Gjest plutselig usikker Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Jeg pleier å skrive "endel", ikke "en del". F.eks " Jeg har endel gode bøker". Er det feil? Det ser ut som mange andre gjør det også, men plutselig har jeg blitt usikker på om dette er feil.. Det samme med "idag" og "imorgen", jeg trekker dem sammen istedetfor å skrive "i dag" og "i morgen". Skriver jeg korrekt eller bør jeg rette opp? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Det heter i dag, i morgen og en del. Ja, du bør rette det opp, men det er feil vi alle gjør, spesielt når vi skriver på steder som det her. Jeg skriver til og med imorra. 0 Siter
Gjest plutselig usikker Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Det heter i dag, i morgen og en del. Ja, du bør rette det opp, men det er feil vi alle gjør, spesielt når vi skriver på steder som det her. Jeg skriver til og med imorra. Takk! Pinlig... at jeg skriver konsekvent feil altså 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.