Gå til innhold

Et viktig valg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

De barnebarna jeg eventuelt skulle fortelle om en tur til vil da være noen andre barnebarn en om jeg blir i Norge.

Det er mange, mange år siden jeg bodde hjemme hos mamma.

Jeg har ikke tenkt å reise til 1500-tallet eller slummen i Afrika, så de har nok internett og telefon, men det er ikke det jeg gråter over å forlate.

Jeg tipper det er like mange ikke-hvite her som der jeg måtte dra, og kebab er det verste jeg vet, norsk eller ikke.

Men for all del, jeg tar det hysterisk morsomme poenget ditt.

Du griner over å forlate en drittsekk og en katt.

At du i det hele tatt vurderer for og imot er ganske utrolig.

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

15

• Lips1365380508

5

• Klara Q

4

• jubalong70

3

Mest aktive i denne tråden

Lips1365380508
Skrevet

De barnebarna jeg eventuelt skulle fortelle om en tur til vil da være noen andre barnebarn en om jeg blir i Norge.

Det er mange, mange år siden jeg bodde hjemme hos mamma.

Jeg har ikke tenkt å reise til 1500-tallet eller slummen i Afrika, så de har nok internett og telefon, men det er ikke det jeg gråter over å forlate.

Jeg tipper det er like mange ikke-hvite her som der jeg måtte dra, og kebab er det verste jeg vet, norsk eller ikke.

Men for all del, jeg tar det hysterisk morsomme poenget ditt.

Så du har enda ikke bestemt deg? ;o)

Skrevet

Du skal dra!!! Senere kommer du mest sannsynlig til å angre hvis du lar denne sjansen gå fra deg!

God tur :-)

Skrevet

Så du har enda ikke bestemt deg? ;o)

Hm.. jeg har nesten bestemt meg for å dra. Jeg sa ihvertfall hvor jeg hadde lyst å dra, og hva jeg ville gjøre, og de skal forsøke å finne noe.

Lillepus har aldri vært så kosete og kjærlig som idag, og eksen min har grått for første gang så lenge jeg har kjent ham.

Men jeg drar nok..

Skrevet

Om du finner noen som vil ta over hybelen så kan du helt sikkert bli løst fra den kontrakten også. Så slipper du å betale på den.

Ja, det vet jeg er en mulighet, men det må være ei jente, og jeg kjenner ikke så mange her. Men tenkte jeg skulle henge opp litt lapper rundtom =)

Lips1365380508
Skrevet

Hm.. jeg har nesten bestemt meg for å dra. Jeg sa ihvertfall hvor jeg hadde lyst å dra, og hva jeg ville gjøre, og de skal forsøke å finne noe.

Lillepus har aldri vært så kosete og kjærlig som idag, og eksen min har grått for første gang så lenge jeg har kjent ham.

Men jeg drar nok..

Det er bra!! :o)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Men jeg drar nok..

"Men jeg drar nok.. "

Flott, DarkPink! Jeg logget meg på dol i dag for å se hva du bestemte deg for.

Kos deg masse med pus i jula og dra med god samvittighet over nyttår :-)

Gjest kalendria
Skrevet

Reis!

Mine utenlandsopphold angrer jeg ikke på, synes det er de som har utviklet meg mest som menneske.

Synes ikek du har gode nok grunner for å bli. Typen bør du nok komme deg vekk fra - det er du tydligvis enig i - og katten blir tatt hånd om.

Du har fått en gylden sjangse! Grip den!!!

Lykke til med valget :)

Skrevet

Ja! Go for it! Heldiggris!

Husk: det er bedre å angre på noe man _har_ gjort enn noe man _ikke_ har gjort.

Dessuten kommer du sannsynligvis ikke til å angre uansett :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...