Gå til innhold

barnetv i desember

Anbefalte innlegg

Gjest detersnartjul:D
Skrevet

noen som vet hva som skal gå? jeg vil ha skomakergata! :)

;)

og hva skal gå på de andre kanalene?

Skrevet

På Barne TV på NRK blir det Jul i Blåfjell, ville helst hatt skomakergata jeg og.

Skrevet

På Barne TV på NRK blir det Jul i Blåfjell, ville helst hatt skomakergata jeg og.

ok, men det er jo koselig det og;)

men jeg har liksom den skomakergata-tradisjonen fra jeg var barn selv, så jeg hadde et håp:)

Skrevet

Kid'sene her i huset ønsker seg også Skomakergata (de er 5 og 7 år). Eldstemann er lei av Blåfjell..

Skrevet

men jeg har liksom den skomakergata-tradisjonen fra jeg var barn selv, så jeg hadde et håp:)

Ja jeg også, men vi har hele seien på video, så vi får nok sett den uansett

Skrevet

Kid'sene her i huset ønsker seg også Skomakergata (de er 5 og 7 år). Eldstemann er lei av Blåfjell..

Minsten min har aldri likt Blåfjell, men han har luen og den fant han frem i dag, kanskje det fenger mer i år?

Skrevet

Jul i Skomakergata skulle da ikke sendes noe mer det? Var det ikke derfor det kom ut på dvd for et år eller to siden?

Gjest MÅNETOPPEN er det !
Skrevet

Næhæi det er det ikke det så, det er Månetoppen som kommer i år, neste år kommer det adventskalender med Linus i svingen.

Skrevet

Jul i Skomakergata skulle da ikke sendes noe mer det? Var det ikke derfor det kom ut på dvd for et år eller to siden?

Jul i Skomakergata kom på video for mange år siden, den har gått på tv etter det.

Hørte også at den har gått for siste gang på tv, ikke lenge etterpå kom det kontramelding om det, så det er jo lov å håpe.

Skrevet

Ja jeg også, men vi har hele seien på video, så vi får nok sett den uansett

månetoppen? æsj... det er så kjedelig... :s

jo jeg har også hørt at skomakergata ikke sla komme/skal komme...frem og tilbake der ja... :)

Skrevet

Lurer på om Skomakergata er å få kjøpt enda som video eller dvd. Så den som video tidligere.

Jeg tok opp alle programmene en desember for mange år siden og vi har like stor glede av den nå som dengang. Er så koselig program for både barn og voksen synes jeg.

Gjest detdersnartjul:D
Skrevet

Lurer på om Skomakergata er å få kjøpt enda som video eller dvd. Så den som video tidligere.

Jeg tok opp alle programmene en desember for mange år siden og vi har like stor glede av den nå som dengang. Er så koselig program for både barn og voksen synes jeg.

ja jeg har ikke barn selv. men koser meg med tantebarn og skomakergata:)

Skrevet

Næhæi det er det ikke det så, det er Månetoppen som kommer i år, neste år kommer det adventskalender med Linus i svingen.

Har jeg tatt så feil? Var sikker på jeg så at de solgte blånisse kalender i butikken, eller er det blånisser på månetoppen og? Kan ikke huske å ha sett det

Skrevet

*sukk*

Skomakergata, ja.... Det er ingen julebarnetv'er som slår den... Sist den ble vist var jeg spent på ungenes reaksjoner. Jeg hadde fått det for meg at dagens unger ikke synes det er nok action i Skomakergata... Spør jeg ungene mine (5 og 8 år) hvilken Barnetv de vil se omigjen, så er det faktisk Skomakergata:-)

Jeg mener å huske at det var siste gang de ville vise Skomakergata på TV sist den gikk :-(

Skrevet

Har jeg tatt så feil? Var sikker på jeg så at de solgte blånisse kalender i butikken, eller er det blånisser på månetoppen og? Kan ikke huske å ha sett det

Masse blånisser på Månetoppen. Det er en langdryg affære med blånisser og rødnisser som krangler om hvem som er best og en laaaaang innledning til en avslutning som ikke kommer på en måte.

Men jeg er muligens ikke målgruppen...

Skrevet

jeg mener på at det er blånisser på månetoppen .rødnissene er jo noe annet igjen..eller ikke? jeg trodde månetoppen var der de "møttes"--;)

Skrevet

jeg mener på at det er blånisser på månetoppen .rødnissene er jo noe annet igjen..eller ikke? jeg trodde månetoppen var der de "møttes"--;)

Mener å huske at de møttes lillejulaften, .... huff så fort vi glemmer :o)

Aryane har iallefall rett, det er da noen blånisser med i Månetoppen :o).

Skrevet

Masse blånisser på Månetoppen. Det er en langdryg affære med blånisser og rødnisser som krangler om hvem som er best og en laaaaang innledning til en avslutning som ikke kommer på en måte.

Men jeg er muligens ikke målgruppen...

Ja jeg sjekket på nett nå, og det var det jeg mente, om det heter månetoppen eller blåfjell blir ett fett for meg, har ikke helt sansen, men minsten fikk boken om Storm og Jentungen i bokklubben for et par år siden, så den måtte vi lese, men det fenget ikke ham noe særlig heller.

Skrevet

Mener å huske at de møttes lillejulaften, .... huff så fort vi glemmer :o)

Aryane har iallefall rett, det er da noen blånisser med i Månetoppen :o).

De møttes lenge før lille julaften. De kom frem til Grånissen lille julaften vel?

Skrevet

De møttes lenge før lille julaften. De kom frem til Grånissen lille julaften vel?

Du har helt sikkert rett Lillemus, hukommelsen er ikke alltid på min side :o).

Årets julekalender er iallefall Månetoppen, "sånn er det med den saken", sier vel nissemor ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...