Gå til innhold

Sæddonor - noe for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er mannen din også aktiv på dol?

Neida. Han titter av og til bort på skjermen når han tilfeldigvis går forbi meg på dataen :-)

Skrevet

Jeg kunne aldri tenkt meg å hverken bruke donosæd/egg eller donere bort egg selv. Hadde heller ikke likt om mannen donerte bort.

Skrevet

Jeg kunne gjerne donert bort egg til forskning.

Men tror ikke jeg hadde klart å gjøre det til et barnløst par. Jeg har hatt prøverørsbehandling og hadde et befruktet egg til overs og var ganske opptatt av hvor det egget ble av og at ingen andre fikk benyttet det.

Skrevet

Må si jeg er litt overrasket over at alle bortsett fra én er nagativ til å donere bort egg.

Jeg hadde gjort det jeg. Men først kunne jeg kanskje fått glede av et par selv..*S*

Skrevet

Jeg har donert både her og der, til kreti og pleti, men ikke anonymt da.

Mulig jeg så en unge i en barnevogn som ligna på meg her en dag....

Skrevet

Det kunne jeg aldri, aldri vært uansett. Mine barn skal være hos meg. Dessuten finnes det nok av barn i verden fra før av som trenger et godt hjem.

Skrevet

Jeg tror nok jeg kunne donert egg, men ville nok tenke meg om noen ekstra ganger hvis jeg ikke kunne gjøre det anonymt.

Et eventuelt barn som et resultat av mitt egg + en fremmeds sædcelle, og som i tillegg er båret fram og født av en annen kvinne, ville jeg ikke sett på som mitt barn overhodet. Det skal nok mer til før morsfølelsen dukker opp hos meg :-)

Gjest grei ordning
Skrevet

Har selv født et barn som ble unnfanget ved kunstig inseminasjon for 20 år siden.

Og jeg bryr meg ikke om deres skinnhellige fordømmelser!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...