Salsa1990 Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 kan du fortelle en utdypene verson av hva som egentlig skjer når et barn blir til? Hilsen nysgerrig 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/207151-barn-blir-til/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hallow :o) Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Iflg. min datter på seks så skjer følgende: Når man er gift så er det på tide å parre seg. Da ligger mannen og dama i samme seng og koser med hverandre tiss mot tiss. Så kommer det mange sædcelle svømmende innover i magen på damen. Der er det et egg som er klart til å bli befruktes. Sædcellene svømmer omkapp det forteste og beste de kan og den som er mest utholdene vinner og kommer seg inn i egget. Etterhvert så vokser babyen inne i magen på moren og etter ni måneder blir babyen født med grusomme smerter for mammaen! Noe mere du lurer på ?? Dette har hun lært av en ung gutt som var ansatt i barnehagen, så hun er fullt utlært ;o) Han svarte på alle spørsmål som kom så godt han kunne. Imponerende av en ung gutt synes jeg og imponerende av min datter som har fått med seg en så fin historie om hvordan barn blir til. Har prøvd å lære henne at det ikke heter parre seg for menneskr, men uten hell. De grusomme smertene gjør at min datter ikke skal føde sin egne barn. Her skal det adopteres ;o) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/207151-barn-blir-til/#findComment-1492825 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dina2 Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 [quote name=hallow )' timestamp='1132595858' post='2853905] Iflg. min datter på seks så skjer følgende: Når man er gift så er det på tide å parre seg. Da ligger mannen og dama i samme seng og koser med hverandre tiss mot tiss. Så kommer det mange sædcelle svømmende innover i magen på damen. Der er det et egg som er klart til å bli befruktes. Sædcellene svømmer omkapp det forteste og beste de kan og den som er mest utholdene vinner og kommer seg inn i egget. Etterhvert så vokser babyen inne i magen på moren og etter ni måneder blir babyen født med grusomme smerter for mammaen! Noe mere du lurer på ?? Dette har hun lært av en ung gutt som var ansatt i barnehagen, så hun er fullt utlært ;o) Han svarte på alle spørsmål som kom så godt han kunne. Imponerende av en ung gutt synes jeg og imponerende av min datter som har fått med seg en så fin historie om hvordan barn blir til. Har prøvd å lære henne at det ikke heter parre seg for menneskr, men uten hell. De grusomme smertene gjør at min datter ikke skal føde sin egne barn. Her skal det adopteres ;o) he, he det min datter på åtte skal også adoptere pga Smertene:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/207151-barn-blir-til/#findComment-1492935 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffepiken Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 [quote name=hallow )' timestamp='1132595858' post='2853905] Iflg. min datter på seks så skjer følgende: Når man er gift så er det på tide å parre seg. Da ligger mannen og dama i samme seng og koser med hverandre tiss mot tiss. Så kommer det mange sædcelle svømmende innover i magen på damen. Der er det et egg som er klart til å bli befruktes. Sædcellene svømmer omkapp det forteste og beste de kan og den som er mest utholdene vinner og kommer seg inn i egget. Etterhvert så vokser babyen inne i magen på moren og etter ni måneder blir babyen født med grusomme smerter for mammaen! Noe mere du lurer på ?? Dette har hun lært av en ung gutt som var ansatt i barnehagen, så hun er fullt utlært ;o) Han svarte på alle spørsmål som kom så godt han kunne. Imponerende av en ung gutt synes jeg og imponerende av min datter som har fått med seg en så fin historie om hvordan barn blir til. Har prøvd å lære henne at det ikke heter parre seg for menneskr, men uten hell. De grusomme smertene gjør at min datter ikke skal føde sin egne barn. Her skal det adopteres ;o) *Ler hjertelig* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/207151-barn-blir-til/#findComment-1492946 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest printa Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Kjøp boka "kroppen" av Trond Viggo Torgersen og Vivian Zahl Olsen. Den kan forklare hvordan barn blir til på en grei, ærlig og forståelig måte. Min datter på fem, forstår nå iallfall (etter å ha blitt lest for) at det skjer noe når man blir kjær`ster.*** 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/207151-barn-blir-til/#findComment-1492949 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Guttetiss inn i jentetiss, bevegelser, inn, ut, inn, ut, inn, ut. Etter en viss tid, alt fra 3 sekunder til 60 minutter, ejakulerer hannen. Sperm strømmer inn mot hunnens livmor. Så spørs det, da, om gutta til hannen vet å svømme. Mange er ikke levedyktige, men for alt du vet er det en rakker som vil mer enn de andre, og klarer å feste seg til kvinnens egg. Da kan det bli liv! Etter en viss tid begynner kvinnen å svulme opp, brystvortene blir stive, magen vokser. Er jeg gravid, eller er jeg feit? tenker kvinnen. Hun kan være gravid, men enkelte er bare feite. 9 måneder etter et humørhelvete med pms og heftige krangler, kan resultatet komme i form av et jentebarn, et guttebarn, tvillinger eller trillinger. Noe mer enn trillinger er veldig lite vanlig, men kan forekomme. Så klipper far navlestrengen, hvis han forstått er oppegående. Englebarnet ser ikke ut i starten, men det går seg ofte til etter hvert som han eller hun eller alle sammen blir eldre. Mor og far synes ofte englebarnet (barnene) ser nydelige ut selv om det eller de ikke ser ut i måneskinn, men det er fordi de er så overlykkelige over at 9 måneder med humørsvingninger for mor og humørsyk partner for far, er over. Så begynner oppdragelsen og kampen om barnehageplasser, og etter hvert frykten for om englebarnet skal bli narkoman. Hvis du lurer på noe mer er det bare å spørre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/207151-barn-blir-til/#findComment-1492997 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goldy79 Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Guttetiss inn i jentetiss, bevegelser, inn, ut, inn, ut, inn, ut. Etter en viss tid, alt fra 3 sekunder til 60 minutter, ejakulerer hannen. Sperm strømmer inn mot hunnens livmor. Så spørs det, da, om gutta til hannen vet å svømme. Mange er ikke levedyktige, men for alt du vet er det en rakker som vil mer enn de andre, og klarer å feste seg til kvinnens egg. Da kan det bli liv! Etter en viss tid begynner kvinnen å svulme opp, brystvortene blir stive, magen vokser. Er jeg gravid, eller er jeg feit? tenker kvinnen. Hun kan være gravid, men enkelte er bare feite. 9 måneder etter et humørhelvete med pms og heftige krangler, kan resultatet komme i form av et jentebarn, et guttebarn, tvillinger eller trillinger. Noe mer enn trillinger er veldig lite vanlig, men kan forekomme. Så klipper far navlestrengen, hvis han forstått er oppegående. Englebarnet ser ikke ut i starten, men det går seg ofte til etter hvert som han eller hun eller alle sammen blir eldre. Mor og far synes ofte englebarnet (barnene) ser nydelige ut selv om det eller de ikke ser ut i måneskinn, men det er fordi de er så overlykkelige over at 9 måneder med humørsvingninger for mor og humørsyk partner for far, er over. Så begynner oppdragelsen og kampen om barnehageplasser, og etter hvert frykten for om englebarnet skal bli narkoman. Hvis du lurer på noe mer er det bare å spørre. hehe den der var bra hehe 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/207151-barn-blir-til/#findComment-1493061 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hallow :o) Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Guttetiss inn i jentetiss, bevegelser, inn, ut, inn, ut, inn, ut. Etter en viss tid, alt fra 3 sekunder til 60 minutter, ejakulerer hannen. Sperm strømmer inn mot hunnens livmor. Så spørs det, da, om gutta til hannen vet å svømme. Mange er ikke levedyktige, men for alt du vet er det en rakker som vil mer enn de andre, og klarer å feste seg til kvinnens egg. Da kan det bli liv! Etter en viss tid begynner kvinnen å svulme opp, brystvortene blir stive, magen vokser. Er jeg gravid, eller er jeg feit? tenker kvinnen. Hun kan være gravid, men enkelte er bare feite. 9 måneder etter et humørhelvete med pms og heftige krangler, kan resultatet komme i form av et jentebarn, et guttebarn, tvillinger eller trillinger. Noe mer enn trillinger er veldig lite vanlig, men kan forekomme. Så klipper far navlestrengen, hvis han forstått er oppegående. Englebarnet ser ikke ut i starten, men det går seg ofte til etter hvert som han eller hun eller alle sammen blir eldre. Mor og far synes ofte englebarnet (barnene) ser nydelige ut selv om det eller de ikke ser ut i måneskinn, men det er fordi de er så overlykkelige over at 9 måneder med humørsvingninger for mor og humørsyk partner for far, er over. Så begynner oppdragelsen og kampen om barnehageplasser, og etter hvert frykten for om englebarnet skal bli narkoman. Hvis du lurer på noe mer er det bare å spørre. *ler* Den var god! Her var det mer lærdom til min seksåring ! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/207151-barn-blir-til/#findComment-1493068 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Guttetiss inn i jentetiss, bevegelser, inn, ut, inn, ut, inn, ut. Etter en viss tid, alt fra 3 sekunder til 60 minutter, ejakulerer hannen. Sperm strømmer inn mot hunnens livmor. Så spørs det, da, om gutta til hannen vet å svømme. Mange er ikke levedyktige, men for alt du vet er det en rakker som vil mer enn de andre, og klarer å feste seg til kvinnens egg. Da kan det bli liv! Etter en viss tid begynner kvinnen å svulme opp, brystvortene blir stive, magen vokser. Er jeg gravid, eller er jeg feit? tenker kvinnen. Hun kan være gravid, men enkelte er bare feite. 9 måneder etter et humørhelvete med pms og heftige krangler, kan resultatet komme i form av et jentebarn, et guttebarn, tvillinger eller trillinger. Noe mer enn trillinger er veldig lite vanlig, men kan forekomme. Så klipper far navlestrengen, hvis han forstått er oppegående. Englebarnet ser ikke ut i starten, men det går seg ofte til etter hvert som han eller hun eller alle sammen blir eldre. Mor og far synes ofte englebarnet (barnene) ser nydelige ut selv om det eller de ikke ser ut i måneskinn, men det er fordi de er så overlykkelige over at 9 måneder med humørsvingninger for mor og humørsyk partner for far, er over. Så begynner oppdragelsen og kampen om barnehageplasser, og etter hvert frykten for om englebarnet skal bli narkoman. Hvis du lurer på noe mer er det bare å spørre. *GAPSKRATTER* Kjempeforklaring 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/207151-barn-blir-til/#findComment-1493434 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Guttetiss inn i jentetiss, bevegelser, inn, ut, inn, ut, inn, ut. Etter en viss tid, alt fra 3 sekunder til 60 minutter, ejakulerer hannen. Sperm strømmer inn mot hunnens livmor. Så spørs det, da, om gutta til hannen vet å svømme. Mange er ikke levedyktige, men for alt du vet er det en rakker som vil mer enn de andre, og klarer å feste seg til kvinnens egg. Da kan det bli liv! Etter en viss tid begynner kvinnen å svulme opp, brystvortene blir stive, magen vokser. Er jeg gravid, eller er jeg feit? tenker kvinnen. Hun kan være gravid, men enkelte er bare feite. 9 måneder etter et humørhelvete med pms og heftige krangler, kan resultatet komme i form av et jentebarn, et guttebarn, tvillinger eller trillinger. Noe mer enn trillinger er veldig lite vanlig, men kan forekomme. Så klipper far navlestrengen, hvis han forstått er oppegående. Englebarnet ser ikke ut i starten, men det går seg ofte til etter hvert som han eller hun eller alle sammen blir eldre. Mor og far synes ofte englebarnet (barnene) ser nydelige ut selv om det eller de ikke ser ut i måneskinn, men det er fordi de er så overlykkelige over at 9 måneder med humørsvingninger for mor og humørsyk partner for far, er over. Så begynner oppdragelsen og kampen om barnehageplasser, og etter hvert frykten for om englebarnet skal bli narkoman. Hvis du lurer på noe mer er det bare å spørre. Så fort guttungen lærer seg å lese skal han plasseres foran PC-en for å lese dette innlegget. Så kan jeg krysse av den biten fra lista over oppdragergjerninger. ;o) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/207151-barn-blir-til/#findComment-1493554 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest midia Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Guttetiss inn i jentetiss, bevegelser, inn, ut, inn, ut, inn, ut. Etter en viss tid, alt fra 3 sekunder til 60 minutter, ejakulerer hannen. Sperm strømmer inn mot hunnens livmor. Så spørs det, da, om gutta til hannen vet å svømme. Mange er ikke levedyktige, men for alt du vet er det en rakker som vil mer enn de andre, og klarer å feste seg til kvinnens egg. Da kan det bli liv! Etter en viss tid begynner kvinnen å svulme opp, brystvortene blir stive, magen vokser. Er jeg gravid, eller er jeg feit? tenker kvinnen. Hun kan være gravid, men enkelte er bare feite. 9 måneder etter et humørhelvete med pms og heftige krangler, kan resultatet komme i form av et jentebarn, et guttebarn, tvillinger eller trillinger. Noe mer enn trillinger er veldig lite vanlig, men kan forekomme. Så klipper far navlestrengen, hvis han forstått er oppegående. Englebarnet ser ikke ut i starten, men det går seg ofte til etter hvert som han eller hun eller alle sammen blir eldre. Mor og far synes ofte englebarnet (barnene) ser nydelige ut selv om det eller de ikke ser ut i måneskinn, men det er fordi de er så overlykkelige over at 9 måneder med humørsvingninger for mor og humørsyk partner for far, er over. Så begynner oppdragelsen og kampen om barnehageplasser, og etter hvert frykten for om englebarnet skal bli narkoman. Hvis du lurer på noe mer er det bare å spørre. Gapskratter!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/207151-barn-blir-til/#findComment-1493583 Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Guttetiss inn i jentetiss, bevegelser, inn, ut, inn, ut, inn, ut. Etter en viss tid, alt fra 3 sekunder til 60 minutter, ejakulerer hannen. Sperm strømmer inn mot hunnens livmor. Så spørs det, da, om gutta til hannen vet å svømme. Mange er ikke levedyktige, men for alt du vet er det en rakker som vil mer enn de andre, og klarer å feste seg til kvinnens egg. Da kan det bli liv! Etter en viss tid begynner kvinnen å svulme opp, brystvortene blir stive, magen vokser. Er jeg gravid, eller er jeg feit? tenker kvinnen. Hun kan være gravid, men enkelte er bare feite. 9 måneder etter et humørhelvete med pms og heftige krangler, kan resultatet komme i form av et jentebarn, et guttebarn, tvillinger eller trillinger. Noe mer enn trillinger er veldig lite vanlig, men kan forekomme. Så klipper far navlestrengen, hvis han forstått er oppegående. Englebarnet ser ikke ut i starten, men det går seg ofte til etter hvert som han eller hun eller alle sammen blir eldre. Mor og far synes ofte englebarnet (barnene) ser nydelige ut selv om det eller de ikke ser ut i måneskinn, men det er fordi de er så overlykkelige over at 9 måneder med humørsvingninger for mor og humørsyk partner for far, er over. Så begynner oppdragelsen og kampen om barnehageplasser, og etter hvert frykten for om englebarnet skal bli narkoman. Hvis du lurer på noe mer er det bare å spørre. Kongesvar! haha utrolig bra! :-D 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/207151-barn-blir-til/#findComment-1494110 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Persille Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Guttetiss inn i jentetiss, bevegelser, inn, ut, inn, ut, inn, ut. Etter en viss tid, alt fra 3 sekunder til 60 minutter, ejakulerer hannen. Sperm strømmer inn mot hunnens livmor. Så spørs det, da, om gutta til hannen vet å svømme. Mange er ikke levedyktige, men for alt du vet er det en rakker som vil mer enn de andre, og klarer å feste seg til kvinnens egg. Da kan det bli liv! Etter en viss tid begynner kvinnen å svulme opp, brystvortene blir stive, magen vokser. Er jeg gravid, eller er jeg feit? tenker kvinnen. Hun kan være gravid, men enkelte er bare feite. 9 måneder etter et humørhelvete med pms og heftige krangler, kan resultatet komme i form av et jentebarn, et guttebarn, tvillinger eller trillinger. Noe mer enn trillinger er veldig lite vanlig, men kan forekomme. Så klipper far navlestrengen, hvis han forstått er oppegående. Englebarnet ser ikke ut i starten, men det går seg ofte til etter hvert som han eller hun eller alle sammen blir eldre. Mor og far synes ofte englebarnet (barnene) ser nydelige ut selv om det eller de ikke ser ut i måneskinn, men det er fordi de er så overlykkelige over at 9 måneder med humørsvingninger for mor og humørsyk partner for far, er over. Så begynner oppdragelsen og kampen om barnehageplasser, og etter hvert frykten for om englebarnet skal bli narkoman. Hvis du lurer på noe mer er det bare å spørre. Du burde vurdere å bli skribent 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/207151-barn-blir-til/#findComment-1494940 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Guttetiss inn i jentetiss, bevegelser, inn, ut, inn, ut, inn, ut. Etter en viss tid, alt fra 3 sekunder til 60 minutter, ejakulerer hannen. Sperm strømmer inn mot hunnens livmor. Så spørs det, da, om gutta til hannen vet å svømme. Mange er ikke levedyktige, men for alt du vet er det en rakker som vil mer enn de andre, og klarer å feste seg til kvinnens egg. Da kan det bli liv! Etter en viss tid begynner kvinnen å svulme opp, brystvortene blir stive, magen vokser. Er jeg gravid, eller er jeg feit? tenker kvinnen. Hun kan være gravid, men enkelte er bare feite. 9 måneder etter et humørhelvete med pms og heftige krangler, kan resultatet komme i form av et jentebarn, et guttebarn, tvillinger eller trillinger. Noe mer enn trillinger er veldig lite vanlig, men kan forekomme. Så klipper far navlestrengen, hvis han forstått er oppegående. Englebarnet ser ikke ut i starten, men det går seg ofte til etter hvert som han eller hun eller alle sammen blir eldre. Mor og far synes ofte englebarnet (barnene) ser nydelige ut selv om det eller de ikke ser ut i måneskinn, men det er fordi de er så overlykkelige over at 9 måneder med humørsvingninger for mor og humørsyk partner for far, er over. Så begynner oppdragelsen og kampen om barnehageplasser, og etter hvert frykten for om englebarnet skal bli narkoman. Hvis du lurer på noe mer er det bare å spørre. Denne forklaringen koste jeg meg virkelig med. Du skulle skrevet bok om sånne saker du. Tipper det hadde blitt en morsom bok :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/207151-barn-blir-til/#findComment-1494958 Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaime Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 he, he det min datter på åtte skal også adoptere pga Smertene:) Jeg sa også det da jeg var 5; er nå 30 og mener det enda, bortsett fra at jeg ikke vil adoptere heller. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/207151-barn-blir-til/#findComment-1495820 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Guttetiss inn i jentetiss, bevegelser, inn, ut, inn, ut, inn, ut. Etter en viss tid, alt fra 3 sekunder til 60 minutter, ejakulerer hannen. Sperm strømmer inn mot hunnens livmor. Så spørs det, da, om gutta til hannen vet å svømme. Mange er ikke levedyktige, men for alt du vet er det en rakker som vil mer enn de andre, og klarer å feste seg til kvinnens egg. Da kan det bli liv! Etter en viss tid begynner kvinnen å svulme opp, brystvortene blir stive, magen vokser. Er jeg gravid, eller er jeg feit? tenker kvinnen. Hun kan være gravid, men enkelte er bare feite. 9 måneder etter et humørhelvete med pms og heftige krangler, kan resultatet komme i form av et jentebarn, et guttebarn, tvillinger eller trillinger. Noe mer enn trillinger er veldig lite vanlig, men kan forekomme. Så klipper far navlestrengen, hvis han forstått er oppegående. Englebarnet ser ikke ut i starten, men det går seg ofte til etter hvert som han eller hun eller alle sammen blir eldre. Mor og far synes ofte englebarnet (barnene) ser nydelige ut selv om det eller de ikke ser ut i måneskinn, men det er fordi de er så overlykkelige over at 9 måneder med humørsvingninger for mor og humørsyk partner for far, er over. Så begynner oppdragelsen og kampen om barnehageplasser, og etter hvert frykten for om englebarnet skal bli narkoman. Hvis du lurer på noe mer er det bare å spørre. Hehehe... så BRA skrevet! Det er nok akkurat sånn det er for enkelte... Hatten av for gullkornene dine innimellom, altså! :-D 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/207151-barn-blir-til/#findComment-1506336 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.