Gå til innhold

Til dere som kaster ob i do fyfy fra avisa!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Naboen min kastet bleier til en toåring i do. Så det finnes alltid noen idioter.

Jeg skal love at det ble full oversvømmelse nedover i etasjene.

Herregud, folks dumskap kjenner virkelig ingen grenser.

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Petrine Eiffel

6

• keinstein

6

• Aryane

6

• fyrlykt

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvem i alle dager hiver bind i do?

Folk hiver bleier i do. Det går an å skylle ned de minste på langs.

Der jeg bodde en gang, kastet de det ut vinduene. Jeg så de fløy gjennom lufta som svanene i svanesjøen.

Skrevet

Hva med spy?

Skriv en bekymret email til adressa.no og spør om det ;)

Skrevet

Skriv en bekymret email til adressa.no og spør om det ;)

For sent, jeg spydde i skuffen i telefonbordet, og nå går jeg hjem.

Skrevet

Din slappfis!

Det har ingenting med slappfis å gjøre, jeg syns bare det er ekkelt å kaste dem noe annet sted....

Gjest kast det i søpla
Skrevet

Hvem i alle dager hiver bind i do?

Jeg synes faktisk det er like ille å kaste tamponger i do som bind,jeg da.

Vi lærte faktisk hjemme at ingenting annet enn bæsj, tiss og dasspapir skulle kastes i do.

Skrevet

Det har ingenting med slappfis å gjøre, jeg syns bare det er ekkelt å kaste dem noe annet sted....

Hva er så mye eklere med å kaste tamponger i søpla enn bind? Pakker dem selvfølgelig godt inn da.

Skrevet

Hva er så mye eklere med å kaste tamponger i søpla enn bind? Pakker dem selvfølgelig godt inn da.

Det er like ekkelt det, men jeg bruker ikke bind....

Skrevet

Det er like ekkelt det, men jeg bruker ikke bind....

Bruker du tampong når du sover? Æsj.

Skrevet

Bruker du tampong når du sover? Æsj.

Det er da enda eklere med bind...æsj...

Skrevet

Det er da enda eklere med bind...æsj...

Sover du aldri mer enn 7 timer? Helt enig i at bind er æsj, men de skal ikke sitte inne mer enn det vettu.. kan få en eller annen sykdom!

Skrevet

Hva med spy?

m-m... og matrester. Våt mat som supper, gryteretter, gammal klumpete melk... sånn går ned i dass her hos meg i allefall.

Skrevet

Det kan da ikke være eklere å kaste tampongen i søpla, enn at toalettet svømmer over.

Skrevet

Sover du aldri mer enn 7 timer? Helt enig i at bind er æsj, men de skal ikke sitte inne mer enn det vettu.. kan få en eller annen sykdom!

Jeg vet det, men jeg våkner alltid iallefall en gang i løpet av natten, så det er ikke noe problem

Skrevet

Det kan da ikke være eklere å kaste tampongen i søpla, enn at toalettet svømmer over.

Har kastet tampongene i do i alle år, det har svømt over en gang og da fant vi alt annet enn tamponger nedi der, bl.a en shampooflaske, en traktor, noen lekebiler og en klokke...

Skrevet

m-m... og matrester. Våt mat som supper, gryteretter, gammal klumpete melk... sånn går ned i dass her hos meg i allefall.

Det er nok flokemateriale som skaper problemer, men også fett og matrialer som bunnfeller. Folk heller sement og lim i avløpet også.

Skrevet

Hva med spy?

Du må spy i matfatet, deretter ete det opp igjen og så drite det ut.

Hvis du fortsetter å brekke deg, må du gjenta prosedyren helt til det sitter.

Skrevet

Logisk nok.. Tamponger har en tråd som kan surre seg fast i en annen tampong, og da blir det fort tett.

Jah, krake søker make, også i kloakken.

Skrevet

Når det står at KUN tiss, bæsj og toalettpapir skal kastes i do, er det vel unødvendig å nevne at OB ikke skal kastes der? Skal de da begynne å ramse opp alt som ikke skal i toalettet? Bleier, servietter, en gammel mascara, shampoflasker, gamle vaskekluter..

Hva med eksgubber og gamle tanter?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...