Gjest Ramina Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Skulle ha ordnet håret for noen uker siden, men pga. dødsfall i frisørens familie så ble det utsatt. Nå må jeg til pers igjen... Ser ca slik ut på håret nå...dvs, frisyren, fargen er mørk blond til blond, og håret er noe finere..dvs "tynnere". http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=1080&month1=&pg=1&styl1=Paul%20Stafford Skal jeg klippe det opp litt sånn ala slik.... http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=90&month1=&pg=1&styl1=M.%20Yaxley Eller skal jeg få litt fall i det...sånn ala slik... http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=6456&month1=&pg=1&styl1=Trevor%20Sorbie http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=3896&month1=&pg=1&styl1=Xchange%20Japan Tips og ideer vær så snill. Trenger å fræsje meg opp litt. Pleier å ta noen blonde striper, lurte på om jeg skulle blande blonde og kobberrøde striper denne gangen? (kommer jo ann på hva jeg gjør med det i forhold til frisyre da) Jeg bryr meg ikke om mote. Er slank og kvinnelig i kroppen, ovalt ansikt, ungdommelig i utseende. Så, hva bestemmer jeg meg for? Takker og bukker. 0 Siter
pasa22 Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Syns nr.3 var en fin frisyre, men du må tenke på at alle disse frisyrene krever en del stell om morgenen 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Syns nr.3 var en fin frisyre, men du må tenke på at alle disse frisyrene krever en del stell om morgenen He he...morgenstell ja...vel, sånn fall klarer seg egentlig med en liten rufs meg hender antagelig? Men glemte å si at jeg ikke klarer 1 kg. lugg i ansiktet...klarer i det hele tatt ikke å ha masse hår i ansiktet. Nr. tre er skikkelig fin, men jenta er søt og har nydelig farge på håret...det blir annerledes med annen farge synes du ikke? 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Jeg likte den siste linken best. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Jeg likte den siste linken best. Takk. Lurte på om jeg skulle få noen slike litt store krøller/fall men var litt redd for å se "ung" ut. Ikke noe galt i det altså, men føler mer for å være litt moden og sexy liksom Jeg kler bølget hår, det vet jeg nå iallefall 0 Siter
Freya Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Jeg synes også den tredje linken (hun med det blonde håret) er finest. Du må jo selvfølgelig høre med frisøren hva som passer best til ditt hår. 0 Siter
serendipity Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Definitivt slik; http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=6456&month1=&pg=1&styl1=Trevor%20Sorbie 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Jeg synes helt klart nr 3 var finest, men hvor lett det er å holde det sånn er jeg litt usikker på, hør med frisøren om det. Forresten blonde og kobber striper synes jeg er fint, spesielt om høsten/vinteren. Det gir en varm og gylden helhet i håret. Lykke til 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Definitivt slik; http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=6456&month1=&pg=1&styl1=Trevor%20Sorbie Blir det like fint med mindre lugg tror du? Glemte nemmelig å si at jeg ikke er særlig begeistret for hår i ansiktet Nå har jeg lang lugg. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Jeg synes helt klart nr 3 var finest, men hvor lett det er å holde det sånn er jeg litt usikker på, hør med frisøren om det. Forresten blonde og kobber striper synes jeg er fint, spesielt om høsten/vinteren. Det gir en varm og gylden helhet i håret. Lykke til Luerer bare på om det blir fint med å beholde lengden jeg har nå som er litt lengre enn hennes på bilde. Og den pannluggen da...jeg hater hår i ansiktet...går det ann å få det like fint uten pannlugg tro? Har for meg at blonde og kobberstriper må bli pent jeg også, spesiellt siden jeg nå begynner å bli mørkere. Har ymtet innpå det før men frisøren mente...NEI...det er ikke på mote! Som om jeg bryr meg om mote 0 Siter
serendipity Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Blir det like fint med mindre lugg tror du? Glemte nemmelig å si at jeg ikke er særlig begeistret for hår i ansiktet Nå har jeg lang lugg. Da blir det jo en helt annen frisyre. Som den du har bare litt mer oppklippet. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Da blir det jo en helt annen frisyre. Som den du har bare litt mer oppklippet. Ja, det gjør vel det. Men sliter så veldig med å få bestemt meg. Kanskje jeg skulle stripe det først og klippe det litte granne opp, og så vurdere krøll/fall en stund etterpå?` Man må jo uansett vente en to/tre uker mellom farge og permanent. Andre tips tas imot med veldig, veldig takk da 0 Siter
serendipity Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Blir det like fint med mindre lugg tror du? Glemte nemmelig å si at jeg ikke er særlig begeistret for hår i ansiktet Nå har jeg lang lugg. Du kan jo ha litt kortere lugg enn dette da så slipper du å ha den i øynene. 0 Siter
serendipity Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Ja, det gjør vel det. Men sliter så veldig med å få bestemt meg. Kanskje jeg skulle stripe det først og klippe det litte granne opp, og så vurdere krøll/fall en stund etterpå?` Man må jo uansett vente en to/tre uker mellom farge og permanent. Andre tips tas imot med veldig, veldig takk da Jeg sytnes Barbro Fagerbakk i Kjendisjakten har blitt svært fin på håret i det siste. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Du kan jo ha litt kortere lugg enn dette da så slipper du å ha den i øynene. Joda, det kan jeg jo 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Jeg sytnes Barbro Fagerbakk i Kjendisjakten har blitt svært fin på håret i det siste. Kjappt søk gav meg bilder av langt slett og "vanlig" hår, og en skulderkort, pjusket frisyre hvor alt var ca like langt. Eller er det nyere frisyrer på frøken Fagerbakk? 0 Siter
serendipity Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Kjappt søk gav meg bilder av langt slett og "vanlig" hår, og en skulderkort, pjusket frisyre hvor alt var ca like langt. Eller er det nyere frisyrer på frøken Fagerbakk? Nie, det er vel litt oppklippet, litt lugg og bleket hår. Men hun har fint hår, som kler henne. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Luerer bare på om det blir fint med å beholde lengden jeg har nå som er litt lengre enn hennes på bilde. Og den pannluggen da...jeg hater hår i ansiktet...går det ann å få det like fint uten pannlugg tro? Har for meg at blonde og kobberstriper må bli pent jeg også, spesiellt siden jeg nå begynner å bli mørkere. Har ymtet innpå det før men frisøren mente...NEI...det er ikke på mote! Som om jeg bryr meg om mote Ikke bry deg om mote når det gjelder hår. Det som nettopp var litt kult med den frisyren var jo egentlig panneluggen, uten den så blir det jo ikke noe særlig spesiell frisyre. Men jeg skjønner godt hva du mener, kan ikke ha hår i ansiktet jeg heller. Hmm ikke så lett det her gitt, jeg foreslår at du hører med frisøren din, de pleier å kunne komme med råd. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 har du forresten litt krøller eller vurderer du permanent? For å være helt ærlig så synes jeg så og si ingen kler permanent, men det er bare min smak da.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.