegg her) hvor ei jente kastet trusene sine i do når hun ikke skulle ha dem lenger...Hvem gjør slik da??

Skrevet

Ikke så veldig personlig nei...og dessuten: hvilke tampongpakker kjøper du? På mine er det bilde av en do med kryss over:-)

Nå har jeg ikke kjøpt tamponger siden jeg fikk hormonspiralen, så det _er_ mulig de har forandret det.

Men jeg har pleid å kjøpe Allways eller Alldays-tamponger, og også ob. Det sto at de kunne kastes i do etter bruk.

Men jeg tar et lite forbehold i tilfelle de har laget nye pakker nå. For ikke å være altfor påståelig ;)

Skrevet

Hvorfor skriver da tampax at tampongene deres kan kastes i do fordi de løser seg opp?

Petrine Eiffel
Skrevet

Hvorfor skriver da tampax at tampongene deres kan kastes i do fordi de løser seg opp?

Fordi de som lager tamponger ikke er rørleggere og ikke innser at dette er et stort problem for kloakksystemer rundt omkring...

Skrevet

hehe ro deg et par hakk ned a!

*fortsetter å kaste tamponger i do"

Skrevet

hehe ro deg et par hakk ned a!

*fortsetter å kaste tamponger i do"

Ja, vi vet jo at du ikke er den skarpeste kniven i skuffa..

Skrevet

Ja, vi vet jo at du ikke er den skarpeste kniven i skuffa..

hehehe.. jasså, og hvordan vet "dere" det da?

Skrevet

Fordi de som lager tamponger ikke er rørleggere og ikke innser at dette er et stort problem for kloakksystemer rundt omkring...

Hvorfor skulle de bry seg om folk kaster de i søpla eller i do, med mindre de faktisk var laget spesielt for å kunne kastes i do?

skorpionfisken
Skrevet

Q-tips, bind og våtservietter står det.

Ikke et ord om ob?

Gjest snøball
Skrevet

Men hvorfor kan ikke q-tips kastes i do da? De er jo SÅÅ små. Kaster bare q-tips og våtservietter jeg da. Men våtserivietter brukes så skjeldent uansett.. Men det med q-tips forstår jeg ikke.

skorpionfisken
Skrevet

Men hvorfor kan ikke q-tips kastes i do da? De er jo SÅÅ små. Kaster bare q-tips og våtservietter jeg da. Men våtserivietter brukes så skjeldent uansett.. Men det med q-tips forstår jeg ikke.

Fordi Q-tipsen har en stiv pinne som kan sette seg på tvers av røret og stoppe andre ting som kommer, hår, våtservietter, ob...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...