Lillemus Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Ungene er i seng, det er stille og fredelig, jeg har en kopp te, hjemmebakte pepperkaker og den siste Harry Potter-boka. Joda, jeg vet om andre måter å ha det enda mer koselig på, men jeg har det ikke så aller verst lell! ;o) Ha en fin kveld dere også! ) 0 Siter
amber sun Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Jeg skal se film igjen ikveld. *s* Det er kos syns jeg. Elsker å se film! Film og vin er en bra kombinasjon. Ha en fin kveld du og. 0 Siter
Freya Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Det hørtes hyggelig ut! Jeg har grandis i ovnen, og skal kose meg med Tufte, grandis og kattene. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Hørtes deilig ut! Tror jammen meg jeg skal lage meg en kopp te, og krype under pleddet jeg også. Kos deg videre! 0 Siter
Aryane Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Sånne kvelder er deilig innimellom, og Harry Potter er jo gøy da. Vi så filmen på fredag, men den nye boken har jeg ikke kommet til enda! Ha en fortsatt fin kveld! 0 Siter
Hønemoren Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Og jeg har hatt "helaften" på videregående skole med fag og atter fag....., det var rådgivning om valg av fag til neste år og varte hele kvelden. Blir vel en mere avslappende kveld imorgen, må jo stille opp for barna..! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Da hadde du en deilig kveld i går! Men det var en ting du manglet: Fyr på peisen! Knitring og synet av det skiftende lyset fra flammene gir meg en egen ro... Jeg har kjøpt Harry Potter boka, men foreløbig er det mannen min som leser den høyt for sønnen min. Lurer på om ikke jeg skal lure meg til å smug-lese i den inni mellom, ellers blir det altfor lenge å vente. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.