DarkPink Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Men hvorfor kan ikke q-tips kastes i do da? De er jo SÅÅ små. Kaster bare q-tips og våtservietter jeg da. Men våtserivietter brukes så skjeldent uansett.. Men det med q-tips forstår jeg ikke. De kan sette seg på langs og så fester papiret seg i det og så blir det tett =) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Men hvorfor kan ikke q-tips kastes i do da? De er jo SÅÅ små. Kaster bare q-tips og våtservietter jeg da. Men våtserivietter brukes så skjeldent uansett.. Men det med q-tips forstår jeg ikke. Legger seg på tvers, og får det hele til å tette seg... 0 Siter
Katt-ja Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 De kan sette seg på langs og så fester papiret seg i det og så blir det tett =) Tvers! 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Logisk nok.. Tamponger har en tråd som kan surre seg fast i en annen tampong, og da blir det fort tett. 0 Siter
Gjest Og så vider Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Q-tips, bind og våtservietter står det. Ikke et ord om ob? Når det står at KUN tiss, bæsj og toalettpapir skal kastes i do, er det vel unødvendig å nevne at OB ikke skal kastes der? Skal de da begynne å ramse opp alt som ikke skal i toalettet? Bleier, servietter, en gammel mascara, shampoflasker, gamle vaskekluter.. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Når det står at KUN tiss, bæsj og toalettpapir skal kastes i do, er det vel unødvendig å nevne at OB ikke skal kastes der? Skal de da begynne å ramse opp alt som ikke skal i toalettet? Bleier, servietter, en gammel mascara, shampoflasker, gamle vaskekluter.. Men da bør de kanskje kontakte produsenten/importøren av tampax som har oppdratt oss til å kaste det i do da? Som de ansvarlige borgere vi er leser vi alltid pakningsvedlegget og gjør som vi blir bedt om der. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Når det står at KUN tiss, bæsj og toalettpapir skal kastes i do, er det vel unødvendig å nevne at OB ikke skal kastes der? Skal de da begynne å ramse opp alt som ikke skal i toalettet? Bleier, servietter, en gammel mascara, shampoflasker, gamle vaskekluter.. Siden veldig mange pleier å kaste tamponger i do, burde de jo poengtere det, på lik linje med q-tips og bind. Jeg ville aldri drømme om å kaste q-tips og bind, men tamponger har jeg ikke sett for meg som et problem i norske kloakksystemer. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Det står ingenting om tamponger der så jeg kan se. Bare q-tips, bind og våtservietter. Da må du lese mere ja. Det står faktisk hva som kan nedi do der altså! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Hvem i alle dager hiver bind i do? Det finnes garantert noen som gjør det. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Q-tips, bind og våtservietter står det. Ikke et ord om ob? Som jeg sier til amber så står det hva som kan kastes i do der, langt ned på siden 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 hehe ro deg et par hakk ned a! *fortsetter å kaste tamponger i do" Svarte jeg deg? 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Hvorfor skulle de bry seg om folk kaster de i søpla eller i do, med mindre de faktisk var laget spesielt for å kunne kastes i do? Fordi det ikke stemmer at doen ikke tetter seg når man kaster tamponger der... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Jeg leste visst litt feil.. trodde det sto "i flydo". *litt trøtt kanskje* (Og jeg kaster ikke ob i do.) 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Hvem i alle dager hiver bind i do? Naboen min kastet bleier til en toåring i do. Så det finnes alltid noen idioter. Jeg skal love at det ble full oversvømmelse nedover i etasjene. 0 Siter
cecily Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 hehe ro deg et par hakk ned a! *fortsetter å kaste tamponger i do" Hehe, ikke alle som har tatt morgenkaffen sin i dag ser jeg under her. c",) 0 Siter
Aryane Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Jeg bryr meg ikke, mine tamponger går i do uansett!!! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Jeg leste visst litt feil.. trodde det sto "i flydo". *litt trøtt kanskje* (Og jeg kaster ikke ob i do.) Hihi 0 Siter
Gjest midia Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Jeg bryr meg ikke, mine tamponger går i do uansett!!! Din slappfis! 0 Siter
Gjest Trink Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Jeg bryr meg ikke, mine tamponger går i do uansett!!! Da håper jeg du bor i enebolig. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Jeg skjønner ikke hvorfor folk gidder å menstruere i første omgang. Det er da både rimeligere og mer renslig å la være. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.