Gå til innhold

Hvor er uteliggeren blitt av?

Anbefalte innlegg

Gjest nysgjerrig nabo
Skrevet

Alle som ferdes i området rundt Blindern t-bane har observert uteliggeren som har holdt hus der i snart 30 år, om ikke annet kjent lukta av han ;) Jeg går daglig forbi tilholdstedet hans, og er blitt vant med å se han blant søppelhaugen. Men i dag var han plutselig borte?! Noen som vet hvor han har tatt veien?

Skrevet

Jeg tror Erlend Loe har skrevet han ut av den boka han holder på med nå.;o)

Gjest papirtiger
Skrevet

Jeg tror Erlend Loe har skrevet han ut av den boka han holder på med nå.;o)

Hva mente du egentlig? Skrev Loe en bok hvor uteliggeren figurerte?

Gjest svaksterk
Skrevet

Han kan ha gått en tur? Han ligger ikke der alltid. Av og til er han oppe og ute av "redet" sitt, stakkars mann...

Får nesten håpe for hans del at han ikke skal bo der lengre, men har fått en leilighet en eller annen plass.

Skrevet

Hva mente du egentlig? Skrev Loe en bok hvor uteliggeren figurerte?

Hvis du har lest "Doppler", så skjønner du hva jeg mener. Den handlet om en noe spesiell uteligger som holdt til i samme område som "nysgjerrig nabo" angir. Uten sammenligning forøvrig.

Gjest nysgjerrig nabo
Skrevet

Han kan ha gått en tur? Han ligger ikke der alltid. Av og til er han oppe og ute av "redet" sitt, stakkars mann...

Får nesten håpe for hans del at han ikke skal bo der lengre, men har fått en leilighet en eller annen plass.

Jeg kom til området først i høst og har hørt at han pleide å vandre rundt omkring, men har fått høre at han i de siste måneden aldri har vært ute av "hula". Det er naturlig å tro at etter så mange år som uteligger så banker mannen med ljåen på "søplesekkene" en dag, mon tro om han har vært på Blindern t-bane?!

PS! John Chr. Elden er visstnok forsvarer for mannen. Er det ikke påfallende at det er innbrudd i Eldens kontorer i det uteliggeren er ute å rusler for første gang på flere måneder ;)

Gjest svaksterk
Skrevet

Jeg kom til området først i høst og har hørt at han pleide å vandre rundt omkring, men har fått høre at han i de siste måneden aldri har vært ute av "hula". Det er naturlig å tro at etter så mange år som uteligger så banker mannen med ljåen på "søplesekkene" en dag, mon tro om han har vært på Blindern t-bane?!

PS! John Chr. Elden er visstnok forsvarer for mannen. Er det ikke påfallende at det er innbrudd i Eldens kontorer i det uteliggeren er ute å rusler for første gang på flere måneder ;)

Har du enda ikke sett ham?

*vurdere å gå tur*

Jeg skjønner ikke at han klarer det jeg! Uansett hvor psyk han er :-)

fuji1365380447
Skrevet

Jeg vet at han blir hentet inn til "rengjøring" innimellom når det blir for ille.

Han pleier alltid å dukke opp igjen i søppelhaugen sin...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...