Gå til innhold

Hva er det med Mariah Carey?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har da det meste man kan be om, allikevel skifter jeg kanal når utysket dukker smilende opp.

Shakira derimot må gjerne fortsette å gni seg inn med motorolje eller sitte i dusjen iført ikke så mye. Hot!

Nicole Kidman har klatret opp på topp 10 lista etter "The Interpreter". Aldi vært noen stor fan før nå. Veldig søt.

Alt dette mens vi venter på Kylie.

Vil jeg frem til noe? Nei.

Skrevet

Hehe, jeg synes også Mariah Carey virker litt "rar" på en måte. Jeg har fått det for meg at hun har dårlig ånde, men aner ikke hvorfor *ler av meg selv*

Forresten så jeg henne på Oprah Winfrey-show på TV her forleden og der gav hun et positivt inntrykk :-)

Skrevet

Ja, hva er det med Mariah? Hun er liksom en miks av Pia Haraldsen og Mia Gundersen for å si det på norsk. En alltid smilende, syngende ekkel ting som er veldig bevisst på hvor kamera befinner seg.

De andre er fine. Særlig Nicole Kidman, synes jeg.

Skrevet

Enig med du.

Det er noe uforklarlig ekkelt med den dama...isj.

Har overhode ingen problemer med de andre du nevnte.

Gjest papirtiger
Skrevet

ARg, Mariah Carey er veeeldig høyt opp på listen over artister jeg hater.

Celinie Dion, Mariah Carey, Whitney Houston, Snop doggy (eller hva pokker han enn heter).. Og sikkert andre hyledamer jeg har fortrengt nå.

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Usaklig tema, men jeg liker henne heller ikke:)

Skrevet

Det morsomste Mariah noengang har foretatt seg, var da hun uttalte at hun var misunnelig på afrikanske barn. Ikke det med fluene og sånn (for det var jo ekkelt) men at de var så tynne, heldiggrisene!

Go Mariah!

Skrevet

Det morsomste Mariah noengang har foretatt seg, var da hun uttalte at hun var misunnelig på afrikanske barn. Ikke det med fluene og sånn (for det var jo ekkelt) men at de var så tynne, heldiggrisene!

Go Mariah!

Jeg tror det var en myte. Hun har aldri sagt det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...