Gjest Ramina Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Mary Poppins skrev (På 22.11.2005 den 10.52): Ikke bry deg om mote når det gjelder hår. Det som nettopp var litt kult med den frisyren var jo egentlig panneluggen, uten den så blir det jo ikke noe særlig spesiell frisyre. Men jeg skjønner godt hva du mener, kan ikke ha hår i ansiktet jeg heller. Hmm ikke så lett det her gitt, jeg foreslår at du hører med frisøren din, de pleier å kunne komme med råd. Får høre med henne, men samtidig som hun er sympatisk og grei så er hun litt "tam"... Hun er litt enig og uenig i det jeg sier, men sier ikke så mye av seg selv om slikt desverre. Har prøvd sånt sted hvor man laster opp bilde av seg selv og så prøver forskjellige frisyrer. men blir ikke helt dus med noe, synes jeg kler best rett ned på bilder mens jeg dauer av kjedsomhet med dette til vanlig Dessuten er det få frisyrer som kan passe på den jeg har prøvd... Har du linker til slike eller? 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Mary Poppins skrev (På 22.11.2005 den 10.54): har du forresten litt krøller eller vurderer du permanent? For å være helt ærlig så synes jeg så og si ingen kler permanent, men det er bare min smak da.. Har bare litt fall i håret. Vurderte permanent fordi mannen min liker "mye hår" og fordi jeg selv jo ikke aner hva jeg vil ha Vet at jeg kler fall/krøll. Om jeg tar skum i halvvått hår så får jeg sånn "slapp krøll/fall" som på det ene bildet og det er kledelig. Men jeg vill ikke være søøøøt...jeg vil være moden og sexy :/ 0 Siter
serendipity Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Ramina skrev (På 22.11.2005 den 11.02): Har bare litt fall i håret. Vurderte permanent fordi mannen min liker "mye hår" og fordi jeg selv jo ikke aner hva jeg vil ha Vet at jeg kler fall/krøll. Om jeg tar skum i halvvått hår så får jeg sånn "slapp krøll/fall" som på det ene bildet og det er kledelig. Men jeg vill ikke være søøøøt...jeg vil være moden og sexy :/ He he.. jeg får også høre at jeg er så søt!!! Nå er jeg over 30 og det ikke fullt så stas lenger ;-) 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 serendipity skrev (På 22.11.2005 den 11.03): He he.. jeg får også høre at jeg er så søt!!! Nå er jeg over 30 og det ikke fullt så stas lenger ;-) Greit at de har noe så fint å si...men gubban altså... Tenk meg da...36!!! Langt passert "søt-alderen"... Jeg er en moden kvinne...og vil ha frisyre som kler meg...basta Men jeg må ha noe som tåler å vokse også, for jeg lar det nok bli langt igjen... 0 Siter
serendipity Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Ramina skrev (På 22.11.2005 den 11.08): Greit at de har noe så fint å si...men gubban altså... Tenk meg da...36!!! Langt passert "søt-alderen"... Jeg er en moden kvinne...og vil ha frisyre som kler meg...basta Men jeg må ha noe som tåler å vokse også, for jeg lar det nok bli langt igjen... He he ;-) 0 Siter
Babette Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Ramina skrev (På 22.11.2005 den 11.02): Har bare litt fall i håret. Vurderte permanent fordi mannen min liker "mye hår" og fordi jeg selv jo ikke aner hva jeg vil ha Vet at jeg kler fall/krøll. Om jeg tar skum i halvvått hår så får jeg sånn "slapp krøll/fall" som på det ene bildet og det er kledelig. Men jeg vill ikke være søøøøt...jeg vil være moden og sexy :/ Sexy sitter ikke i håret uansett. Det sitter i blikk, utstråling og måten man beveger seg på. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Babette skrev (På 22.11.2005 den 11.11): Sexy sitter ikke i håret uansett. Det sitter i blikk, utstråling og måten man beveger seg på. I know Men det er helt okey å ha en parykk som matcher altså... 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Ramina skrev (På 22.11.2005 den 10.58): Får høre med henne, men samtidig som hun er sympatisk og grei så er hun litt "tam"... Hun er litt enig og uenig i det jeg sier, men sier ikke så mye av seg selv om slikt desverre. Har prøvd sånt sted hvor man laster opp bilde av seg selv og så prøver forskjellige frisyrer. men blir ikke helt dus med noe, synes jeg kler best rett ned på bilder mens jeg dauer av kjedsomhet med dette til vanlig Dessuten er det få frisyrer som kan passe på den jeg har prøvd... Har du linker til slike eller? Nei desverre jeg har ikke noe link. Vel jeg håper du finner ut av det, og du blir sikkert så fin atte. Gi rapport da 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Mary Poppins skrev (På 22.11.2005 den 11.55): Nei desverre jeg har ikke noe link. Vel jeg håper du finner ut av det, og du blir sikkert så fin atte. Gi rapport da Jepp...ække sikkert det skjer veldig store greier da, siden jeg ikke får bestemt meg...men rapport skal du få 0 Siter
tigertrollet Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Nummer 2. Gjerne farge håret jevnt i en tone du liker pluss striper i forskjellige toner sånn at det blir litt liv i håret. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.