Gå til innhold

Når skal jeg gjøre fremstøt daaa???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folks!!

Jeg har gått på et AMO-kurs i regi av aetat fordi jeg ikke har fått meg fast jobb dessverre:( kun diverse vikariat.

Gjennom det kurset så har vi hatt en del praksis. Jeg har en god del høyere utdanning som går på media, men ikke direkte journalist utdanning (selv om jeg har lært å skrive :))

Altså..Jeg har gjennom kurset nå i to måneder skrevet for en avis, og redaktøre gir uttrykk for at hun er meget fornøyd med arbeidet mitt. Men jeg skriver selvfølgelig gratis. Så vidt jeg vet er jeg den eneste personen i den største byen i fylket her, som skriver for avisen (Den ble startet for et år siden ca.)

Det jeg gjør nå, er å prøve så gooodt jeg kan å gjøre meg uunværlig. Skrive bra artikler fra byen. Slik at jeg kan få jobb etterpå. Fordi det ER muligheter.

Nå skal jeg ha praksis i avisa OG på en ungdomsskole i to måneder Menneh.. NÅR tror dere at jeg bør gjøre fremstøt, evnt, hvordan gå frem for å få noe videre? Og hvordan? Noen forslag? Kan det være lurt å gå gjennom aetat videre, siden dette er en nystartet avis? (Jeg er jo avhengig også av å gå opp i lønn snart, ikk sant)¨

Tips? Råd?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...