Mrs. Wallace Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Naboen min kastet bleier til en toåring i do. Så det finnes alltid noen idioter. Jeg skal love at det ble full oversvømmelse nedover i etasjene. Herregud, folks dumskap kjenner virkelig ingen grenser. 0 Siter
keinstein Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Hvem i alle dager hiver bind i do? Folk hiver bleier i do. Det går an å skylle ned de minste på langs. Der jeg bodde en gang, kastet de det ut vinduene. Jeg så de fløy gjennom lufta som svanene i svanesjøen. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Hva med spy? Skriv en bekymret email til adressa.no og spør om det 0 Siter
keinstein Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Skriv en bekymret email til adressa.no og spør om det For sent, jeg spydde i skuffen i telefonbordet, og nå går jeg hjem. 0 Siter
Aryane Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Din slappfis! Det har ingenting med slappfis å gjøre, jeg syns bare det er ekkelt å kaste dem noe annet sted.... 0 Siter
Gjest kast det i søpla Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Hvem i alle dager hiver bind i do? Jeg synes faktisk det er like ille å kaste tamponger i do som bind,jeg da. Vi lærte faktisk hjemme at ingenting annet enn bæsj, tiss og dasspapir skulle kastes i do. 0 Siter
Freya Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Det har ingenting med slappfis å gjøre, jeg syns bare det er ekkelt å kaste dem noe annet sted.... Hva er så mye eklere med å kaste tamponger i søpla enn bind? Pakker dem selvfølgelig godt inn da. 0 Siter
Aryane Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Hva er så mye eklere med å kaste tamponger i søpla enn bind? Pakker dem selvfølgelig godt inn da. Det er like ekkelt det, men jeg bruker ikke bind.... 0 Siter
Gjest Kinsa Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Det er like ekkelt det, men jeg bruker ikke bind.... Bruker du tampong når du sover? Æsj. 0 Siter
Aryane Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Bruker du tampong når du sover? Æsj. Det er da enda eklere med bind...æsj... 0 Siter
DarkPink Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Det er da enda eklere med bind...æsj... Sover du aldri mer enn 7 timer? Helt enig i at bind er æsj, men de skal ikke sitte inne mer enn det vettu.. kan få en eller annen sykdom! 0 Siter
Lucretia Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Hva med spy? m-m... og matrester. Våt mat som supper, gryteretter, gammal klumpete melk... sånn går ned i dass her hos meg i allefall. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Det har ingenting med slappfis å gjøre, jeg syns bare det er ekkelt å kaste dem noe annet sted.... Det kan da ikke være eklere å kaste tampongen i søpla, enn at toalettet svømmer over. 0 Siter
Aryane Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Sover du aldri mer enn 7 timer? Helt enig i at bind er æsj, men de skal ikke sitte inne mer enn det vettu.. kan få en eller annen sykdom! Jeg vet det, men jeg våkner alltid iallefall en gang i løpet av natten, så det er ikke noe problem 0 Siter
Aryane Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Det kan da ikke være eklere å kaste tampongen i søpla, enn at toalettet svømmer over. Har kastet tampongene i do i alle år, det har svømt over en gang og da fant vi alt annet enn tamponger nedi der, bl.a en shampooflaske, en traktor, noen lekebiler og en klokke... 0 Siter
keinstein Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 m-m... og matrester. Våt mat som supper, gryteretter, gammal klumpete melk... sånn går ned i dass her hos meg i allefall. Det er nok flokemateriale som skaper problemer, men også fett og matrialer som bunnfeller. Folk heller sement og lim i avløpet også. 0 Siter
Babette Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Hva med spy? Du må spy i matfatet, deretter ete det opp igjen og så drite det ut. Hvis du fortsetter å brekke deg, må du gjenta prosedyren helt til det sitter. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Logisk nok.. Tamponger har en tråd som kan surre seg fast i en annen tampong, og da blir det fort tett. Jah, krake søker make, også i kloakken. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Når det står at KUN tiss, bæsj og toalettpapir skal kastes i do, er det vel unødvendig å nevne at OB ikke skal kastes der? Skal de da begynne å ramse opp alt som ikke skal i toalettet? Bleier, servietter, en gammel mascara, shampoflasker, gamle vaskekluter.. Hva med eksgubber og gamle tanter? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.