MsSophie Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Årets julebord stor for dør, og som motstridende medlem av julebordskomiteen har jeg fått ansvar for "Beat for beat" innslaget. Og gi et slikt oppdrag til kontorets minst musikalske er i og for seg en stor vits, men om ikke annet - så slipper de hvertfall høre meg synge:-) Men så til poenget...jeg trenger 4 sanger: 2 norske og 2 engelske, med en strofe fra teksten på 5 ord, som er litt gjenkjennelig men ikke alt for gjenkjennelig... Sangene bør også være rimelig kjente og egne seg for fellessang... Alle som har sett to minutter av beat for beat skjønner sikkert hva jeg mener:-) Help, please....anyone? På forhånd hjertelig tusen takk! 0 Siter
Gjest batteri Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 hmmm....hørtes litt gøy ut også å ha fått det ansvaret da..=) noe av elton john f.eks..og aretha franklin...f.eks i will survive..da kunne du jo f.eks tatt strofen "you `re not welcome anymore" ... gjenkjennelig, men ikke slik at alle kommer på det med en gang..eller..?! 0 Siter
MsSophie Skrevet 21. november 2005 Forfatter Skrevet 21. november 2005 hmmm....hørtes litt gøy ut også å ha fått det ansvaret da..=) noe av elton john f.eks..og aretha franklin...f.eks i will survive..da kunne du jo f.eks tatt strofen "you `re not welcome anymore" ... gjenkjennelig, men ikke slik at alle kommer på det med en gang..eller..?! Takk, noterer den ned:-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 "han er hele skolens donjuan" (Forelska i lærern, The Kids) "store høvding skvis litt hardere" (Splitter Pine, DumDumBoys) 0 Siter
org Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Er du trønder, kan kanskje DDEs eller Åges sanger være aktuelle? 0 Siter
MsSophie Skrevet 21. november 2005 Forfatter Skrevet 21. november 2005 Er du trønder, kan kanskje DDEs eller Åges sanger være aktuelle? Nei jeg er ikke trønder, selv om jeg er veldig glad i enkelte av de...;-) Men vi har da hørt om DDE her nede på østlandet også..., jeg kan sikkert søke meg frem til noen av tekstene...! "Rumpa mi" må jo slå godt an på et julebord:-) Takk for tips! 0 Siter
MsSophie Skrevet 21. november 2005 Forfatter Skrevet 21. november 2005 "han er hele skolens donjuan" (Forelska i lærern, The Kids) "store høvding skvis litt hardere" (Splitter Pine, DumDumBoys) Takk, takk, takk:-) ....men er DumDum noe for en gjeng med snittalder på "godt over førti" tro? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Takk, takk, takk:-) ....men er DumDum noe for en gjeng med snittalder på "godt over førti" tro? Hvis de er "godt over førti" var de da ganske unge da låta var populær? The Kids burde i hvert fall være midt i blinken for den aldersgruppen. ;o) 0 Siter
MsSophie Skrevet 21. november 2005 Forfatter Skrevet 21. november 2005 Hvis de er "godt over førti" var de da ganske unge da låta var populær? The Kids burde i hvert fall være midt i blinken for den aldersgruppen. ;o) The kids husker jeg godt....dessverre...:-) 0 Siter
flisa Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 The kids husker jeg godt....dessverre...:-) Poppy love Seasons in the sand. 0 Siter
flisa Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 The kids husker jeg godt....dessverre...:-) Poppy love Seasons in the SUN -for helvete! 0 Siter
flisa Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 The kids husker jeg godt....dessverre...:-) Poppy love Seasons in the SUN -HVA HET DEN DA? - med Terry Jacks 0 Siter
flisa Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 The kids husker jeg godt....dessverre...:-) Jeg er ikke helt god i dag - hehe 0 Siter
MsSophie Skrevet 22. november 2005 Forfatter Skrevet 22. november 2005 Poppy love Seasons in the SUN -HVA HET DEN DA? - med Terry Jacks Den heter det... Og jeg er helt enig, du virker ikke helt god..., men om ikke annet så kanskje noen flere får øye på denne tråden så jeg får litt fler alternativer:-) Takk Fru Flis! 0 Siter
Gjest printa Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 *Halleluja, it`s raining men* The Weather girls Sikkert mange i førti åra, iallfall kvinner, som husker den.** 0 Siter
MsSophie Skrevet 22. november 2005 Forfatter Skrevet 22. november 2005 *Halleluja, it`s raining men* The Weather girls Sikkert mange i førti åra, iallfall kvinner, som husker den.** Jeg er 39, og jeg husker den....:-) Takk! 0 Siter
Gjest printa Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 *Halleluja, it`s raining men* The Weather girls Sikkert mange i førti åra, iallfall kvinner, som husker den.** Genialt, veldig bra tema for et julebord, forresten. Noterer ideen.*** 0 Siter
Soria Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Jeg er ikke helt god i dag - hehe Vanskelig dette tydeligvis 0 Siter
flisa Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Vanskelig dette tydeligvis Noen ganger klarer jeg ikke å se hva som er feil -bare ser at NOE er feil! hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.