nick Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Hun har da det meste man kan be om, allikevel skifter jeg kanal når utysket dukker smilende opp. Shakira derimot må gjerne fortsette å gni seg inn med motorolje eller sitte i dusjen iført ikke så mye. Hot! Nicole Kidman har klatret opp på topp 10 lista etter "The Interpreter". Aldi vært noen stor fan før nå. Veldig søt. Alt dette mens vi venter på Kylie. Vil jeg frem til noe? Nei. 0 Siter
nick Skrevet 21. november 2005 Forfatter Skrevet 21. november 2005 *forvirret* Ja, akkurat, men egentlig ikke. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Hehe, jeg synes også Mariah Carey virker litt "rar" på en måte. Jeg har fått det for meg at hun har dårlig ånde, men aner ikke hvorfor *ler av meg selv* Forresten så jeg henne på Oprah Winfrey-show på TV her forleden og der gav hun et positivt inntrykk :-) 0 Siter
tonie Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Ja, hva er det med Mariah? Hun er liksom en miks av Pia Haraldsen og Mia Gundersen for å si det på norsk. En alltid smilende, syngende ekkel ting som er veldig bevisst på hvor kamera befinner seg. De andre er fine. Særlig Nicole Kidman, synes jeg. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Enig med du. Det er noe uforklarlig ekkelt med den dama...isj. Har overhode ingen problemer med de andre du nevnte. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 ARg, Mariah Carey er veeeldig høyt opp på listen over artister jeg hater. Celinie Dion, Mariah Carey, Whitney Houston, Snop doggy (eller hva pokker han enn heter).. Og sikkert andre hyledamer jeg har fortrengt nå. 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Usaklig tema, men jeg liker henne heller ikke:) 0 Siter
muriel Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Det morsomste Mariah noengang har foretatt seg, var da hun uttalte at hun var misunnelig på afrikanske barn. Ikke det med fluene og sånn (for det var jo ekkelt) men at de var så tynne, heldiggrisene! Go Mariah! 0 Siter
Glimtipper Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Det morsomste Mariah noengang har foretatt seg, var da hun uttalte at hun var misunnelig på afrikanske barn. Ikke det med fluene og sånn (for det var jo ekkelt) men at de var så tynne, heldiggrisene! Go Mariah! Jeg tror det var en myte. Hun har aldri sagt det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.