ikke fast nick Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 For en god stund siden spurte jeg etter Iduns mild sennep på glass i min lokale Kiwibutikk. De hadde bare den grove i hylla. Svaret var at nei, den milde sennepen kommer bare til jul. Er det flere varer som bare kommer til jul? Nå mener jeg altså ikke varer som har forstavelsen jule- og som hører til jula, men andre? 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 De jeg kommer på i farten, som man "bare" (eller ihvertfall stort sett) ser i julen, er; Store 1/2kg eller 1 kg stykker med sylte. Store runde edamer-oster. Paranøtter og valnøtter. Spesialbrygget (jule)øl. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 De jeg kommer på i farten, som man "bare" (eller ihvertfall stort sett) ser i julen, er; Store 1/2kg eller 1 kg stykker med sylte. Store runde edamer-oster. Paranøtter og valnøtter. Spesialbrygget (jule)øl. Huh? Valnøtter har de i min lokale Meny-butikk året rundt. Både med og uten skall. 0 Siter
Gjest kalendria Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Mpkkabønner er visstnok sesongvare, produseres bare i forbindelse med jula. Men jeg mener jeg har sett det ellers i året også, kanskje bare restlager? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.