Gå til innhold

Jeg har forresten....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk :) jeg befinner meg på østlandet så det blir nok ikke noe fest i sandviken ikveld. :)

Men det er du som bor i Sandviken er det ikke? Eller har hukommelsen min spilt meg et puss nå igjen?

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

34

• Aryane

4

• amber sun

2

• cecily

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Gratulerer så hjerteligst!

Måtte du få kaker og gaver i haugevis!

:)

Gjest *hmm, ble usikker*
Skrevet

Men det er du som bor i Sandviken er det ikke? Eller har hukommelsen min spilt meg et puss nå igjen?

Hvor er sandviken?

laguna1365380434
Skrevet

Mange gratulasjoner og hipp hurra! Håper du får mange fine pakker og ellers kjempe gøy! :-)

Skrevet

Grattis snuppa!

c",)

Hvor gammel blir du egentlig? eh.. burde visst det altså, men gjør det ikke.

Takk takk :) Det er ikke så greit å holde styr på alderen til alle sammen men jeg blir ihvertfal så gammel som 23.

Æsj nå er bursdagen min over,, fikk ønske det varte i flere dager jeg, det er så moro å ha bursdag!!

Skrevet

det er meg det vettu.. godt husket!! :)

Skrevet

Gratulerer med dagen!

Det må vi bondpiker ta en heldundrende fest på!

Ja det må vi, og vi må ha med Bond! Han stiller nok garantert opp når en av pikene hans skal feires.

Parteey!! :0)

Skrevet

Å Gralla med dagen ;o) Håper du får en kjempefin dag på østlandet.

tusen takk :)

Skrevet

Gratuleeeerer med dagen! ;oD

takk takk :)

Skrevet

Happy Birthday to youuuuuuuuu!!!

hehe takk skal du ha :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...