Gå til innhold

ARG!

Gjest trultemor25

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor25
Skrevet

Jeg fant frem noe godteri, putta det fint i en skål, helte i et glass med brus og satte meg med en sukk ned i sofaen. Jeg har holdt på i hele dag, med litt husarbeid som klesvask og klesbretting, middagslaging, rydding, skifting på seng, ærender som en tur i banken, til gullsmed, til apotek, time hos fysio med vesla, og det å holdt på med en 4 mnd baby hele dagen.

Jeg: "Nå har jeg virkelig fortjent å kose meg litt og slappe av!" Sambo: "Hmm? Jasså? Hvorfor det?"

ARG!!

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• yellow

9

• Glimtipper

3

• Petrine Eiffel

2

• Aryane

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Om dette er det bare èn ting å si: Han må dø.

Eller IHVERTFALL nektes å smake!!!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Shit! Han fortjener full

utfrysning resten av kvelden. Og null godis ;)

Gjest trultemor25
Skrevet

Shit! Han fortjener full

utfrysning resten av kvelden. Og null godis ;)

Heh. Godis får han hvertfall ikke! Selv om han hadde likt sjokolade, så hadde han ikke fått en smule!! Han pleier som regel ikke å sikle på sjokoladen min nemlig..

Gjest trultemor25
Skrevet

Om dette er det bare èn ting å si: Han må dø.

Eller IHVERTFALL nektes å smake!!!

Jepp.. smak nektes!! Jeg sitter her med godteskåla mi og ser på top model finalen. Har fulgt med hele veien jeg. Heia Norge!

Skrevet

Typisk mannfolk....what more can say?

...can I say...skulle det selvfølgelig stå

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Det der har min samboer gjort med meg noen ganger og. Jeg har holdt på å gå i strupen på han. Da begynner en å lure på hva som er vitsen med å stresse med alt. En får bare lyst å drite i det

Gjest trultemor25
Skrevet

Typisk mannfolk....what more can say?

Det er så provoserende!

Gjest trultemor25
Skrevet

Det der har min samboer gjort med meg noen ganger og. Jeg har holdt på å gå i strupen på han. Da begynner en å lure på hva som er vitsen med å stresse med alt. En får bare lyst å drite i det

Ja, ingenting blir sett eller lagt merke til. Men jeg skal si deg det blir lagt merke til hvis man IKKE gjør noe!

Skrevet

Han reagerer vel sånn fordi de fleste gjør det du regner opp i tillegg til full jobb utenfor hjemmet.

Gjest trultemor25
Skrevet

Han reagerer vel sånn fordi de fleste gjør det du regner opp i tillegg til full jobb utenfor hjemmet.

Da lurer jeg på åssen jobb folk har, for jeg har holdt på i hele dag fra klokka 9.

Gjest snøball
Skrevet

Nei, ingen gjør vel ALT på en dag mens de er på jobb til klokka 4. De fordeler det til flere dager, eller tar det i helgene... Hun gjorde jo nesten alt man gjør i et hus, utenom å vaske vinduene da. + sikkert andre småting.

Skrevet

Da lurer jeg på åssen jobb folk har, for jeg har holdt på i hele dag fra klokka 9.

Jeg er delvis alenemor til to og jobber i 80% stilling. Ingen andre gjør de tingene du nevner for meg så jeg må gjøre det selv ja.

Men jeg gjør ikke alt det der på en og samme dag da.

Gjest trultemor25
Skrevet

Jeg er delvis alenemor til to og jobber i 80% stilling. Ingen andre gjør de tingene du nevner for meg så jeg må gjøre det selv ja.

Men jeg gjør ikke alt det der på en og samme dag da.

Du har det sikkert slitsomt du, men jeg er ikke ute etter å sammenlikne og se hvem som har det "værst" eller noe i den duren. Jeg var/er bare veldig sliten etter dagens gjøremål, ryggen verker, trøttheten river meg i øyelokka og bekkenløsninga gir meg en hilsen i ny og ne. Jeg synes det bare var så skuffende og provoserende at sambo ikke ser det jeg gjør. Jeg følte meg så flink da jeg satt meg ned i kveld " i dag har jeg vært flink og fått gjort unna masse" og da er det jo nesten sårende at det ikke har blitt lagt merke til, at jeg ikke har fått "så flink du er" eller "er så stolt av deg". Man føler seg så mye bedre da. Men noe sånt noe har jeg ikke fått. Måtte bare ha et lite utbrudd ang det.

Skrevet

mmm...syns ikke det han sa var så ille jeg da........

...dvs....syns ikke det du har skrevt var så mye at du virkelig må spesifiserer at du fortjener å slappe av.....

Gjest trultemor25
Skrevet

mmm...syns ikke det han sa var så ille jeg da........

...dvs....syns ikke det du har skrevt var så mye at du virkelig må spesifiserer at du fortjener å slappe av.....

Vel det synes jeg etter åssen jeg føler meg i kroppen..

Skrevet

Vel det synes jeg etter åssen jeg føler meg i kroppen..

Åssen kan du føle deg så utslitt i kroppen av det a?

bare lurer jeg....isåfall kommer du til å slite når fødselspermisjonen er over, og arbeidsliver begynner igjen....

Skrevet

bare lurer jeg....isåfall kommer du til å slite når fødselspermisjonen er over, og arbeidsliver begynner igjen....

I all verden, så positiv vi var da...

"................................................."

Gjest mirakel*2?
Skrevet

hmmm....har du hatt baby selv? En kan bli ganske så utslitt av bare det å ha en baby i hus

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...