nick Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 De barnebarna jeg eventuelt skulle fortelle om en tur til vil da være noen andre barnebarn en om jeg blir i Norge. Det er mange, mange år siden jeg bodde hjemme hos mamma. Jeg har ikke tenkt å reise til 1500-tallet eller slummen i Afrika, så de har nok internett og telefon, men det er ikke det jeg gråter over å forlate. Jeg tipper det er like mange ikke-hvite her som der jeg måtte dra, og kebab er det verste jeg vet, norsk eller ikke. Men for all del, jeg tar det hysterisk morsomme poenget ditt. Du griner over å forlate en drittsekk og en katt. At du i det hele tatt vurderer for og imot er ganske utrolig. 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 De barnebarna jeg eventuelt skulle fortelle om en tur til vil da være noen andre barnebarn en om jeg blir i Norge. Det er mange, mange år siden jeg bodde hjemme hos mamma. Jeg har ikke tenkt å reise til 1500-tallet eller slummen i Afrika, så de har nok internett og telefon, men det er ikke det jeg gråter over å forlate. Jeg tipper det er like mange ikke-hvite her som der jeg måtte dra, og kebab er det verste jeg vet, norsk eller ikke. Men for all del, jeg tar det hysterisk morsomme poenget ditt. Så du har enda ikke bestemt deg? ;o) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Du skal dra!!! Senere kommer du mest sannsynlig til å angre hvis du lar denne sjansen gå fra deg! God tur :-) 0 Siter
DarkPink Skrevet 21. november 2005 Forfatter Skrevet 21. november 2005 Så du har enda ikke bestemt deg? ;o) Hm.. jeg har nesten bestemt meg for å dra. Jeg sa ihvertfall hvor jeg hadde lyst å dra, og hva jeg ville gjøre, og de skal forsøke å finne noe. Lillepus har aldri vært så kosete og kjærlig som idag, og eksen min har grått for første gang så lenge jeg har kjent ham. Men jeg drar nok.. 0 Siter
DarkPink Skrevet 21. november 2005 Forfatter Skrevet 21. november 2005 Om du finner noen som vil ta over hybelen så kan du helt sikkert bli løst fra den kontrakten også. Så slipper du å betale på den. Ja, det vet jeg er en mulighet, men det må være ei jente, og jeg kjenner ikke så mange her. Men tenkte jeg skulle henge opp litt lapper rundtom =) 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Hm.. jeg har nesten bestemt meg for å dra. Jeg sa ihvertfall hvor jeg hadde lyst å dra, og hva jeg ville gjøre, og de skal forsøke å finne noe. Lillepus har aldri vært så kosete og kjærlig som idag, og eksen min har grått for første gang så lenge jeg har kjent ham. Men jeg drar nok.. Det er bra!! ) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Hm.. jeg har nesten bestemt meg for å dra. Jeg sa ihvertfall hvor jeg hadde lyst å dra, og hva jeg ville gjøre, og de skal forsøke å finne noe. Lillepus har aldri vært så kosete og kjærlig som idag, og eksen min har grått for første gang så lenge jeg har kjent ham. Men jeg drar nok.. "Men jeg drar nok.. " Flott, DarkPink! Jeg logget meg på dol i dag for å se hva du bestemte deg for. Kos deg masse med pus i jula og dra med god samvittighet over nyttår :-) 0 Siter
Gjest kalendria Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Reis! Mine utenlandsopphold angrer jeg ikke på, synes det er de som har utviklet meg mest som menneske. Synes ikek du har gode nok grunner for å bli. Typen bør du nok komme deg vekk fra - det er du tydligvis enig i - og katten blir tatt hånd om. Du har fått en gylden sjangse! Grip den!!! Lykke til med valget 0 Siter
Patsi Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Ja! Go for it! Heldiggris! Husk: det er bedre å angre på noe man _har_ gjort enn noe man _ikke_ har gjort. Dessuten kommer du sannsynligvis ikke til å angre uansett :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.