Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med ørene for tiden, holder på å klikke i vinkel av dem. Nærmere bestemt noen rare lyder i ørene. Høres ut som dunking og smelling/knitring i ørene, som om det er noe galt med trykket inni øret.

Noen ganger går det over av seg selv, men det hjelper ikke å utligne trykket heller. Varierer fra øre til øre, og kan være borte fra dag til dag. Blir veldig sliten av dette, og har ikke funnet ut hva jeg skal gjøre for å bli kvitt det.

Noen som har hørt om noe lignende og kan gi meg noen tips før jeg tørner?

Skrevet

har også det som du beskriver. Væske på mellomøret var konklusjonen til legen.

Skrevet

har også det som du beskriver. Væske på mellomøret var konklusjonen til legen.

Hadde du det på begge ørene? Hva var behandlingen?

Skrevet

Tinitus?

Søk litt på nettet og se om sypmtomene stemmer.

Nei, det kommer og går, så det kan ikke være tinnitus.

Skrevet

Tinitus?

Søk litt på nettet og se om sypmtomene stemmer.

Kjennes det omtrent som om det kommer luft inn i mellomøret? Sånn som når man utlikner trykket når man gjesper eller svelger? Sånn har jeg hatt i blant, særlig når jeg er forkjølet. Irriterende! Jeg har ikke gjort annet enn å vente til forkjølelsen går over. Nesespray hjelper litt.

Skrevet

Sånn har jeg også hatt det. Knirking, knaking og lydnivået skifter. Endte i en forkjølelse.

Skrevet

nei har det kun på venstre øret. fikk noe antibiotika av legen, men kan ikke si at det har hjulpet da... går med bomullsdott i øret, det hjelper heldigvis. Hadde samme problemene da jeg var lita, hadde ikke trodd jeg skulle bli plaget med slikt i en alder av 26....

Skrevet

Min lege sa også væske på mellomøret og sendte meg til spsialist. HAN sa at jeg bare var født med trange kanaler - -og det å prøve å "utligne" ved å holde for nesa og blåse etc. bare vil irritere mer og gjøre at slimhinnene hovner opp og så blir det verre,

Jeg endte opp med tannverk etter en flytur....det sprengte alle veier :)

Vi er bare sånn!

neseDRÅPER om det ble for ille sa han - ikke spray.

Skrevet

Min lege sa også væske på mellomøret og sendte meg til spsialist. HAN sa at jeg bare var født med trange kanaler - -og det å prøve å "utligne" ved å holde for nesa og blåse etc. bare vil irritere mer og gjøre at slimhinnene hovner opp og så blir det verre,

Jeg endte opp med tannverk etter en flytur....det sprengte alle veier :)

Vi er bare sånn!

neseDRÅPER om det ble for ille sa han - ikke spray.

Men jeg er jo ikke tett i nesa! Vet jo at det henger sammen inni der, men får nesedråper slutt på kaklinga inni ørene altså?

Skrevet

Men jeg er jo ikke tett i nesa! Vet jo at det henger sammen inni der, men får nesedråper slutt på kaklinga inni ørene altså?

Det er jo verdt et forsøk! :)

Skrevet

Det er jo verdt et forsøk! :)

Prøver å la være å holde for nesa og blåse i dag, hjelper bra så langt.

Blir jo aldeles hautullin av slikt bråk inni ørene. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...