Gå til innhold

Til dere som kaster ob i do fyfy fra avisa!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men hvorfor kan ikke q-tips kastes i do da? De er jo SÅÅ små. Kaster bare q-tips og våtservietter jeg da. Men våtserivietter brukes så skjeldent uansett.. Men det med q-tips forstår jeg ikke.

De kan sette seg på langs og så fester papiret seg i det og så blir det tett =)

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Petrine Eiffel

6

• keinstein

6

• Aryane

6

• fyrlykt

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Men hvorfor kan ikke q-tips kastes i do da? De er jo SÅÅ små. Kaster bare q-tips og våtservietter jeg da. Men våtserivietter brukes så skjeldent uansett.. Men det med q-tips forstår jeg ikke.

Legger seg på tvers, og får det hele til å tette seg...

Skrevet

De kan sette seg på langs og så fester papiret seg i det og så blir det tett =)

Tvers!

Gjest papirtiger
Skrevet

Logisk nok.. Tamponger har en tråd som kan surre seg fast i en annen tampong, og da blir det fort tett.

Gjest Og så vider
Skrevet

Q-tips, bind og våtservietter står det.

Ikke et ord om ob?

Når det står at KUN tiss, bæsj og toalettpapir skal kastes i do, er det vel unødvendig å nevne at OB ikke skal kastes der? Skal de da begynne å ramse opp alt som ikke skal i toalettet? Bleier, servietter, en gammel mascara, shampoflasker, gamle vaskekluter..

skorpionfisken
Skrevet

Når det står at KUN tiss, bæsj og toalettpapir skal kastes i do, er det vel unødvendig å nevne at OB ikke skal kastes der? Skal de da begynne å ramse opp alt som ikke skal i toalettet? Bleier, servietter, en gammel mascara, shampoflasker, gamle vaskekluter..

Men da bør de kanskje kontakte produsenten/importøren av tampax som har oppdratt oss til å kaste det i do da?

Som de ansvarlige borgere vi er leser vi alltid pakningsvedlegget og gjør som vi blir bedt om der.

Skrevet

Siden veldig mange pleier å kaste tamponger i do, burde de jo poengtere det, på lik linje med q-tips og bind.

Jeg ville aldri drømme om å kaste q-tips og bind, men tamponger har jeg ikke sett for meg som et problem i norske kloakksystemer.

Skrevet

Det står ingenting om tamponger der så jeg kan se.

Bare q-tips, bind og våtservietter.

Da må du lese mere ja.

Det står faktisk hva som kan nedi do der altså! :)

Skrevet

Hvem i alle dager hiver bind i do?

Det finnes garantert noen som gjør det.

Skrevet

Q-tips, bind og våtservietter står det.

Ikke et ord om ob?

Som jeg sier til amber så står det hva som kan kastes i do der, langt ned på siden

Petrine Eiffel
Skrevet

hehe ro deg et par hakk ned a!

*fortsetter å kaste tamponger i do"

Svarte jeg deg?

Petrine Eiffel
Skrevet

Hvorfor skulle de bry seg om folk kaster de i søpla eller i do, med mindre de faktisk var laget spesielt for å kunne kastes i do?

Fordi det ikke stemmer at doen ikke tetter seg når man kaster tamponger der...

hare1365380455
Skrevet

Jeg leste visst litt feil.. trodde det sto "i flydo". *litt trøtt kanskje* :) (Og jeg kaster ikke ob i do.)

Skrevet

Hvem i alle dager hiver bind i do?

Naboen min kastet bleier til en toåring i do. Så det finnes alltid noen idioter.

Jeg skal love at det ble full oversvømmelse nedover i etasjene.

Skrevet

hehe ro deg et par hakk ned a!

*fortsetter å kaste tamponger i do"

Hehe, ikke alle som har tatt morgenkaffen sin i dag ser jeg under her.

c",)

Skrevet

Jeg leste visst litt feil.. trodde det sto "i flydo". *litt trøtt kanskje* :) (Og jeg kaster ikke ob i do.)

Hihi

Skrevet

Jeg bryr meg ikke, mine tamponger går i do uansett!!!

Din slappfis!

Skrevet

Jeg bryr meg ikke, mine tamponger går i do uansett!!!

Da håper jeg du bor i enebolig.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor folk gidder å menstruere i første omgang. Det er da både rimeligere og mer renslig å la være.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...