Gå til innhold

Buzz på playstation...

Anbefalte innlegg

Gjest julehandel
Skrevet

Noen som har prøvd?

Hvordan er det?

Passer det best for voksne eller barn?

Skrevet

Har bare prøvd med voksne - veldig gøy! Nå er ikke jeg noen playstation-spiller, men dette passer veldig godt også for oss som vanligvis ikke spiller tv-spill...

Men noen av spørsmålene er ganske vanskelige, så du bør nok ha levd noen år...

Gjest Play2Learn
Skrevet

Buzz er for voksne! Man bør ha peiling på populærmusikk fra de siste 30-40 årene for å svare på spørsmålene, noe jeg ikke tror dagens barn har så mye peiling på. Det kommer etterhvert Buzz film og sport, og dersom de forsetter å melke kua så kommer det sikkert et buzz-spill for barn også...

Skrevet

Det er for både voksne og barn, meg og sønnen min syns det var kjempegøy begge to. Spørsmålene er veldig variert, passer for de fleste vil jeg si.

Skrevet

Kjempegøy, men vil si man må være 13-14 for å ha sjangs til å henge med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...