Gjest detersnartjul:D Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 noen som vet hva som skal gå? jeg vil ha skomakergata! og hva skal gå på de andre kanalene? 0 Siter
Aryane Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 På Barne TV på NRK blir det Jul i Blåfjell, ville helst hatt skomakergata jeg og. 0 Siter
Gjest detersnartjul:D Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 På Barne TV på NRK blir det Jul i Blåfjell, ville helst hatt skomakergata jeg og. ok, men det er jo koselig det og;) men jeg har liksom den skomakergata-tradisjonen fra jeg var barn selv, så jeg hadde et håp:) 0 Siter
mensana Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 På Barne TV på NRK blir det Jul i Blåfjell, ville helst hatt skomakergata jeg og. Kid'sene her i huset ønsker seg også Skomakergata (de er 5 og 7 år). Eldstemann er lei av Blåfjell.. 0 Siter
Aryane Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 ok, men det er jo koselig det og;) men jeg har liksom den skomakergata-tradisjonen fra jeg var barn selv, så jeg hadde et håp:) Ja jeg også, men vi har hele seien på video, så vi får nok sett den uansett 0 Siter
Aryane Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Kid'sene her i huset ønsker seg også Skomakergata (de er 5 og 7 år). Eldstemann er lei av Blåfjell.. Minsten min har aldri likt Blåfjell, men han har luen og den fant han frem i dag, kanskje det fenger mer i år? 0 Siter
Line Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 ok, men det er jo koselig det og;) men jeg har liksom den skomakergata-tradisjonen fra jeg var barn selv, så jeg hadde et håp:) Jul i Skomakergata skulle da ikke sendes noe mer det? Var det ikke derfor det kom ut på dvd for et år eller to siden? 0 Siter
Gjest MÅNETOPPEN er det ! Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 På Barne TV på NRK blir det Jul i Blåfjell, ville helst hatt skomakergata jeg og. Næhæi det er det ikke det så, det er Månetoppen som kommer i år, neste år kommer det adventskalender med Linus i svingen. 0 Siter
Gjest MÅNETOPPEN er det ! Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Jul i Skomakergata skulle da ikke sendes noe mer det? Var det ikke derfor det kom ut på dvd for et år eller to siden? Jul i Skomakergata kom på video for mange år siden, den har gått på tv etter det. Hørte også at den har gått for siste gang på tv, ikke lenge etterpå kom det kontramelding om det, så det er jo lov å håpe. 0 Siter
Gjest detersnartjul:D Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Ja jeg også, men vi har hele seien på video, så vi får nok sett den uansett månetoppen? æsj... det er så kjedelig... :s jo jeg har også hørt at skomakergata ikke sla komme/skal komme...frem og tilbake der ja... 0 Siter
Hønemoren Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Lurer på om Skomakergata er å få kjøpt enda som video eller dvd. Så den som video tidligere. Jeg tok opp alle programmene en desember for mange år siden og vi har like stor glede av den nå som dengang. Er så koselig program for både barn og voksen synes jeg. 0 Siter
Gjest detdersnartjul:D Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Lurer på om Skomakergata er å få kjøpt enda som video eller dvd. Så den som video tidligere. Jeg tok opp alle programmene en desember for mange år siden og vi har like stor glede av den nå som dengang. Er så koselig program for både barn og voksen synes jeg. ja jeg har ikke barn selv. men koser meg med tantebarn og skomakergata:) 0 Siter
Aryane Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Næhæi det er det ikke det så, det er Månetoppen som kommer i år, neste år kommer det adventskalender med Linus i svingen. Har jeg tatt så feil? Var sikker på jeg så at de solgte blånisse kalender i butikken, eller er det blånisser på månetoppen og? Kan ikke huske å ha sett det 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 *sukk* Skomakergata, ja.... Det er ingen julebarnetv'er som slår den... Sist den ble vist var jeg spent på ungenes reaksjoner. Jeg hadde fått det for meg at dagens unger ikke synes det er nok action i Skomakergata... Spør jeg ungene mine (5 og 8 år) hvilken Barnetv de vil se omigjen, så er det faktisk Skomakergata:-) Jeg mener å huske at det var siste gang de ville vise Skomakergata på TV sist den gikk :-( 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Har jeg tatt så feil? Var sikker på jeg så at de solgte blånisse kalender i butikken, eller er det blånisser på månetoppen og? Kan ikke huske å ha sett det Masse blånisser på Månetoppen. Det er en langdryg affære med blånisser og rødnisser som krangler om hvem som er best og en laaaaang innledning til en avslutning som ikke kommer på en måte. Men jeg er muligens ikke målgruppen... 0 Siter
Gjest detersnartjul:D Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Har jeg tatt så feil? Var sikker på jeg så at de solgte blånisse kalender i butikken, eller er det blånisser på månetoppen og? Kan ikke huske å ha sett det jeg mener på at det er blånisser på månetoppen .rødnissene er jo noe annet igjen..eller ikke? jeg trodde månetoppen var der de "møttes"-- 0 Siter
Gjest MÅNETOPPEN er det ! Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 jeg mener på at det er blånisser på månetoppen .rødnissene er jo noe annet igjen..eller ikke? jeg trodde månetoppen var der de "møttes"-- Mener å huske at de møttes lillejulaften, .... huff så fort vi glemmer ) Aryane har iallefall rett, det er da noen blånisser med i Månetoppen ). 0 Siter
Aryane Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Masse blånisser på Månetoppen. Det er en langdryg affære med blånisser og rødnisser som krangler om hvem som er best og en laaaaang innledning til en avslutning som ikke kommer på en måte. Men jeg er muligens ikke målgruppen... Ja jeg sjekket på nett nå, og det var det jeg mente, om det heter månetoppen eller blåfjell blir ett fett for meg, har ikke helt sansen, men minsten fikk boken om Storm og Jentungen i bokklubben for et par år siden, så den måtte vi lese, men det fenget ikke ham noe særlig heller. 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Mener å huske at de møttes lillejulaften, .... huff så fort vi glemmer ) Aryane har iallefall rett, det er da noen blånisser med i Månetoppen ). De møttes lenge før lille julaften. De kom frem til Grånissen lille julaften vel? 0 Siter
Gjest MÅNETOPPEN er det ! Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 De møttes lenge før lille julaften. De kom frem til Grånissen lille julaften vel? Du har helt sikkert rett Lillemus, hukommelsen er ikke alltid på min side ). Årets julekalender er iallefall Månetoppen, "sånn er det med den saken", sier vel nissemor ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.