Gjest mørk og mystisk Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 til å farge håret mitt mørkt. Har stripet håret mitt lyst i snart 25 år vel, og har nå lyst på litt forandringer. Har hatt det mørkt et par ganger iløpet av disse årene, men nå har jeg plutserlig fått det for meg at jeg vil bli "mørk og mystisk". Men så er det det å ta steget da .... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Hår er hår. Det kan fikses tilbake nærmest på dagen dersom du angrer, så det er jo bare å kline til. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Jammen herregud, håret vokser da fort ut igjen! Er vel bare å gjøre det! 0 Siter
DarkPink Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Mørkt er pent. Prøv med en glansvask først da, som går ut etter noen vask! 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Bare ikke svart. "Gothere" eller look-a-likere er noe av det latterligste jeg ser.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.