org Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Hei! Jeg trenger hjelp! På tre uker skal jeg lære meg 6 sanger (ikke utenat, men dog) på piano. Noen som har noen (enkleste av de) enkle de kan tipse meg om? Der akkordene er veeeldig lette og der de ikke skifter så skrekkelig fort? Jeg klarer ikke å koordinere, iallefall ikke fort nok! Det har ingenting å si hvilke sanger det er, men jeg må kunne finne pianonoter til dem! Hjelp, hjelp og hjelp! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Du har ikke Den Store Barnesangboka? Der er det masse lette sanger med enkel besifring. 0 Siter
org Skrevet 21. november 2005 Forfatter Skrevet 21. november 2005 Du har ikke Den Store Barnesangboka? Der er det masse lette sanger med enkel besifring. Skal på biblioteket i morra, så mye er helt sikkert! Takk for tipset! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 "Lisa gikk til skolen" kan til og med jeg ;-) "Fader Jakob" bør vel også være lett? 0 Siter
Lucretia Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 En sang jeg synes er lett å spille på piano: "Til Ludvig" (anita skorgan) Hva med julesanger? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.