Gjest togli Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Er mannen din også aktiv på dol? Neida. Han titter av og til bort på skjermen når han tilfeldigvis går forbi meg på dataen :-) 0 Siter
Melissa Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Jeg kunne aldri tenkt meg å hverken bruke donosæd/egg eller donere bort egg selv. Hadde heller ikke likt om mannen donerte bort. 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Jeg kunne gjerne donert bort egg til forskning. Men tror ikke jeg hadde klart å gjøre det til et barnløst par. Jeg har hatt prøverørsbehandling og hadde et befruktet egg til overs og var ganske opptatt av hvor det egget ble av og at ingen andre fikk benyttet det. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Må si jeg er litt overrasket over at alle bortsett fra én er nagativ til å donere bort egg. Jeg hadde gjort det jeg. Men først kunne jeg kanskje fått glede av et par selv..*S* 0 Siter
keinstein Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Jeg har donert både her og der, til kreti og pleti, men ikke anonymt da. Mulig jeg så en unge i en barnevogn som ligna på meg her en dag.... 0 Siter
DarkPink Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Det kunne jeg aldri, aldri vært uansett. Mine barn skal være hos meg. Dessuten finnes det nok av barn i verden fra før av som trenger et godt hjem. 0 Siter
libra Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Jeg tror nok jeg kunne donert egg, men ville nok tenke meg om noen ekstra ganger hvis jeg ikke kunne gjøre det anonymt. Et eventuelt barn som et resultat av mitt egg + en fremmeds sædcelle, og som i tillegg er båret fram og født av en annen kvinne, ville jeg ikke sett på som mitt barn overhodet. Det skal nok mer til før morsfølelsen dukker opp hos meg :-) 0 Siter
Gjest grei ordning Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Har selv født et barn som ble unnfanget ved kunstig inseminasjon for 20 år siden. Og jeg bryr meg ikke om deres skinnhellige fordømmelser! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.