Gjest midia Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Nå har vi svar på spørsmålet om ob kan kastes i do. http://www.adressa.no/nyheter/innenriks/article592807.ece 0 Siter
amber sun Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Det står ingenting om tamponger der så jeg kan se. Bare q-tips, bind og våtservietter. 0 Siter
Åsemor Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Det står ingenting om tamponger der så jeg kan se. Bare q-tips, bind og våtservietter. "Kun tiss, bæsj og toalettpapir skal i toalettet" 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Det står ingenting om tamponger der så jeg kan se. Bare q-tips, bind og våtservietter. Men det står "kun tiss, bærsj og toalettpapir skal spyles ned i do" 0 Siter
amber sun Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 "Kun tiss, bæsj og toalettpapir skal i toalettet" Men det sto ingenting om at akkurat tamponger var ille. *kverulerer* 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Men det sto ingenting om at akkurat tamponger var ille. *kverulerer* Fy faan, er det virkelig mulig?!?! Alle må da vel skjønne at man ikke skal bruka toalettet som søppelkasse?? Kun tiss, bæsj og toalettpapir skal i do, det står jo der jo!! Kan vel ikke være noe mer å diskutere da vel? 0 Siter
cecily Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Hvem i alle dager hiver bind i do? 0 Siter
amber sun Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Fy faan, er det virkelig mulig?!?! Alle må da vel skjønne at man ikke skal bruka toalettet som søppelkasse?? Kun tiss, bæsj og toalettpapir skal i do, det står jo der jo!! Kan vel ikke være noe mer å diskutere da vel? hehe, tar du dette veldig personlig eller? På tampongpakkene står det forøvrig at de kan kastes i do. 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 hehe, tar du dette veldig personlig eller? På tampongpakkene står det forøvrig at de kan kastes i do. Ikke så veldig personlig nei...og dessuten: hvilke tampongpakker kjøper du? På mine er det bilde av en do med kryss over:-) 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Hvem i alle dager hiver bind i do? Dessverre så er det utrolig mange som kaster bind i do. Hørte også engang (tror det var et innlegg her) hvor ei jente kastet trusene sine i do når hun ikke skulle ha dem lenger...Hvem gjør slik da?? 0 Siter
amber sun Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Ikke så veldig personlig nei...og dessuten: hvilke tampongpakker kjøper du? På mine er det bilde av en do med kryss over:-) Nå har jeg ikke kjøpt tamponger siden jeg fikk hormonspiralen, så det _er_ mulig de har forandret det. Men jeg har pleid å kjøpe Allways eller Alldays-tamponger, og også ob. Det sto at de kunne kastes i do etter bruk. Men jeg tar et lite forbehold i tilfelle de har laget nye pakker nå. For ikke å være altfor påståelig 0 Siter
DarkPink Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Fy faan, er det virkelig mulig?!?! Alle må da vel skjønne at man ikke skal bruka toalettet som søppelkasse?? Kun tiss, bæsj og toalettpapir skal i do, det står jo der jo!! Kan vel ikke være noe mer å diskutere da vel? Hvorfor skriver da tampax at tampongene deres kan kastes i do fordi de løser seg opp? 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Hvorfor skriver da tampax at tampongene deres kan kastes i do fordi de løser seg opp? Fordi de som lager tamponger ikke er rørleggere og ikke innser at dette er et stort problem for kloakksystemer rundt omkring... 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Fy faan, er det virkelig mulig?!?! Alle må da vel skjønne at man ikke skal bruka toalettet som søppelkasse?? Kun tiss, bæsj og toalettpapir skal i do, det står jo der jo!! Kan vel ikke være noe mer å diskutere da vel? hehe ro deg et par hakk ned a! *fortsetter å kaste tamponger i do" 0 Siter
Gjest rewa Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 hehe ro deg et par hakk ned a! *fortsetter å kaste tamponger i do" Ja, vi vet jo at du ikke er den skarpeste kniven i skuffa.. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Ja, vi vet jo at du ikke er den skarpeste kniven i skuffa.. hehehe.. jasså, og hvordan vet "dere" det da? 0 Siter
DarkPink Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Fordi de som lager tamponger ikke er rørleggere og ikke innser at dette er et stort problem for kloakksystemer rundt omkring... Hvorfor skulle de bry seg om folk kaster de i søpla eller i do, med mindre de faktisk var laget spesielt for å kunne kastes i do? 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Q-tips, bind og våtservietter står det. Ikke et ord om ob? 0 Siter
Gjest snøball Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Det står ingenting om tamponger der så jeg kan se. Bare q-tips, bind og våtservietter. Men hvorfor kan ikke q-tips kastes i do da? De er jo SÅÅ små. Kaster bare q-tips og våtservietter jeg da. Men våtserivietter brukes så skjeldent uansett.. Men det med q-tips forstår jeg ikke. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Men hvorfor kan ikke q-tips kastes i do da? De er jo SÅÅ små. Kaster bare q-tips og våtservietter jeg da. Men våtserivietter brukes så skjeldent uansett.. Men det med q-tips forstår jeg ikke. Fordi Q-tipsen har en stiv pinne som kan sette seg på tvers av røret og stoppe andre ting som kommer, hår, våtservietter, ob... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.